@Troy, als je het echt niet vertrouwd gewoon naar de eerste hulp gaan hoor. Die sturen je echt niet weg met een baby. Wij hebben al zo vaak in het zkh gezeten met zl. Zei de ha over de telefoon als het erger wordt kom je maar even langs, dan kijken we even als we tijd hebben. Alsof ik daarop ging wachten. Dus hup naar de eerste hulp en daar werden we binnen 5 minuten doorgestuurd naar de kinderafdeling met alle toeters en bellen van dien. Bleek zl een allergische reactie te hebben. Dus vertrouw op je eigen gevoel!! Jij bent de hele tijd bij je kleine en de ha niet.
Nou ik dacht zelf dat er dan ook eiwit in de urine moest zijn, dus heb vk gevraagd, maar ze zei letterlijk: als je onderdruk boven de 90 is of je bovendruk boven de 150, gaan we je niet langer laten lopen want je bent toch al uitgeteld.... Vind ik zelf belachrlijk, er is niets aan de hand. Bovendruk ik wel boven 150 maar gyn zei, im maak geen zorgen! Tot volgende week!
Dank je lov....juist ja maak me eigen gek pfff maar aan de andere kant weet ik zeker dat dit NIET goed is...en waarom nou zo laks?? Als je weet wat voor persoon ik ben(zit er al 10 jaar) dus mag hopen ....en vooral wat er in 2010 is gebeurt dat ie me nu wel kent als geen aansteller! En nu....voelt het wel zo😢 Hou jullie op de hoogte 😉
Vervelend die tegenstrijdige berichten. Nu zal de VK je nooit inleiden, dat doet altijd de gyn. Die heeft er net iets meer verstand van denk ik dan maar. Dus ik zou zijn woord boven dat van de VK plaatsen. Heb je nog een afspraak bij de VK?? Want dan zou ik dat wel even aangeven.
Jeetje zeg dat bedoel ik....vertrouw je eigen gevoel anders....pfff daar denken we maar niet over na😢 Maar Juist wat je zegt , vind alleen zoooo jammer dat ik keer op keer me mond zo moet open trekken! Waarom? Daardoor krijg ik weer steeds minder vertrouwen in de HA Alweer😳😳😳
Troy, wij zijn zelfs overgestapt naar een andere ha. Dit is namelijk niet 1x gebeurt, maar meerdere keren. De kinderarts heeft zelfs een keer een klacht tegen de ha ingediend, omdat hij ons niet wou doorsturen. Terwijl mijn zoon dus zonder die toeters en bellen letterlijk langzaam stikt!! De nieuwe ha had als uitgangspunt dat zij altijd vertrouwd op het instinct van de moeder. Zij zei precies tegen ons: Als moeder weet je gewoon of er iets goed is of niet. Jij zorgt immers de hele dag voor de kleine.
Jaaa 2de leg! Dat zei gyn ook! Ik ben de dokter, had ook het idee dat hij het bs vond!! Maar idd wel tegen vk zeggen anders leren ze het nooit!
Jeej Densley is alweer een maand oud!!!! Wat gaat het snel! Veel succes troy, soms wirdt je toch echt niet goed van die ha's.... Volg jouw gevoel! Het is jouw baby. En trouwens vergeten die zorgveleners dat wij hun loon betalen???
Statistisch gezien moet ik toch een hele lelijke baby krijgen! Ze kunnen toch niet allemaal zo orachtig zijn!!! Weer zon mooie vent! Mooi hoor Panther!
Hahaha Kahlan, alle baby's zijn mooi. Dat is genetisch vastgelegd. Helemaal als je nog zo lekker hormonaal bent zoals ons. Al heb ik wel 1x in mijn leven een lelijke baby gezien (was wel het evenbeeld van zijn vader) en toen was ik toch ook echt zwanger. Ik weet niet of je de austin powers films kent? Maar deze baby was een kopie van mini me. Hahahaha
Lol hahaha 2de leg! Dat is idd geen knapperd als baby! Je hebt gelijk met die hormonen, ik schiet geljk helemaal vol als ik die foto's zie!
Kahlan dacht ik nu verkeerd om...? Onderdruk mag niet te hoog zijn ... Dus als die idd 90 is of hoger met eiwitten dan is het meestal niet zo goed maar gelijk inleiden hoeft dan ook weer niet. En hahaah grappenmaker baby's zijn gewoon altijd mooi toch Troy nou meis als je het niet vertrouwt of je denkt dat je ha je niet serieus neemt andere ha pakken hoor Hoe is het nu?
@lov, ik loop al jaren met bloeddruk en dat onderdruk/bovendruk verhaal veranderd echt iedere drie minuten. Ik dacht idd ook dat ik op zijn minst eiwit moest hebben. Denk dar vk er gewoon niet zoveel verstand van had... Jij, ik en de gyn weten gelukkig beter!
Hier zijn inderdaad allemaal mooie baby's. (Hopelijk de mijne ook) Maar Lov, die baby was zo lelijk. Ik kreeg niet eens meer mijn strot uit dat het een lieverd was. Zelfs niet, goh hij lijkt sprekend op zijn vader. Pas eenmaal in de auto (kende die mensen niet hoor, we hadden de box bij hun gekocht, die baby wou er niet in ofzo, was pas 3 weken oud, dus stonden vrij snel weer buiten) was ik van de schrok bijgekomen. Hier is vl weer vertrokken naar zijn werk.
Kahlan nou ja beter ervaring dat wel... maar goed dat je je niet laat gek maken. 2deleg hahahaha was het zo erg Hier al een tijdje speentje geprobeerd te geven als hij weer eens extreem zuigbehoefte had maar eigenlijk wilde hij geen. Nu vandaag eens de avent speen gegeven en hij vindt m wel fijn geloof ik!
Prachtig Panther! Ik zie alleen maar knappe babytjes voorbij komen, ik wil ook!! moeten nog maar even geduld hebben..