Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Meestal trekken die ineens heel snel weg in de dagen voordat je moet bevallen.
    Ik heb er ook heel vaak last van.

Maar die patches werken bij mij heel goed.
    En alleen het vocht in de koortslip is gevaarlijk, dus met zo een patch mag je, in theorie, je baby gewoon kussen.

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Qua KV vast in huis hebben, mijn vorige kraamverzorgster had zelf standaard altijd wat pakken in de auto.
    Vorige x ben ik niet eens begonnen met BV dus had het toen sowieso.
    Heb nu ook dat gratis flesje uit een pakket en een verpakking voeding van Kruidvat eigen merk staam voor het geval dat.

Dames, ik hoop later weer bij te lezen hoor. Ga nu snel douchen, bed opmaken en morgen naar de gyn. Hopelijk weten we daarna meer over de datum voor het inleiden.

3. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi tiger ik heb net geleze over d'r Brown...mijn adviseerde ze difrax?!
    Maar Densley drinkt te snel, onwijze krampen zit iedere nacht op nu😢😢😢 zo zielig!
    Heb nu inflacol maar werkt pas na paar dagen! Dis nu niets aan.
    Ik weet nu ook niet hoe ik Densley zachter laat drinken.?
    Trek de fles vaak terug maar ja dan zuigt ie als nog veel lucht naar binnen.
    En daar heeft ie nu zo'n last van.

Ach man vind zo zielig en kan niets doen hij heeft zo'n pijn .......😢
    Mijn vraag dus tiger, wat is jou advies...of heb je ervaring hierin??

Als iemand anders ook tips of adviezen heeft GRAAG.....hopeloos gevoel dit😢

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook goede ervaringen met Dr Brown flessen! De oudste dronk ook veel te snel met Difrax maar had daarbij gelukkig geen krampjes.

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heb eindelijk eens een goede foto samen!

image.jpg

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    image.jpg

7. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Oohhhw Yasmin wat schattig!!

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

dr brown !! (zijn ook smal qua speen net als dfrax) maar daar drinken ze ook veel langzamer en krijgen ze geen lucht binnen.

verder kan je evt nog later voeding gaan wisselen maar zou ik nog even niet doen, het duurt altijd weer een paar dagen voordat je echt verschil merkt en helaas heeft de ene baby meer krampen dan de ander.

Eventueel kan je zijn buikje lekker warm maken (je hebt van die zakjes die je kan opwarmen) of over je arm heenleggen, soms werkt wat inbakeren ook (anders blijven ze benen optrekken en dan blijft het gestimuleerd zeg maar, dus kan soms een "strakke" (niet te strak haha) doek erom wikkelen enorm helpen.

Verder kan laten zuigen op je pink (of speen) helpen maar kan OOK overstimuleren dus als ie bezig blijft en krampjes blijven komen kan je ook juist even proberen om dat niet te doen ...

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    zo eindelijk geboortekaartje klaar (mag wel he bijna 2 weken oud haha) ga nog wel even proefdrukje vragen en dan definitief bestellen..

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    en nog even spammen met mijn kindjes (kan het niet laten sorry!!)

de foto waarvan ik die met het maantje heb bewerkt staat eronder

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kahlan ik prik ze altijd open zodat ze uitdrogen... Schijnt dat je baby nu antistoffen aanmaakt? Geen idee. Maar zorg dat je koortslip weg is want het is supergevaarlijk... Balen meid!

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat een mooie foto's Tiger!!!

Yasmin, wat een liefies! En wat zie ze er goed uit!!!! ^^

Hier ook de dr brown fles besteld, ben benieuwd..

13. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Yasmin wat een heerlijke mannetjes <3 wat zijn ze ook groot geworden vergeleken met eerdere foto's en je kan ook echt zien dat ze tweeling zijn! Mooi!!

@Tiger vind beide foto's weer prachtig maar die onderste foto spant toch echt de kroon. Ooh smelt!

ik heb werkelijk nog nooit van Dr. Brown gehoord ZL dronk ook na de BV uit een difrax fles, maar nu begin ik ook wel nieuwsgierig te worden hoor.. Zal eens googlen

14. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huuuuuuu (mega zucht). Ik wordt gek van al die mooie baby's!!!!
    Wat zijn ze toch mooi en schattig en lief en leuk!
    (Tiger, alle drie jou kindertjes zijn prachtig!!!). Yasmin die twee van jou ook! Ze zien wr zoooo lief en tevreden uit!

@lov thanx, heb goede tips uitgezocht over hoe uit te drogen! Ik was er snel bij en lijkt nu al bijna weg!!!! Jeej!

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat fijn Kahlan!!!

16. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat Een schatjes yasmin jeetje mooie kindjes&#128525;&#128153;&#128153;
    Tiger bedankt voor de tips ga er mee aan de slag!&#128521;
    Mooie foto's zeg echt super hier een zaterdag shoot, al wilde mevr dat ik naar haar kwam omdat Densley toch al geen new Born meer is???
    Maar stuur zo een bericht dat ik dat niet wil hij is verkouden. En nu weer krampjes...blijf liever thuis&#128522;&#128521;
    En tja geen new Born?? Hij slaapt ontsettend veel dus was het nou 40wk baby en dan 4 WK later snap ik het...of heb ik ongelijk??

Zo dan nu snel op zoek naar d'r brown&#128521;&#128077;

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik heb m bij bol.com besteld Troy! Als het goed is wordt ie zo bezorgd :)

18. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Aah wat lief Yasmin!

En wat een prachtige foto's tiger!
    Als ik al die kleine tevreden baby'tjes zie lijkt het alleen maar langer te duren, ik wil ook!! ;) haha

@lov ; Geen voorteken geweest helaas, vannacht en nu helemaal geen last meer gehad. We wachten dus maar geduldig af :)

19. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes wendy ik ook net!
    Dus hopelijk morgen binnen hoop echt dat het werkt die difrax 3standen ook al geprobeerd nou laagste stand kleinste gaatje dus meneer binnen 5 min op..... Nu rek ik en rek ik.... En net was ie zo moe dat ie geen kracht meer had na de zoveelste uit zijn mond getrokken fles&#128546;&#128546;&#128546;
    Tussendoor speen in zijn mondje dan ff boeren nou nog allemaal met 10 min klaar.
    Nu las ik net dat ik niet moest schudden met melk in fles? Deed ik altijd uit gewoonte is niet nodig hihi maar goed nog steeds met een ventje op me schoot die alleen maar huilt.... Probeer hem zoveel mogelijk af te leiden.
    Maar wat is dit moeilijk zeg. Laat het gauw morgen zijn&#128521;

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Nee je mag nooit schudden dan krijg je lucht erin... je mag met vorkje mengen pf een beetje ronddraaien...als n glas wijn zeg maar...

Deel Deze Pagina