Haha 2 de leg spreek je ukkie maar eens streng toe dan lol! Schoonmaken om die tijd? En dan vinden jullie mij een poetsgek muhaha. Wel lekker dat je zo goed geslapen heb zeg. Ik ook want zl sliep weer eens door hoera!
Tigermommy wat vervelend. Hoop dat je mannetje snel weer mee mag. Dansjes, ik dans voor jullie mee meiden. Hier, beetje verkouden aan het worden blehhh. Maar kan nu zeggen dat mijn kleine meid er volgende week uiterlijk is. Gek hoor.
Wendy, hopelijk zet de verkoudheid niet door. Hier weer alles van het weekend opruimen en bijwerken. Net de tocht naar school weer doorstaan qua goedbedoelde opmerkingen. " kijk, ze loopt nog gewoon rond". "O, de baby is er nog niet". ZL zei vooraf nog heel lief, dat zijn zus en hij ook zelf naar school kunnen. Die dagen zijn en komen er ook wel aan, maar zolang het kan, loop ik 's ochtends wel even mee. Als de baby de komende dagen nog blijft zitten, zou hij hem of haar lokken met snoep, chips en popcorn! DL zei vanmorgen al, dat de baby ze nu al plaagt. Allemaal valse starten en dan gewoon blijven zitten. Ook was ze enigszins teleurgesteld dat haar gemaakte plattegrond naar de uitgang niet werkte. Ik heb gezegd, dat die vast grondig bestudeerd wordt! Toch ook leuk om de beleving van wat oudere kinderen zo mee te maken!
'Goede morgen' dames.... Wat ern verschrikkelijke nacht. Begin echt ern hekel aan naar bed gaan te krijgen. Overal pijn, hele tijd wakker, ml heeft zrkfs verlof gepakt, hij trok het niet.... Nog ern paar wekrn dames, dan weten we allemasl waarom we snachts opstaan! @ Tiger, jeetje dat is schrikken! Verl sterkte meid en beterschap voor C.ooper. Dat hij maar snel aan mag sterken! @Paula proficiat een mijlpaal! Ik wiggle met je mee. Ook voor Logo en (sorry vergeten ik weet dat er nog iemand was...) mijpalen! Whoop whoop! @kraamwensen: leuke ideeen! Heb ik alkenaal al... Heel veel op mp gekocht, maar ook alle oude spullen van zus gekregen... Hoefde dus maar nog weinig....dan vraag ik maar bonnen, komt vast mog genoeg in de toekomst zoals ern borstkolf
Leuk is dat he Chantal. En zo anders dan als je kleintjes heb rondlopen. Hier ook hele verhalen tegen mijn buik aan. En de buik wordt vaker geknuffeld dan mamma....
Jaja lappie ik heb me officieel bij jou gevoegd! Andere meiden ik wiggle ook met jullie mee. Hier lekker de vitrage aan het wassen in de woonkamer ja je moet wat he haha Straks zoontje in de wandelwagen en hup naar de supermarkt het is koud maar te mooi om binnen te blijven vind ik zo. Kahlen wat bagger zeg knuffie!
Leuk Chantal hoe de kids er mee om gaan. Onze oudste begrijpt het ook allemaal al best goed, 5 1/2 is hij. Heel verschil met 2 1/2 jaar geleden toen zijn broertje werd geboren. Wat vreselijk balen Kahlan, je zou nu je rust juist zo nodig hebben. Hier weer naar school geweest, de eerste marathon van de week zit er weer op ! Nog negen x en dan vakantie Vandaag hoef ik alleen om kwart over drie weer naar school, J. gaat op school pannenkoeken eten. Ik blij!! Moet ik het er wel van nemen en zo toch maar weer eens gaan poetsen ...
O ja, via MP kan ik dus een wikkeldeken van Snoozebaby overnemen. Heeft iemand er toevallig 1? Ze zegt nl dat het niet via de brievenbus past, maar vind het door die 6,75 weer zo duur worden dan?!
Allemaal dansjes vandaag, wat fijn! Heb even niet geschreven dus voor alle "nieuwe" moeders nog gefeliciteerd. Tiger wat vervelend zeg, hoop dat t snel goed gaat en dat hij gewoon weer lekker naar huis mag.
Wat vervelend Tiger! Hopelijk snel beter! Iedereen gefeliciteerd met zn dansjes! Onze kleine man heeft van 23.00uur tot 05.00uur geslapen.. toen moesten we m zelfs wakker maken Hihi..
Gean, volgens mij past het ook echt niet door de brievenbus, tenzij ze het luchtdicht kan sealen. Hier is van het weekend een lodger shelter binnen gekomen. En je vergist je altijd weer in hoe dik zo een pakket is.
Ja, dat zal idd ook wel. Maar als ik ze zo zie lijken ze me zo makkelijk opvouwbaar. Kijk wel ff dan. Wil er toch graag 1 hebben en in de winkel betaal je er 35 euro voor. Heerlijk Wendy, hopelijk blijft hij zo'n goede slaper!
Nee dat past echt niet door een brievenbus helaas. Daarom is het soms incl. Verzendkosten bijna net zo duur als nieuw Kijk eens in de buurt van je woonplaats ik kijk vaak zo dan is het gewoon op te halen.
Ja daar heb ik wel naar gekeken idd maar dichtstbijzijnd is Harderwijk, nog een half uurtje rijden. Ben ik het kwijt aan brandstof
Onze zoon logeert nu en komt a.s. woensdag rond 16.30u pas weer thuis. Hoop zo dat de baby voor die tijd komt. Mijn moeder is nu vijf dagen en vijf nachten hier geweest ivm het evt opvangen van onze zoon als wij naar het ziekenhuis moesten. Maar ik wil het zo graag gewoon in alle rust alleen met mijn man doen. En dus niet dat mijn moeder hier rondloopt terwijl ik weeën heb en zij onze zoon loopt te verzorgen enz. Wij naar het ziekenhuis gaan, meerdere mensen weten dat ik aan het bevallen ben.... Wil het liefst 'in alle stilte' bevallen en dat ik gewoon achteraf kan bellen en zeggen dat de baby is geboren. Zag zo op tegen de evt drukte van al die mensen hier in huis. Nu hoop ik stiekem dat ik hierdoor onbewust dus de bevalling heb tegengehouden ofzo. Nu dus alle rust (mijn moeder net naar huis vertrokken) en ik hoop zo dat dat maakt dat mijn lichaam nu het signaal afgeeft: baby, je kunt nu komen!
Ik geef je groot gelijk hoor Lappie!! DL heeft dat hier toen ook gedaan. 40+3 of 4 was ik toen. Iedereen op vakantie en ja hoor de dag erna is ze geboren!!! Dus lekker rustig aan doen en dan komt de kleine vast en zeker voor woensdag!!!
Mijn vriend vroeg net al en is het nog rustig. Ik moest heel hard lachen. En zeg zo: ben je zenuwachtig ofzo. Zegt hij: ja, ik moet morgen weer aan het werk. Is hij er toch ook wel mee bezig dat hij zo een eind moet rijden. Merk het vandaag pas voor het eerst. We hebben het er natuurlijk wel 0ver gehad en de telefoonlijst spreekt boekdelen. (Hij heeft zelfs een collega geregeld die ik midden in de nacht kan bellen voor het geval hij niet opneemt). Op fb een hele discussie weer dat de kleine of vandaag mag komen of pas vrijdag. Altijd leuk!! Ik hoef alleen maar te posten en de rest gaat vanzelf. Gelukkig vallen al die mensen me verder niet lastig via de telefoon ofzo.