Lappie en Chantal gefeliciteerd met jullie beebjes!! Sammy wat een schatjes! Hoop binnenkort ook eindelijk een foto van m'n jongens samen te kunnen maken!
Welteusten dames! Ik ga proberen nog zo'n goede nacht te krijgen! Morgen controle vk in het zkh! Hie gaat het met jouw muppiez Yasmin??
Gefeliciteerd lappie en Chantal met jullie kindjes!! Hier weinig online is enorm wennen aan het nieuwe leven met een kleintje. Helaas nog erg veel last van knip die ontstoken is dus kan helaas nog niet veel met de kleine naar buiten. Maar verder genieten we volop! Voor alle dames met de laatste loodjes sterkte met alles!! Vooral Paula ik las net je stukje en ik hoop dat je kleine man zich snel zal laten zien!
Aaaah Sammy, wat een liefies!! Hier kan ik gelukkig weer redelijk "normaal" lopen!! Pfff wat een opluchting zeg, dacht zondag echt dat het nooit meer goed zou komen.. vandaag zelfs al even naar de AH geweest met moeders en een vriendin. Onvoorstelbaar hoe verliefd je kunt zijn op zo'n ukkie. ♡ Ik moet zeggen dat ik momenteel ook heel anders terug kijk op de bevalling, vind het heel bizar! Heb nog even foto's terug gekeken, maar echt zo bizar/bijzonder. Nou nu maar eens slapen, kleine man en grote man slapen al Welterusten allemaal. Hopelijk morgen nog meer babynieuws! ^^
Helaas heb ik niet zon goede nacht: bijna hele nacht wakker door pijn in benen en toch ook wel door piekeren. Mogelijk slapen jullie goed, het is hier zo rustig.
Tja Logo, ik dacht vanacht nog: zou ik weer gelijk op gaan met Logo en zou zij ook zo'n klote nacht hebben??? Nou ja dus... Doffe elende!!! Ml blijft vandaag thuis omdat ik de hele nacht heb lopen piekeren over alke klusjes die hier nog moeten... Gaat nergens over maar ja hormonen he... Ik heb trouwens jouw verhaal gisteren niet meer in de club mgelezen....ik ga nu even kijken!
Hier ook weer bagger nacht maar werd gedwongen in bed te blijven dus wel iets uitgerust succes vandaag en hou ons op de hoogte x
Bah, succes vandaag degene die slecht hebben geslapen! Hier ook slecht geslapen, meneertje was een beetje onrustig vannacht. Als stiefzoon zo naar school is nog maar even samen naar bed
Hier was de nacht ook maar zo zo.... Moest zo nodig plassen bleek het pas 12 uur te zijn pfffff.... Vroeg wakker nee bah heb ze beter gehad. De wasmachine draait al zal een lange dag worden vandaag
Hier ook weer een beroerde nacht. Hetzelfde als de nacht ervoor. Nadat ik ben wezen plassen heb ik 1,5 uur liggen woelen van de krampen. Ik heb volgens mijn man liggen kreunen. Zo raar, herkent iemand dit? Zitten geen golven in, gewoon 1,5 uur aan een stuk door en het gaat pas weg als ik half zittend ga liggen...ppff zo ook maar even een uurtje terug. Vanmiddag maar aangeven bij de gynaecoloog.
Ik durf het bijna niet neer te zetten na alle berichten van de slecht slapers. Ik heb echt goed geslapen. Wel 2x eruit geweest voor een toiletgang, maar daarna gelijk weer in slaap gevallen. Voel me ook helemaal energievol. Ik blijf wel het advies van de VK volgen en doe zo min mogelijk op een dag. Het helpt toch wel iets, want sinds 2 nachten heb ik ook minder last van mijn heupen.
2de leg, lekker hoor. Hier ook heerlijk geslapen, na mn wc bezoekje max 10 min wakker gelegen. vervelend dat de rest slecht geslapen heeft. ik heb de badkamer bijna klaar en ga dan koffie drinken bij mn zussen. Heerlijk dat verlof haha.
@Wendy dat herken ik wel, mijn man zegt ook dat ik op een pijnlijke manier kreun. Dat half zitten herken ik niet. zodra ik mijn benen optrek is het net alsof ik iets tussen mijn benen heb en dat slaapt niet lekker. knuffels voor de meiden met een rot nacht
Lappie gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet ervan En wat n lieve beebs zie ik op de foto's! Succes meiden!
Goeiemorgen dames, Slecht slapen; hier ook last van, ik moet zo vaak eruit om te gaan plassen, en dat gaat niet om een paar drupjes en dan drink ik s avonds niet eens zoveel. Vanmiddag om 2uur mag ik weer naar de vk voor controle, voor de rest niet heel veel vandaag..
Zooo even schommelen ^^ Hihi Dames, ik heb jullie hulp nodig!! Ik wil voor vriendlief nog een kleinigheidje halen. Ik had van hem vorige week een hele lekkere parfum gekregen. (Die hoef ik niet te halen, hij heeft altijd dezelfde ) Hebben jullie suggesties?