Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

2de leg ook jou mijlpaal wauw!

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ja, nog een paar uurtjes Paula!!!
    Zou wat zijn als de kleine meid op de uitgerekende dag zou komen.
    Van mij mag ze in ieder geval.

3. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spanbend 2de keg, je ligt precies een week voor! Het lijkt wel lang te duren nu, maar dat komt omdat er zoveel bevallen zijn... Als je dat al die tijd leest, lijkt het bij jezelf nog langer te duren....

4. paula1984

Snap ik meid ik had van de week precies hetzelfde knuffel

5. paula1984

Kan er niet van slapen...

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Is er nog wat veranderd Paula?

7. paula1984

Jep weeen om de 3/4 min vk net weg 2 cm ontsluiting here we go!

8. paula1984

O enne mn buurvrouw de vk heeft dienst ze durfde nog wel gerust weg omdat ze tegenover me woont ze vond het er goed uitzien hopelijk vlotten de cm.
    Half 7 komt ze weer even kijken.
    Jason heeft gespookt een paar uur dus ml was bij hem ik beneden weeen vangen gaat tot nu toe goed.

9. logo

logo Niet meer actief

Spannend paula!

Ik kan slecht bijlezen op mijn telefoon. Hoop dat het met de rest ook goed gaat.

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Paula oh wat fijn voor je!! Eindelijk wat op gang!!
    Hoop dat je gauw je kleintje in je armen zal hebben!!
    Zet hem op!

11. paula1984

Thx blijf nu alleen nog in de club schrijven meiden!

12. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ern drukte hier :) zit ook al een uur beneden. Voel me hondsberoerd.... Keelpijn en ijskoud... Fijn...
    Kan niet meer in bed liggen, het doet zo'n pijn aan mijn heupen... Snap niet waarom. Dus nu hopelijk op de bank verder 'slapen'.

Kom ook naar de club!

13. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Balen Kahlan dat je je zo veroerd voelt.
    Ik heb wel goed geslapen, maar heel vreemd gedroomd.

Droomde dat de kleine er niet uit zichzelf uit zou en ze me te laat hadden doorgestuurd naar de gyn.
    Vind het toch wat eng dat ze tot bijna 42 weken wachten voordat ik doorgestuurd wordt.
    dus vanmorgen een knoop doorgehakt.
    als ze er woensdag nog niet is wil ik doorgestuurd worden naar de gyn.

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Kahlan, bah wat naar!

En 2de leg, heel goed, voor jezelf kiezen!!
    Ik geloof echt niet dat het zo goed is als een baby zo lang extra zit.

15. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen Dames, ik laat de goede maar weg!
    Beneden op de bank geslaoen want in bed doet alles zo'n pijn. Ksn om een of andere reden echt niet meer op mij zij liggen??? Voel me nog steeds hondsberoerd....

Goed zo 2de leg. Begin nu kangzaam te snappen wat jullie bedoelen met nu is het goed genoeg: ik heb hier ook geen drie weken zin in...

Ps 39 weken.... Nou ja laten we het dansje maar ff overslaan...

16. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Kahlan beterschap!

Hier gaat alles supergoed. Tot nu toe kan het allemaal niet mooier en beter dan zoals het gaat. Jasper doet het heel goed. Wat zijn we allemaal blij met hem! Hij is zo geweldig!!
    Het is wat, is het zaterdag, moet je de wekker nog zetten voor de kraamhulp! Ik heb haar al een halfuurtje later kunnen laten komen, maar eigenlijk wilde ze dat niet. Ze is heel lief en goed hoor, maar onderhand voel ik me wel een vreemde in mijn eigen huis. Vandaag maar proberen de uren te gaan minderen, maar ook daarvan zei ze, we kijken het wel aan. Vanaf morgen komt er iemand anders. Gistermiddag was ze een wat eerder weg vanwege een vergadering en toen heeft Jasper zijn eerste knutselwerkje gemaakt als afscheidscadeau ;). Ik heb zijn voetafdruk op een tegeltje gedaan en verder zijn naam en geboortedatum erop geschreven. Foto van onze drie kinderen erbij en dan wordt dat het afscheidscadeautje. Ik zL er een foto van maken.

Gisteren had de ze Jasper gewogen. Hij bleek 9% te zijn afgevallen. Nou had hij de nacht ervoor doorgeslapen, dus ook 's nachts niet gegeten. Verder zei de kraamhulp nog dat dag 3 een dipdag is en ze eigenlijk dag 4 pas wegen (dus vandaag) en daarnaast is de grens 10%. Meteen begon ze over bijvoeden. Ik maak me totaal niet ongerust! Hij eet verder goed, is niet suf, ook de vk vond gelukkig bijvoeden niet nodig nog. Ok, vandaag ben ik wel benieuwd naar zijn gewicht, maar als dag drie toch altijd eens dipdag is. Vannacht heeft hij trouwens flink vaak en veel gedronken. Echt richtlijnen, richtlijnen... Je zou als kersverse moeder maar onzeker zijn, dan zou je nu in de stress zitten over het gewicht, terwijl dat hier een prachtig roze kereltje tevreden ligt te slapen en nog bijkomt van de bevalling en alle eerste indrukken.

Sorry voor het hele verhaal! Kraamhulp leuk en lief, maar het mag nu wel minder voor mij.

17. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Chantal, Heel herkenbaar allemaal hoor.
    Hier ook een kraamverzorgster die begon over bijvoeding.
    En ik was dus wel heel erg onzeker (was bij de 1ste).
    Gelukkig,, voor mij, had ik mijn mams (25 jaar kraamverzorgster geweest) die langskwam nadat ik in paniek belde dat ze zl aan de fles wouden doen zonder mijn toestemming.
    Die heeft overal een houtje voor gestoken.

En heerlijk dat alles al zo lekker loopt!!
    Zo te horen geniet je optimaal van je kleine man!!

18. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah mooi Chantal dat je er zo van geniet!!!

En wat betreft de kraamhulp: die heeft helemaal niks te zeggen in jouw huis! Als jij haar minder wilt is dat jou keus. Als ze bij tegensputert, stuur ik haar meteen weg! Ik betaal dus ik ben baas! (Sorry zie er sowieso al tegenop! Dus misschien beetje fel...)

19. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Draagzak bykay denim ,is geweven wen voor prematuur beter als flexibel 😉 maar heerlijk en staat stoer hihi

Yasmin wat fantastisch ,geweldig zeg zo lekker om na zo'n tijd je boys mee te nemen naar huis😍👍

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ze zijn alleen uit de couveuse helaas nog niet thuis hoor :)
    Liggen nog aan de monitor en moeten nog goed leren drinken.

Zie dat je draagt. Wil ik ook gaan doen maar er is zoveel keus hahaha.
    En ja ook prematuurtjes hier natuurlijk. Heb nog ff de tijd.

Deel Deze Pagina