ooooh Wendy hij ziet zo schnoekkelig uit! HAhahhaah de hormonen doen gekke dingen met de woorden die ik gebruik! Wanneer mag je eigenlijk de eerste keer naar buiten met de baby? @ Lappie, ik heb laatst geleerd dat sex (ik neem ff aan dat je het daarover hebt?) Wel echt helpt, wanneer je lichaam klaar is om te bevallen. Anders doet het helaas niets... Op zijn minst de leukste manier om te proberen toch ?
Zit al een uur te wachten op enig effect.... Helaas gebeurt er niets... Mijn lichaam zal er wel nog niet klaar voor zijn.....
ik hoop dat de sex toch wat helpen gaat.. Misschien vanavond? Ze zeggen toch ook dat het eten van een ananas hart helpt? Veel leesplezier in ieder geval, stom genoeg heb ik net zaterdag dat boek gekocht van Isa Hoes en vanmorgen net uitgelezen haha
Wendy, wat een dropje. Hoe voel jij je? Meiden, hebben jullie dat ook....het ene moment heb ik het gevoel dat ik nog van alles kan en andere moment heb ik overal pijn en zit ik er doorheen.
Heerlijke foto van Lyam!! Haha Lappie, al resultaat?! Het is hier echt al anderhalve maand geleden . Zielig voor ml haha. wendy, ja heb ik ook. Vandaag ook, veel plannen en uiteindelijk ook veel gedaan hoor, maar heb in mn hoofd dat ik nog meer wil doen, maar dat trek ik ff niet.
Herkenbaar heb vanmiddag en nu zn baal blegh moment alles downunder doet zeer incl. mn botten. Ben benieuwd hoe het er morgen voorstaat op de echo of mn vruchtwater nu eindelijk toch een beetje minder is geworden...
Dames hebben jullie je buik wel eens gemeten? Ik was in shock 130 cm Ik heb wel wat last van harde buiken vandaag maar het rommelt al weken dus weet niet wat ik ervan moet denken. Wat een lekker weer en lekker om te wandelen deur open was naar buiten en de tuin geveegd en vanmiddag een power nap gedaan heerlijk
Lekkere middag panther! Ja met een week of 25 geloof ik eens gemeten toen 115 ofzo ik weet het niet meer zo. Nu geen idee?? Panther heb jij dat vandaag nu ook dat je een beetje "teleurgesteld" ben ook al is het heel normaal om wat langer zwanger te zijn?
Ja eigenlijk wel ja dit hadden wij zooooo niet verwacht Ik merk ook dat de omgeving gaat vragen nu nog niet gekomen, voel je al iets etc etc. In theorie kan het gewoon nog 2 weken duren de finish is inzicht voor ons
Hier ook iedereen constant vragen.... voel je al wat? is het al begonnen? nog niet? pffff klinkt beetje overdreven misschien maar voel me echt een beetje neerslachtig/teleurgesteld nu...
Ja hier ook al wat berichten op fb. Idd d finish is in zicht zo denk ik ook! Meer dan 2 weken kan het niet zijn!
Nou, als het het gene is wat ik denk dat het is.. Zondagochtend hadden wij dat ook gedaan en nog geen uur later begonnen de weeën.. dus wie weet is het bij jullie ook net het laatste zetje