Hihi Kahlan ^^ Nou ik had een paar dagen voor de bevalling geschoren (althans geprobeerd ) en tijdens de bevalling kon t me geen reet schelen hoe het er daar beneden uit zag, hihi! De eerste week kon het me ook niet schelen.. Na 1,5 week dacht ik.. nou ik ga maar eens even kijken wat we er daar beneden aan kunnen doen
Haha hier ook nog druk aan het scheren, maar ik zie er helemaal niks van, dus geen idee hoe het er beneden uit ziet haha.. Trouwens dames even een vraag ; ik wil borstvoeding gaan geven maar moet ik niet iets van een voeding thuis hebben staan voor het geval dat het niet lukt??
Die vraag had ik ook bibi! Mij is verteld dat het niet hoeft, in noodgeval kun je altijd babyvoeding krijgen in zkh apotheek...maar dat was het antwoord van een vriendin..., dus ben ook brnieuwd naar tips van de ervaren mama's
Il vond het wel makkelijk en toen het ineens met spoed moest zondag was het goed dat het er was, ik had een proefverpakking van een dikke euro.
Ik heb nooit wat in huis gehad. En blij toe ook, want anders hadden ze mijn zoon gedwongen de fles gegeven zonder mijn toestemming. Maar in het geval van Tigermommy kan ik me wel weer voorstellen dat het fijn is in ieder geval iets in huis te hebben. Ik heb wel een flesje van avent. Die zat in 1 van die gratis dozen. Als je dan ergens een proefpakketje voeding weet te scoren (waar had je die vandaan Tigermommy???) dan heb je in ieder geval iets in huis.
Bij de wehkamp had ik ze besteld ik had toevallig ook shirtje e D. Dus erbij besteld. Anders is het duur qua verzendkosten.
Ik kreeg in het ziekenhuis 2 flesjes kant en klaar nutrilon mee. voor het geval dat t toch niet echt ging lukken..
Ik had wel een verpakking gehaald maar dat komt omdat het niet zeker is of ik bv kan geven omdat ik een operatie heb gehad aan beide borsten in het verleden. Bij de bv avond vertelde ze dat het niet perse hoeft je kan ook bij de weekend of nachtapotheek halen daarnaast heeft Ahmet de eerste dag helemaal niet gedronken ze hebben een reserve van bijna 3 dagen vertelde de vk en kraamzorg na de geboorte. Inmiddels ben ik aan het kolven ik kolf nu colostrum we hopen wel dat het toch nog op gang komt maar ik ben aan het bijvoeden met fv.Hij was maar 100 gram afgevallen dus dat valt mee. Ik ben toch echt benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen Ik hoop dat Ahmet deze nacht ook goed slaapt hij sliep afgelopen nacht van 01:30 tot 08:15 niet verkeerd
Ik moest zl de 3de nacht wakker maken van de kraamverzorgster omdat hij zo lang sliep de 2de nacht (23:00 tot 06:00). Gevolg: 2 slokken drinken bij mamma en daarna 2,5 uur krijsen omdat ik hem wakker had gemaakt. De 4de heb ik hem lekker laten slapen. Zolang hij smorgens voor je gevoel niet slap of afwezig is kon dat prima kreeg ik als advies mee.
Zo straks even proberen bij te lezen... Hier alles goed wat een genieten kan er niet over uit hoeveel beter ik in mn vel zit... Zo goed heb ik me in 2 jaar niet gevoel gewoon bang dat het weer terug slaat soms ... Anyway kleine man was vandaag weer aangekomen na en beetje te zijn afgevallen denk dat hij einde van de kraamweek wel weer op zn geboortegewicht is. Hij drinkt lekker en de stuwing die ik gisteren had lijkt gestabiliseerd thank god! We hebben de wieg opgeruimd ik werd er kriebel van. Nu ledikant naar onze slaapkamer verhuisd en dat gaat heel goed. Morgen hielprik en gehoortest. En de vk komt voor zn tongriempje. Enige niet zo fijne ml heeft een acute oorontsteking ineens wat is hij beroerd zeg. Dus ik mevrouw kraamvrouw ben aan het zorgen geslagen. Ach zolang.ik het handelen kan is het goed haha Meiden zet hem op jullie zijn er allemaal bijna! Xxxx
wat fijn dat je zoveel beter je in vel zit Paula. daar was het ook om te doen geweest dan he, je mannetje vasthouden en lekker genieten. de oorontsteking van je man is wel een flinke domper maar hopelijk als dat weer op zijn retour is kan jij zelf ook meer rust nemen, kan me zo voorstellen dat rust er wel een beetje bij inschiet in zo een situatie
Ik ga er maar gewoon van uit dat de bv gaat slagen anders stuur ik wel iemand om voeding, komt vast goed Fijn dat je je zo goed voelt Paula! Hier dacht ik het begin van de avond dat het was begonnen, ineens enorm buikkrampen, en druk van onder. 3x naar toilet geweest om mn behoefte te doen, hele andere kleur dan anders en ging makkelijker dan dat ik gewend ben opt moment. (Sorry voor de onsmakelijke details ) daarna lekker gaan douchen en toen zakte de kramp al snel weer af. Zou dit een voorteken geweest kunnen zijn??
Ja hoor, na alle rot kwaaltjes deze week, heb ik nu ook nog een koortslip.... Kan ik dadelijk niet eens mijn eigen baby niet kussen??? Weet iemand hier een antwoord op?