Ohhh wat een knapperd Lappie, hij ziet zoooo lief uit! Nou 2de leg, nederland drie keer goud, nu jij voor het goud!!!
Ja ik wil ook wel voor goud. Hier wordt ik echt moe van. 2 uur lang om de 10 minuten. Dan een half uur helemaal niks en nu weer om de 20 minuten. Het is allemaal voorwerk daar ben ik van overtuigd, maar zou fijn zijn als het wel doorzet dan. Zou ze toch even op de uitgerekende datum komen. (DE dag dat niemand het verwacht, hahahahah)
agossie wat een schatje!!! BTW poepen jullie kindjes ook zo enorm veel, hier wel 8-10 luiers vol met poep en dan tijdens het verschonen blijft ie gaan haha Het stinkt gelukkig niet en is luchtig en keigeel (ze zeggen dat echte BV poep is he?) We hebben morgen een fotoshoot heb geen idee hoe ik dat ga doen haha
Wat een mooi jochie Lappie <3 heerlijk om zo te zien 2e leg hoe gaat het nu met jou? Nog steeds pijnlijke voorweeen? of zijn ze inmiddels overgegaan op het echte werk? ik hoop het laatste voor je!
Nou dames ik ga op naar het zkh! Hrb koorts en ze willen toch ff checken. Pfff geen kans op verveling zo....
Ja hoor tiger hier ook zo vaak poepluiers...hoor m nu ook vaak poepen echt die spuitluiers... En die gele poep is idd echt bvpoep
Oh Kahlan, hopelijk gaat alles goed met je. Snap het wel, heb altijd begrepen dat je van koorts weeën kunt krijgen. Wij gaan vrolijk door. Nu al uren achter elkaar om de 10 minuten, maar daar blijft het bij. Aangezien mijn bmm nog niet verweekt was ga ik er vooralsnog vanuit dat die de verweking is. De echte weeën zorgen voor ontsluiting, dus die mogen straks wel komen dan van mij (als de kinderen op bed liggen). Maar aangezien het niet ophoudt, ik amper trek/zin in eten heb is vl ervan overtuigd dat ze vannacht gaat komen.
Nee, lilou, ik heb koorts, dus ik dacht voor de zekerheid ff bellen... Kijken wat ze zeggen. Moest toch ff komen voor ctg en bloedruk. Die was overigens 153/87... Hmmmm
Wat hebben ze gezegd Kahlan? Uitzieken? beterschap! 2de leg: laat je de kids dan gewoon slapen? Ik zat er ook aan te denken om dat te doen als het weer 's nachts gaat gebeuren... Hmm... Maar jij ligt een verdieping hoger dan de kids? Op zolder toch?
Nog niets Lilou, ik lig nog aan de ctg! Geen vriendelijke vpk... Voel me een beetje bezwaard, wat willen ze nu dat je belt ofniet... Ze zei heel knorrig dat de griep heerst. Heb ook niet gevraagd om langs te komen... Ik gebeld om te vragen of die koorts kwaad kon...
Nou ja, wat een trut! Niks van aantrekken hoor!! Altijd bellen bij ongerustheid. En als zij zeggen dat je even langs moet komen, moet die muts al helemaal niet knorrig doen! Hopelijk niks aan het handje met jou en de baby!
Ze zijn gelukkig al wat ouder, dus slapen wel door als iedereen een beetje rustig doet. Daarnaast komen mijn ouders als het echt zover is. Mijn vader vangt dan de kinderen op, mochten ze wakker worden en mijn moeder wil heel graag bij de bevalling zijn. Maar die bellen we pas als het bijna zo ver is.
Oja, dat scheelt ook. Die van mij zijn 7 en 3. Mijn zoon slaapt wel door, maar mijn dochter heeft zo haar momenten... Ik vind het lastig... Tot woensdag zou ik mijn schoonouders moeten bellen, maar vanaf dinsdag is mijn moeder weer in de buurt. Dan maar hopen dat het nog even gaat duren. Zijn de weeën trouwens al heftiger en regelmatiger??
Nope, nog steeds elke 10 minuten. Wel heftiger. Maar goed het helpt ook niet als erom de haverklap een 8 jarige naast je staat met nutteloze vragen waar ze zelf het antwoord al op weet.