Chantal wat snel gefeliciteerd meid wauw wAt een mooi menneke Hier nog krampen maar niet zo heftig meer dus heb voor mij weten van 6 tot 8 nog even kunnen slapen Zo naar ziekenhuis ben erg benieuwd
Chantal, gefeliciteerd!!! Wat een rappe bevalling inderdaad zo en wat een lekker ventje!!! Geniet ervan!!
Wow mooie foto. Ik ben benieuwd inkie. Hier echt raar paar dagen geleden de fysio gebeld ivm pijn in heupen en voor vandaag afspraak gemaakt en nu bijna pijnvrij. Oeps, het is ook een vervangende fysio. Echt apart!
"Klaagmodus aan": Pfff, halve nacht wakker gelegen na weer een avond vol met pijnlijke steken. Ik ben bekaf!! En voor mijn gevoel heeft het allemaal geen functie (logisch verstand zegt van wel, maar gevoel wil niet meewerken) "Klaagmodus uit." Wel al vandaag een was opgehangen, nieuwe in de machine, plastic aan de straat gezet, afwas gedaan (wij hebben geen vaatwasser), schooltassen klaargezet en kindjes naar school gekregen. Nu even lekker hangen op de bank.
Chantal, wat een mooie knul! Gefeliciteerd! Hier vannacht voor het eerst in weken (zo lijkt het) de hele nacht doorgeslapen. In m'n buik is alles nog rustig, denk dat ik de hekkensluiter ga worden hier!
Woow Chsntal Proficiat!!! Wat een moppie!!!! Ik willll oook (na het wekend dan...). Geniet ervan meid!!!! Jaja Lappie verdacht stil! Ik hoop het zo voor haar! Nou Logo, wij gaan redelijk gelijk. Zowaar geslapen hier! Ben gelijk blijven liggen tot nu... Was zo uitgeput gisteren... Jeej als je aan die verotte nachten denkt, kan ik lettetlijk bijna huilen van blijdschap dat enigzins geslaoen heb...
Ja alles gaat goed! Hij heeft 8 weken in het ziekenhuis gelegen en is afgelopen donderdag thuis gekomen, wel met sonde voeding want drinken lukt nog niet zo goed. Vandaag is eigenlijk mijn uitgerekende datum. Jij 2 dagen geleden toch?? Hoe voel je je? Trek je het nog een beetje? Hopelijk zet het snel door!!! Succes meid
Wat fijn dat hij thuis is iig zal best een zware spannende tijd zijn geweest meid. Moet hij nog lang aan de sonde blijven? Ja ben pas 2 dagen overtijd maar op de een of andere manier zit ik er ineens helemaal doorheen Was zo heerlijk opgeruimd en bezig in huis en nu.. Loop al 2 dagen te huilen lig wakker in de nacht en probeer mezelf moed in te praten dat het heel normaal is dat het nog zolang kan gaan duren enz. Iedereen die vraagt hoe het gaat vertel ik o prima hoor met een lach op mn gezicht maar de waarheid is ff anders nu. Mn man is met mn zoon even naar het huis van mn sv die is toch werken en ik zit in mn uppie te janken. Vind het ook zo sneu voor hen dus probeer mijn frustraties niet op hen af te reageren. Elke dag ook als ik vraag aan mn man ga je doen? Zegt ie ik ga vandaag weer papa worden Zo ook vandaag nu dat werd dus huilen ik voel me alsof ik faal elke maak ik hem nu geen papa... Gisteravond heb ik zelfs sorry gezegd dat hij er nog niet is... Zo ga maar stoppen nu want blijf bezig sorry meiden voor mn gezeur
Och meis toch!!! Wat verschrikkelijk dat je je zo voelt. Ik weet nog dat je zei dat je je tijdens de bevalling ook zoveel zorgen om je man maakte. Ik weet dat ik makkelijk praten heb, maar je moet echt even aan jezelf denken hoor! Je hebt al je energie zelf nodig! Maar goed, dat weet je zelf ook, want je hebt al een kleintje. Ik hoop echt heel erg dat het snel doorzet. En tot die tijd, met een theetje op de bank en ga ik je niet meer dooddoeners vertellen nu
Oeps ik wou hem nog niet verzenden... Hoelang onze zoon nog aan de sonde moet is niet bekend, totdat hij zelf alles kan drinken (ik geef hem nu alleen nog de fles met mijn moedermelk, borst was te frustrerend, wat een gedoe voor 6 ml melk wat hij drinkt zeg). Dus ik kolf alles af. Hij is nu niet zo fit van zijn Synagis/RS-virus prik. Heel sneu, maar we vertroetelen hem lekker! Hopelijk voelt ie zich snel beter en drinkt hij alles zelf en dan mag de sonde eruit (hij drinkt nu gemiddeld 30 ml van de 80 dat hij moet drinken). Nou meis, nogmaals... succes met de laatste loodjes, en wie weet kan het snel gaan
Wat vervelend Paula dat je je zo voelt Laat de kleine maar heel gauw komen dan! Ik duim voor je! Danielle, wat fijn dat jullie kleintje nu thuis is. Hopelijk knap t ie snel helemaal op! Chantal, wat een lieverd zeg!!!! Wees maar trots!
Ff snel, lees straks bij. Zo dat was dat weer. Koppie ingedaald, nog wel wat te bewegen, maar het mag beginnnen haha. Nog niet inleidbaar. Volgende week woensdag weer kijken of t dan lukt. Ze wil sowieso ruim voor die 40 weken inleiden. Spannend dus! Maandag nog naar vk, mocht er tussen nu en maandag iets gebeuren dus vk bellen. Daarna overdracht naar gyn. Gewicht nu toch wel richting de 6,5 pond, dus de marge er bij en je zit zo aan die 8 ppond wat ze teveel vind.
Thx mop lief doet me ff goed. Wat knap van je dat je blijft kolven echt super voor je mannetje! Is het dan wel de bedoeling dat als hij sterker word straks hij wel aan de borst gaat of kan dat niet meer nu? Wel fijn dat hij een deel zelf kan drinken nu en ik hoop voor je nu jullie lekker thuis in eigen omgeving zijn hij lekker ontspannen kan en groeien. Fijn om even een update van je te horen vond het altijd zo gezellig om met je te kletsen. Snap dat je het heel druk heb nu als er nieuws is pb ik je Xx
Ooh paula, je maakt me aan het huilen! Wat erg dat je zo doorheen zit! Huil maar eens gied uit! Wat knap dat je nu ook nog aan je mannetje kunt denken! Wat die hormonen toch allemaal met je doen.... Dikke knuffie meis!!!