Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Obstipatie heb ik nu juist geen last van chantal vervelend zeg! Zodra je aandrang voelt wel meteen gaan dat doe ik wel de beeb zal wel ff wat blokkeren meis!

Vanochtend draaide meneer met zijn billen naar me maag had net me thee op nou kon rennen pffff en toen draaide hij maar terug dacht vast zielig voor je mam :D

Verder is het rustig hier rug is prima geen hoofdpijn meer we wachten het maar af.
    Worden er nog dames ingeleid binnenkort? Dat heb ik ff gemist.....
    Wat betreft het scheren ook hier op de gok wil het nog wel doen vanavond of zo ik heb alleen van die rot scheerschuim normaal heb ik altijd gel dat blijft beter plakken maar vergeet het steeds te kopen bij Kruidvat.

Nog een vraag nemen jullie eten mee crackers of zo naar het ziekenhuis voor de bevalling? Dacht aan tuc of zo iets met zout.

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mooi buikje lappie.

Hier geen inleiden maar een geplande keizersnede. Ik zet de datum hier niet neer maar kan wel zeggen dat dit ons laatste weekend met zijn drietjes wordt. Tenzij de kleine zelf nog wat anders beslist natuurlijk.

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik ben nog voor het weekend (nogmaals) mama.
    Als het goed is word ik donderdag ingeleid.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee hier geen inleiding.
    Je heb gelijk hoor lappie je moet wat he pff
    Ik ben momenteel zo enorm chagrijnig eigenlijk al sinds gisteren word helemaal kriebel van alles om me heen alles schreeuwt inwendig rot op allemaal!
    Verder alles goed hoor...

5. paula1984

In mn vluchttas zit hier dextro sandwich crackers en müslirepen en een fles drinken.
    Meer voor mn man die wordt zo naar zonder eten.
    Ga er vanuit dat ik thuis bevallen ga natuurlijk maar de vorige keer hebben we dit wel gemist.

6. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Grrr, mijn telefoon is terug van reparatie. En ondanks op alle formulieren een melding te zettend at ze niks mochten wissen hebben ze al mijn foto's eraf gegooit.
    Lekker, want ik kon dus niks backuppen, want juist dat gedeelte van de telefoon was stuk.
    Dus ik loop hier even giga te balen!!!

Zometeen waggelen naar sm om de auto te halen voor controle bij VK. Hopelijk kan die me wat beter nieuws geven.

7. paula1984

Aaa wat sneu 2de leg daar zou ik ook vet de balen van hebben!
    Hoe laat mag jij op controle?
    Ben benieuwd hoor hihi.

8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ikke mag om 2 uur.
    Ik ben gewoon echt kwaad.
    Ze hadden het nog zo beloofd.
    Er staan foto's tussen van mijn overleden sv.
    Ik heb wel een back up gemaakt (lang geleden), maar om de 1 of andere reden is dat bestand beschadigt en mag ik er niet meer in.

9. paula1984

O dat is al bijna! Succes!

Wat erg zeg en zeker als ze het belooft hebben wat een slechte service!
    Ik ben ook erg gehecht aan bepaalde foto's zou hier echt verdriet van hebben.

10. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor de tips. Hoewel ik nog niet "verlost" ben, heb ik nu in ieder geval geen kramp meer in mijn buik. Het was even heel erg vervelend!

Wat ontzettend kl... Van de foto's. Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent.

Succes voor de dames die straks controle hebben.

Verder zit ik ook maar te wachten. Bleh, ik wil ons kindje!!! Ik ben zo benieuwd of het een jongetje of meisje is!

Lichtelijk gefrustreerd word ik ervan, hoewel morgen pas echt DDay is. En bijv Lappie meer reden tot klagen heeft!

Ik werd net gebeld voor een nieuw gastkindje per mei. Dat klinkt leuk! Na mijn bevalling plannen we een gesprek. Zou wel leuk zijn. Haar zoon is dan 6 maanden, dus onze baby's kunnen dan met elkaar opgroeien. Ik mag twee baby's tegelijk, dus dat komt wel goed dan!

11. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Oh nee 2deleg dat is echt balen! De mijne is vorig jaar gestolen, dus kan me voorstellen dat je enorm baalt dat je die foto's moet missen! Over mijn gestolen telefoon, de dader moet aankomende vrijdag voorkomen en omdat ik een schadeclaim in heb gedient verzoeken ze me om er wel heen te gaan. Zit ik dus op dit moment helemaal niet op te wachten!! Hopelijk ga ik niet voor niks heen en kunnen ze me goed nieuws geven...

Ik lig nu lekker even op bed, even mn rust pakken, was mn lichaam echt aan toe. Maar terwijl ik hier lig denk ik, ik moet dot nog en ik wil dat nog. Dus echt relaxed lig ik hier niet ;) haha

lappie ; mooie foto hoor!!

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hier weer terug van controle.
    Kleine meid doet het prima.
    Wil alleen voorlopig nog niet komen.
    Baarmoederhals was pas gehalveerd en nog niks ontsluiting.
    Pffff, wat een teleurstelling zeg.
    Ze zei er wel bij dit is een moment opname, kan over 2 dagen ineens heel anders zijn.
    Weet ik wel, maar had stiekem (en zeker na vannacht) toch wel iets meer verwacht).

Meer lopen had geen zin, want dan belast ik alleen maar mijn banden meer. En ontsluiting is een hormonaal proces.
    Dus ik moest vooral mijn rust blijven pakken en lekker blijven hangen op de bank.

13. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    He 2leg wat balen!!

Bibi, even ontspannen hoort er ook bij hoor! Ik heb net ook even gelegen en geslapen. De koerier kwam gelukkig op tijd, dus kon ik toch ook even liggen. Het zou bezorgd worden tussen 08:30 uur en 20:30 uur! Lekker ruim gerekend, maar is gelukkig nog goed gekomen!

14. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen 2de leg! Over zoiets kan ik me nu echt niet heen zetten..... Ik denk dat mijn hormonster naar buiten was gekomen!

Pffff geen energie en ik moet nog zooooveel!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer..... Brn echt op... Misschien ff dutje...

15. logo

logo Niet meer actief

Ik ben er weer!
    Heb alles gelezen maar ben nu al weer de helft kwijt. Sorry alvast!

Scheren: wat een gedoe. Ik zie niks en ik kan niet goed bij mijn benen. Ahhhhh
    Ik lijk wel een vent.
    Hebben jullie geen problemen met teennagels knippen? Ook zo iets.

Obstipatie: bakje yoghurt met roosvice laxo en muesli. Bruin brood en volkoren producten. Geweldig! Dat iedere ochtend en ik heb weinig last.

Ik weet niet meer wie, 2de leg? Balen zeg van die foto's zeker als er zulke foto's op staan. :( verschrikkelijk!

Zkh tas: ik neem wat drinken mee (water, appelsap en jus dorange), dextro, pepermunt en crackertjes.

Ik ben vandaag nog naar het zkh geweest maar dat schrijf ik even in de club.

16. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gereageerd in de club logo!

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Jippie we zijn weer thuis, is nog wel op het randje, hij moet nu echt goed blijven drinken en minimaal zoveel aankomen enzo (moeten ook wegen) maar wat heerlijk om weer thuis te zijn met ons mannetje, was toch wel flink geschrokken moet ik zeggen!!

Hij krijgt nu flesjes want uit de borst drinken kost hem teveel energie maar kolf wel zoveel mogelijk en vul aan met flesvoeding.

Hier even fotootje van onze trots!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat een scheetje!!! En zie ik daar stiekem papa op de achtergrond hahaha.

19. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Tiger! Wat een droppie!!!! *zucht* kan e ht niet meer wachten!!! Geniet ervan!

20. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh, wat een snoepie Tiger!! En als dat pappa is op de achtergrond: sprekend!!

Deel Deze Pagina