Zo, hier heb ik inmiddels 's avonds een heerlijk ritueel. Eten, afwassen, lekkere warme douche, en met een bakje thee en een appeltje voor de tv Echt even mijn momentje! Hoe is het Kahlan??
Ik ben zooooo boos! Geen vruchtwater, baby maakt het goed maar ik moet me mirgen wel melden om in te leiden!!! Onderdruk was te hoog.... Ik brn echt verdrietig, had ik maar niet gebeld... Bloed en urine waren goed. In tegenstelling tot vorige week is mjn bm nu opeens niet meer helemaal vestreken! Sorry? Ik snap er niets meer van. Ik weet niet wat me morgen te wachten staat!! Sorry kan nu ff niet realistisch zijn!!!! Ben zo geschrokken..
Oh wat vervelend Kahlan. Hebben ze verder niks uitgelegd dan? Schrijf al je vragen anders even op. Lucht op en kun je ze morgen allemaal stellen.
Aah nee, dat meen je niet Kahlan. Wat een domper meid, je ging er met een heel ander gevoel naartoe. Wel heel raar dat ze eerst zeggen dat je bm is verstreken en nu ineens niet meer, dat heb ik nog nooit eerder gehoord. Maar probeer er het positieve van in te zien meid, je kunt op zeer korte termijn jullie wonder in je armen sluiten! Kop op!
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet vragen. Ik weet niets over inleiden... Sorry zit er ff doorheen... Ik krijg eerst gel, mag ik daarna naar huis???
huh? Maar alles was in primcipe goed maar ze leiden je morgen wel in? kan me voorstellen dat je bent geschrokken, maar als ze je inderdaad morgen inleiden heb je morgen je meisje in je armen <3
Jeetje Kahlan, wat vervelend dat ze niet even wat meer uit leggen zeg :S Dames even vraagje.. ik vloei nog maar minimaal, maar vind overdag een inlegkruisje nog niet fijn.. nu had ik allways maandverband, maar dat zit voor geen meter. Ik had voor t meer vloeien van "lady" maandverband, dat zat beter maar is nu te groot. Weten jlie iets wat voor mindere dagen is en wel zo zacht is is dat lady maandverband? Want dat allways "plakt" zo aan mn huid..
Oe wat een mooie foto's en baby's weer wauw! Wat betreft flessen ik heb altijd avent gebruik en ben er tevreden over en j.ason was een echte schrokker ook hij dronk in 8 min 180/ 6 in binnen de eerste weken had hij veel kramp ben toen ook aan het switchen gegaan met spenen en flessen. Uiteindelijk bij de oude vertrouwde gebleven. Het drinkgedrag is nooit veranderd en nog niet hij is zeee gulzig haha.
Paula1984 wat een prachtkindje! Begin er ook zoo naar uit te kijken (dwz erg ongeduldig) ; ) geniet ervan!
Kahlen meid wat een schrik! Je zegt had ik maar niet gebeld? Wees maar blij van wel! Zonder vruchtwater vind je beeb het niet zo fijn. Gel krijg je om de bmm week te krijgen. Als hij week is zonder ontsluiting zullen ze waarschijnlijk een ballon plaatsen om die te krijgen. Dan kunnen ze je vliezen breken en weeopwekkers starten. Qua vragen ik zou graag willen weten wat de risico's zijn van weinig vruchtwater.
De onderdruk was de rden om niet te wachten. Hij bleef rond de 100... Ze zei dat het best tot vrijdag kon duren omdat ze me moeten primen.... En kon dat het dan nog weleven duurde. Het ljkt me zoooo verschrikkelijk....heeft ienand hier dat ondergaan?
Dank je! Ben jij na mijn bevalling mee komen kletsen? (Kan me niet herinneren dat je in het februari topic zat?) Voor jou gaat het ook opschieten he spannend!
Ik niet maar een vriendin van ons (toevallig op dezelfde dag bevallen als ik) wel... Ze zijn vorige week woensdagochtend begonnen en is dus afgelopen zaterdag om 17.00 pas bevallen. Zij was pas 37+3 jij ben iets verder dat scheelt mss wel hoor
Ooh paula wat een moppie! Ik kijk naar je foto en denk dan maar... Ik kan dit morgen ook hebben! Het voelt alleen nog ff niet zo, moet ff an het idee wennen...
Mn moppie mopperd weer van de honger lijkt een regeldagje maar is eigenlijk wel erg vroeg op dag 5... Anyway maakt het uit vind het heerlijk dus dames toi toi toi kom straks nog even spieken hier!