De VK doet het hier zelfs pas met +41 weken eigenlijk. Ik heb er echt specifiek om gevraagd. En dan ligt het nog aan welke ik krijg, want gisteren moest ik haar echt ompraten om te voelen. Liever deed ze dat niet. Ze gaf er ook duidelijk bij aan dat het eigenlijk helemaal niks zegt. Maat het stelt mij gerust dat ik vl nog niet hoef te bellen bij de eerste krampjes.
Kahlan fijn he zo'n nacht. Paula ik hoop dat het een beetje gaat met je. Knuffel! Lappie gefeliciteerd! In de club schrijf ik het laatste nieuws over zkh bezoek van vandaag.
Rockmade, ik had ook al een week voorweeën en toen heeft ze ook niet gekeken. Pas toen ik belde dat ik al 3 uur om de 3/4 minuten weeën had. Lappie, wat super meid!!! Van harte gefeliciteerd! Heeeeeeerlijk geen hechtingen, geniet er maar van meid! Paula, groot gelijk hoor, je moet even aan jezelf denken. Doe rustig aan, sterkte! En aaaaaaah wat een lieve foto van Cooper!! Hier ook 8 van de 10 kilo kwijt Vandaag weer mn eigen broek aan. ^^Ebn nu kan ik weer lopen, dus hopelijk zo nog een paar kilo kwijt Alleen beetje jammer dat ze regen geven komende dagen
dank iedereen voor de uitleg jij hebt ook alweer een mooi platte buik Wendy en 8 van de 10 is supernetjes zeg!
Woow wendy, ziet er goed uit! Nu voel ik me helemaal ern zeekoe! Ghhhi Kleine houd niet op met trappen, wordt er helemaal gek van!!!
Gefeliciteerd Chantal en Lappie! Wat is dat snel gegaan bij jullie, fijn hoor. Nu lekker genieten allebei. @Paula: digiknuffel voor jou. @draagdoek: ik heb de Bondolino draagzak gisteren binnengekregen en gelijk even getest. Hij zit heerlijk en ons meisje vond het ook wel prima om zo gedragen te worden. De komende tijd hoop ik 'm vaak te gebruiken!
Ik ben nog maar 37+2 maar bij heeft de gyn gevoeld omdat ze wilde weten of ik al inleodbaar was. Niet het geval dus, dus over een week een nieuwe poging.
Elja fijn om te weten dat een bondolino goed bevalt. Ik lig trouwens al op bed, dus als ik niet meer antwoord geef dan slaap ik (of heb geen internet = is wel eens een probleem op de slaapkamer).
Hier wordt dit ook niet gecheckt hoor, maar met deze termijn is dat denk ik ook helemaal niet nodig? Ik vind het in ieder geval niet erg...
Lappie & Chantal gefeliciteerd!!! Paula sterkte!! Ik heb Zooooo weinig tijd!! Gister was mn lieve kraamhulp voor t laatst vobd t zoooo erg haha Als t hier weer wat rustiger is schrijf ik wat meer mee hoor meiden sorry!! Tiger moooooi mannetje zeg!! Ook ff spammen!! Heb 1 blond kind en 1 met zwart haar haha ben zo verliefd!!
Och Sammy wat een dotjes! Gaat het goed met je? Hoe is het om een mama van een tweeling te zijn? Lijkt me erg zwaar... Maar wel leuk!
Ja nu vind ik het niet meer leuk! Ik heb de hele dag tranen in mijn ogen van dit soort mooie foto's. Wat een prachtige mupjes Sammy! Net hele bovenverdieping gepoetst....uuuhm hormonen much....
Wat een heerlijke dropjes meiden!!!!! Hier trouwens ook een hele trotse mama. Vanavond eerste rapportbespreking gehad van zoonlief. Hij doet het super. Hij ligt onwijs goed in de groep, kindjes maken ruzie om wie zijn hand mag vasthouden haha. En hij is heeeel erg slim. Hij kan/weet dingen waar de groep 2 kindjes (het is groep1/2 samen) die bijna naar groep 3 gaan moeite mee hebben. Ben zo trots.