Op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee hè Chantal.. Onze kraamhulp had de sleutel. Ze liet ons gewoon liggen tot we er zelf uit kwamen. En ondertussen ging ze vast wat schoonmaken. Ideaal
Goeiemorgen dames, Ooe Paula, ik ben heel benieuwd of er babynieuws is vandaag? Chantal ; ik kan me voorstellen dat je wel een beetje genoeg hebt van de kraamverzorgster. Ik denk dat ik dat straks ook zal gaan hebben. Kahlan ; vervelend dat je je niet zo lekker voelt, beterschap! Hier redelijk nachtje gehad maar dan s ochtends blij als ik er af kan, lan dan niet meer op mn zij of rug liggen. Vandaag ben ik jarig, dus vanmiddag visite, houd al niet zo van mn verjaardag vieren dus moet maar weer even kleine moet dus vandaag lekker blijven zitten!
Gefeliciteerd Bibi!! Kraamhulp ben ik meestal ook snel zat. Bij de eerste had ik een kraamhulp voor het minimale aantal uren. Zij was er alleen om de baby te controleren, badderen en bed verschoenen, mijn hechtingen te controleren en bed verschonen en helpen met de voeding. Ze was na een uur of 2-3 weer weg. Het verschilde ook steeds hoe laat ze kwam. Toen vond ik dat heel prettig! Bij mijn tweede was ik wel blij met die lange dagen, omdat mijn zoon ook steeds naar school moest. Ze ondernam ook van alles met hem en het huis was lekker schoon! Nu ik er 2 heb rondlopen zal de hulp ook wel fijn zijn. De kids houden haar wel bezig
Chantal, fijn dat je geniet. En inderdaad, luisteren naar je eigen gevoel. Kahlan, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Op de bank ook nog?!?! Paula, succes! 2de leg uitgerekend!! Vandaag babynieuws?
Ja het scheelt dat wij zelf nooit uitslapen, hier rust, ritme en regelmaat meteen erin haha , kraamhulp vond ik leuk alleen na het ziekenhuisbezoek had ik het wel even gehad met vreemden en heb dus 2 dagen afgezegd, doe ook eigenlijk meeste gewoon zelf weer... Hier was ons kereltje 14% afgevallen (op dag 4 in de ochtend) hij was ook niet suf e.d. totdat ineens het omkeerde en binnen een paar uur had ie ernstig vochttekort, suf, viel weg e.d. dus was ineens helemaal omgedraaid in kwestie van uren, maar goed hij was ook veel meer afgevallen maar wel goed om in de gaten te houden en dan liever wat bijvoeden dan teveel laten afvallen. Was wel grappig trouwens had eentje van de oude stempel en die zei dat de mamas eigenlijk bijna altijd bijvoeden de eerste paar dagen, zo kwam de BV vaak beter en sneller op gang doordat de kindjes meer energie hadden, klonk wel logisch eigenlijk. Was vroeger dus heel normaal tegenwoordig zien ze heel veel kindjes in het ziekenhuis met het opstarten van de BV omdat er zo spastisch word gedaan over bijvoeden terwijl het dus vroeger heel vaak werd gedaan.. Hier alles goed, onze kleine man komt netjes om de 3 a 3,5 uur en slaapt heerlijk tussendoor, hij is alweer 300 gram aangekomen vanaf vorige week zondag, dus we zijn weer op het goede pad...
Gefeliciteerd Bibi! Even vraagje dames. L.yam is verkouden, echt snotneus, niezen en "roggelen". Hij eet en slaapt wel gewoon goed en heeft geen koorts of verhoging.. Maar hebben jullie nog tips om het wat beter te maken voor hem?
evt wat luuf (soort vicks zeg maar) schijnt ook onder de voetjes erg goed te werken maar nog niet getest. Voor de voedingen even neusje leegpompen en met zout druppelen dan kan ie beter eten zonder teveel luchthappen e.d. Maar verder als ie geen last ergens van heeft en geen koorts komt het snel wel weer goed..
Heerlijk om te horen dat het goed gaat met de kleintjes meiden. Bibi, gefeliciteerd. Ben benieuwd of er babynieuws komt vandaag. Ik denk het wel. Gek idee eigenlijk, als ik nadenk over volgend weekend dan is mijn meisje er gewoon al.
Gefeliciteerd Bibi. Ben je wel snel van je visite af als je vandaag bevalt! En kun je in de toekomst samen vieren. (Ik ben ook niet zo van mijn verjaardag vieren) Hier rommeld het een beetje, maar verder niks. Ter ontspanning even in bad gaan zitten. dl is bij een vriendinnetje spelen, dat scheelt een heleboel drukte in huis. Wij hebben een afvink lijstje met datums gemaakt voor de kinderen. Dan kunnen ze goed bijhouden wanneer de baby mag komen. Waarop zl vanmorgen vroeg (lees: 7 uur) door het huis heen schreeuwt; mam, het cirkeltje is rood, je bent uitgerekend, je mag!! Ze staan te popelen om hun zusje te ontmoeten (mamma en pappa ook trouwens)
Oké, dankje Tiger. Ik heb wel neusspray, zal straks is zo'n snotzuigertje halen. Hihi 2eleg, wat leuk! Nou eens kijken of de kleine er zin in heeft
Bij voorbaat dat ik even bergens op reageer. Ik zit er vandaag ff helemaal doorheen!!! Ml wil net verwarming ophangen, hebben ze verkeerde geleverd en ook nog beschadigd!!! Ik vroeg nog extra: hij is 50 breed en 80 hoog he? Nietdus! Ik ben zooo pissed!! Ben maar niet mee teruggegaan , dan had ik echt een scene geschopt! De baby komt eraan, ik eil een warme badkamer!!! Sorry kan me ff niet inhouden, en voel me zo beroerd en baby trapt nu al twee weken onder dezelfde rib! Kan er niet meer tegen.... Zooooooodat lucht op!
Geeft niks hoor. Dat zou ik nu zelf ook niet even kunnen hebben. Hier steken (pijnlijke menstruatie achtige pijn) elke 20 minuten. Als ik loop wordt het erger. En dat is dan ook gelijk mijn dilemma. Als ik ga lopen en het zet niet door dan lig ik weer de hele nacht wakker met zere heupen. Maar ja, als ik wel ga lopen en het zet wel door krijgen we een baby. Pffff. En vl is schaatsen aan het kijken, dus die wil ik nu niet ook al lastig vallen.
Ik lees dat het goed gaat met iedereen! Mooi de kindjes blijven nog lekker zitten gok ik zo. Ook hier heb een goede nacht achter de rug mijn gerommel van gister is ook opgehouden. Ik wordt er ook wat moedeloos van zit nu op 40,5 pfffff
Erg balen Kahlan!! Ik kan al zo weinig hebben nu, dus met zoiets zou ik werkelijk ontploffen! Heb ik ook! Sinds gisteravond! Ben benieuwd... Balen panther! Zeker als je overtijd bent
Ahhh, Lappie wat een droppie!! Hier hield alles even op voor brons, zilver en goud, maar lijkt het nu weer een beetje op te starten, hahaha. Kleine meid houdt rekening met de olympische spelen. Duidelijk een kind van haar vader!!