Wauw mooie foto's! ! ja drink voldoende heb grote kan met drinken bij me staan waar ik goed op let Als vanmiddag nog zo is bel ik zeker want te veel paracetamol nemen vind ik niks...gister voor slapen 2 genomen en niet geholpen
Wauw wat een leuke foto's. Ik snap waar die van dl en zl favoriet is. Die is echt super mooi geworden. Vervelend Inkie, inderdaad maar even bellen dan. Hier rommelt het gezellig door. Maar telkens als ik dat hier vermeld dan stopt het ineens.:x Dus ik ga even me concentreren op de laatste 20 cm van mijn breiwerk. Trouwens de oudste poes is hier helemaal van slag. Wil al 2 dagen niks meer eten (af en toe een brokje), drinken wel goed. Is ook niet ziek ofzo, maar wijkt niet van me zijde. Als ik naar de wc ga staat ze bij de gangdeur te mauwen of te wachten totdat ik terug ben.
Wauw! Wat een prachtige foto's Tiger!!! 2de Leg, misschien voelt ie wat aan.. Mijn middelste kat lag de hele dag bij me op schoot de laatste dagen ervoor.. Dus wie weet!
Haha Kahlan was het maar waar Prachtige foto's Tiger! Hier vandaag 38weken, dus vanaf vandaag mag de kleine echt komen. Ben heel benieuwd wanneer hij/zij zich gaat melden.. Balen 2deleg, hopelijk zet het 1dezer dagen toch door!
Zo alles rustig hier mevrouw van CB komt zo meteen, vanmorgen BV gegeven en net een flesje, volgende voeding weer BV (zo kan ie steeds een beetje bijkomen ervan hihi, hij is nog zo moe ervan haha, duidelijk harder werken dan een flesje hihi) Hij is nu alleen gegaan van minimaal 8 keer poepen per dag naar al een dagje ofzo helemaal geen poep haha van het ene extreme naar het andere, maar hij heeft nergens last van dus komt wel weer goed. Misschien dat ie nu wat rust heeft gekregen qua darmen.. Ik moet vanmiddag met de kindjes naar zwemles voor het eerst met de baby erbij (pffff even een flinke klus in mijn hoofd haha) ik denk dat ik ze simpel een joggingsbroek aantrek dan gaat aankleden alvast wat soepeler haha En dan savonds val ik halfdood neer op mijn bed van de moeheid haha We hebben wel een lekker schema op zich, 20.30 uur, toen ben ik lekker mee naar bed gegaan en ook alvast gaan slapen, toen kwam ie om 23.30 uur, daarna weer goed in slaap gevallen en toen pas weer om 03.30 uur, ook weer goed in slaap gevallen alleen toen kwam mijn dochter om 6 uur grrrr of ze baby nog sliep LOL (trutje) maar goed de wekker ging weer om 7 uur , kids klaarmaken, huishouden gedaan, baby in badje gedaan, dus heb alweer een hele dag erop zitten!
Hahaha, Tigermommy. Fijn he zulke kinderen. Ach ze vinden het wel duidelijk heel erg leuk, anders vraagt ze er ook niet naar. Hier worden de kinderen steeds ongeduldiger. Ze hebben zoiets van, nou, ze mag wel komen hoor.
wat een prachtige foto's Tiger!! wat goed ook dat de voeding steeds beter gaat, wil je trouwens als je zoon het wat beter lukt qua energie, helemaal over op BV? Of zo afwisselen? mooi ook dat je kinderen zo wijs zijn met hun broertje <3 ben superbenieuwd hoe onze zoon er straks op reageert, of er wellicht sprake zal zijn van jaloezie of niet
Hoi Dames, Er is een hoop gebeurd weer de afgelopen weken hier bij de feb mama's zeg! Prachtige foto's Tiger! Ik heb de afgelopen weken de genante en memorabele bevallingsverhalen doorgespit (184 pagina's lol en ontzetting !) en verder veel met mezelf te doen gehad door de kwaaltjes! rusteloze benen zodra ik rustig ga zitten, maagzuur, misselijk, wisselende bloeddruk, gedoe met bloedprikken, tig keer wakker elke nacht, twee moedervlekken weg laten halen en nog 1 op mijn tepel aan laten stippen (ik durfde de HA de verdoving niet meer te laten zetten ) vocht vasthouden enz enz enz... Maar ik wordt nog het meest moe van mijn eigen geklaag Vandaag naar de kapper geweest en almaar last van maagzuur dus ik wilde graag dat ze een beetje vaart maakte... had ik er 1 die niet kon vertellen en knippen tegelijk!! beetje jammer.. Hier af en toe wat steken, af en toe wat verkramping van boven naar beneden en af en toe menstruatie achtige pijntjes. de baby ligt al in lanceer richting en alles is ongeveer geregeld en in orde behalve de naam . We hadden een naam gevonden maar vorige week begon ml te twijfelen AARRRGGGGHHHH
tigermommy, wat een prachtige foto's. Wordt er gewoon emo van. Hier nog steeds grieperig en dicht brommend oor. Al mijn zwakke gewrichten doen vreselijk zeer. Typisch griep dingetje. Hoop echt dat ik me fitter voel want heb niet veel tijd meer tot de keizersnede.
Nog geen idee we proberen steeds meer live aan te leggen maar ik ben niet zo moeilijk als de fles erbij is zie ik daar ook wel weer voordelen in, onze zoon is het bewijs dat speenverwarrming absoluut geen probleem hoeft te zijn, hij switcht zo makkelijk. Hij kan het prima allebei, hij krijgt (als ik genoeg heb haha) genoeg uit de borst en drinkt goed uit flesje. We zien wel ik ben niet zo resoluut erin, vind het al super dat ik het nu deels mag geven en mee mag maken ben niet zo pro BV dat ik bv anti flesje ben ofzo, als ie maar goed doet verder vind ik niet zo belangrijk...
Deze wil ik graag even met jullie delen.. De jongste en de oudste van de familie. 93 jaar verschil ♥
oh wat bijzonder en mooi die foto's ik ben ook benieuwd of er tranen gevloeid zijn, bij je oma (of bij jou) en Tiger je hebt gelijk hoor, het gaat erom dat je zoon goed groeit, of dat nou met BV is of beter gaat met FV maakt geen hol uit.
Tiger super mooie foto´s zeg!!! Aaaaah Wendy wat lief!! en speciaal zeg! echt mooi om te zien.. Kahlan.. Nee borstvoeding was een dramaaaaa!! Joëlle haar onderlipje staat wat naar binnen zeg maar dus alles lekt ernaast en ze kan niet goed drinken.. Was 2 uur bezig met voeden.. dus dat is echt geen doen.. zat de hele dag alleen maar te voeden.. En daartussen door waren ze alleen maar aan het huilen... En Jason krijgt nog 6 voedingen en Joëlle 7.. dus helemaal vervelend.. en ze hadden Zoooooveeeel last van krampjes.. ik heb nu dr brown flessen gehaald en het gaat nu echt top!!! Ze slapen nu tussen elke voeding en moet ze wakker maken om te eten.. S avonds slapen ze van half 12 tot half 6! ik ben super gelukkig
Bij mij geen tranen, maar bij mn oma wel Ze was een beetje van slag.. hihi. Ze was helemaal verliefd op hem!! ♥
Ikke melig in bad: net ff mijn: 'why bother? Na jouw geboorte kan ik toch nooit meer een bikini aan' lijn geschoren.... Ghihihi
@Sammy, dan wordt het wel erg vermoeiend! Fijn dat je de juiste flessen te pakken hebt! @wendy: nou bij mij wel tranen hoor! Toegegeven ik was al bijna asn het huilen van die super mooie foto's van tiger!!! (Ik heb in mijn leven nog nooit zo veel bij elkaar gehuild als hier de laatste weken met al die prachtige babys... Zou ik er asn toe zijn ofzo ghhihi )