Hele mooie foto's Tiger! Nou, in het zkh liep het onwijs uit, ook was de afspraak verzet naar later tijdstip en was ik hiervan niet op de hoogte gebracht, dus ik begon al chagrijnig... Maar om een lang verhaal kort te maken, CTG was prachtig, mooi levendig kindje, beweegt goed. Ook de echo was helemaal goed. Placenta werkt nog errug goed (hij was volgens mij zelfs helemaal verbaasd). Dus medisch gezien is inleiden donderdag niet nodig. Ik heb 1cm ontsluiting, wat betekent dat als ik donderdag word ingeleid 's morgens, waarschijnlijk 's middag niet al bevallen ben. Kon wel lang gaan duren dan. Dus nu is het aan mij, donderdag inleiden of maandag bijv. inleiden. Mijn gevoel zegt dus maandag. Maar dat betekent dat ik weeeeeeer vijf dagen en nachten mijn moeder in huis ga hebben en dat is zooooooo vermoeiend en ik zie er zooo tegenop. Maar ja dat is voor mij geen reden om donderdag ingeleid te willen worden natuurlijk. Natuurlijk wil ik dat ik gewoon een natuurlijke bevalling heb en dat hij zelf beslist wanneer hij er klaar voor is. Maar toch voel ik me een beetje verdrietig gewoon. Morgenochtend controle bij vk en dan ga ik alles met haar bespreken en mijn beslissing nemen (ik kies toch wel voor maandag). Dan ben ik ondertussen 41+3!!
Lappie wat fijn dat alles goed blijft gaan, maar ik snap ook wel dat je het liefst natuurlijk wil bevallen. Heel logisch! Wel erg fijn dat ze je echt serieus nemen en je zelf mag mee beslissen. Wat gaat de tijd hard zeg, dan ben je echt ver!
Tigermommy wat een droppie super zeg! Lappie kan me wel voorstellen dat je twijfelt misschien begint het toch uit zichzelf wie weet Ik zal idd crackers halen das wel ff lekker denk ik en ik dacht aan een fles water of appelsap. Dextro weet ik niet denk dat ik er juist misselijk van wordt maar het is wel goed voor de energie. Wij hebben een mc Donalds voor de deur van het ziekenhuis zowat maar ze raden echt af om zoiets te eten het schijnt er geheid uit te komen met de bevalling. Neem aan dat je brood krijgt toch als je wil? Ik kan het mij niet meer herinneren van vroeger is zooooo lang geleden.
Lappie met 1. Ben ik gewoon snel bevallen hoor bij de eerste, tweede Gaat sneller! Ik zou zelf donderdag gewoon gaan hoor...
Ergens ben ik gewoon een beetje bang voor een inleiding. Lees werkelijk alleen maar verhalen over weeënstormen e.d. zeer heftige bevallingen allemaal. Dus wat zou ik dan willen forceren donderdag, denk ik dan... Maar ergens wil ik mijn baby nu zo graag veilig in mijn armen hebben.... Ik ga het vanavond met mijn man bespreken en morgenochtend nog met de vk en dan hoef ik pas een beslissing te nemen.
Ze had het in ieder geval over een ballonnetje (indien donderdag). Maar vertelde er ook bij dat doordat ik nu nog maar 1 cm heb het best lang kon gaan duren. Klinkt toch ook niet ideaal zeg maar... Wil zoooo graag dat hij uit zichzelf komt VANNACHT NOG!!!!!
Moeilijke beslissing idd Lappie. Aan de ene kant wil je je kleintje graag bij je hebben maar aan de andere kant wil je liever dat de bevalling zelf begint. Ik kan alleen maar zeggen doen wat voor jou goed voelt meid! Hier nog even een vraagje over moltons, hebben jullie deze om het matras van wiegje en/of matras kinderwagen? Ik heb ze namelijk niet aangeschaft omdat ik veel lees dat je ze niet nodig hebt maar begin nu te twijfelen of ik ze toch niet zal halen. Miss kunnen jullie me helpen?
Lappie, fijn dat alles goed gaat verder! Nou hier niet ingeleid maar mijn weeën kwamen ook om de 10 seconden.. heb er geen verstand van, maar verloskundige vond het erg snel op elkaar.. Hopelijk dient de kleine zich toch nog zelf aan! Tiger wat een snoepie zeg!! Nu hopelijk genieten! 2eleg wat stom zeleg van je foto's zou ik ook boos om zijn!
Bibi wij hebben volgens mij molton luiers voor onder het lakentje. Daar heb ik nog op geslapen. Hier trouwens veel harde buiken. Ik hoop dat het mn baarmoeder verweekt. Erg fijn mijn man is trouwens medische artikelen aan het lezen over het medische probleem (zie club). Wrs is de erfelijke kans klein!
Meiden is het nog een beetje te doen allemaal laatste loodjes he... Hier zou ik morgen pas aan de beurt zijn en het gebeurde zomaar al vorige week dus hou moed Succes meiden ik denk soms wel eens aan jullie hoor Tiger fijn dat je weer thuis bent!
Jij ging op mijn uitgerekende datum.... ik waarschijnlijk op de jouwe... (jij was toch de 10e uitgerekend?) Alles goed verder Lov??
Biibi, ik heb ze nog bewaard (ja, al die jaren). Maar voor het bedje gebruiken we ze niet. Wij hebben een aeromatrasje met hoezen enzo. En dan mag het niet. IN de wandelwagen gebruik ik ze wel gewoon. Hier gaan de vrolijk pijnlijke steken ook gewoon door. Maar ben er nu wel een stuk rustiger onder. Geen stress van moet ik nu wel of niet al vl bellen. Die bel ik voorlopig nog niet.
Zo ziekenhuis zit er weer op. Beeb gaat prima vruchtwater afgenomen tot normaal. Was ruim voldoende en netjes. Meten ging moeilijk omdat hij ingedaald is. Ze.kwam nu op 3420gr. Met een marge van 500 gr dat is altijd vond het wel netjes dat z het vertelde. Gynaecoloog goed gesprek ip volgende week dinsdag terug 41+1 voor controle hij zal dan ook toucheren en ctg. In geval van geen ontsluiting donderdagavond melden 41+3 voor de ballon en vrijdag inleiding. Maar goed vooralsnog blijf ik nu bij de vk en hopen op een natuurlijke start. Even gebeld met mn vk ga morgenochtend nog even langs.
Ha dames, Wel bijgelezen maar mn hersenen slaan alles niet meer op geloof ik. Tiger, wat fijn dat je weer thuis bent en geweldige foto's! Ik kan ook niet meer wachten ! (maar weet dat ik voorlopig niet aan de beurt ben hoor haha) Lappie, ja, dubbel dan he. Liever natuurlijk, begrijp ik, maar dan duurt het weer langer. Lov, gaat het goed bij jullie? Logo, fijn dat je vriend zoveel over het hele gebeuren leest! Rest, zwaai Ik ga even voor mijn werk aan de gang. Jaja, in mijn verlof
Fijn Paula! En wat een grote marge trouwens! Nu ben ik extra benieuwd wat de gyn hier morgen zegt, omdat ze de kleine niet richting die 8 pond wil hebben.
Die marges schijnt normaal te zijn vertelde ze. Dit komt omdat ze bot meten en geen vetweefsel simpel gezegd ze kunnen niet zien of het een dikke of dunne baby is. Ben benieuwd hoor morgen wat s bij jou zeggen! Tiger yeey Cooper thuis! 2de leg was er nog gekeken vanmiddag bij de controle. Lappie ik snap het meid succes met je keuze!
Effe een stomme vraag misschien hoor, maar ik ben dus ook getoucheerd vanmiddag. En ik voelde dat behoorlijk moet ik zeggen. Ze kwam er niet eens heel goed bij zeg maar. En ze moest nog iets met mijn baarmoedermond doen ofzo. Maar sindsdien voelt het daar beneden nogal kramperig aan. Moet ik dat nou zien als soort van blauwe plek ofzo of kan het zijn dat het toucheren iets teweeg kan brengen??? En dat het nu iets gaat doen ofzo??