Avent vind ik echt zo vervelend geworden, 6 jaar geleden waren ze beter! Ik heb sinds onze dochter dr brown, als je die eenmaal hebt ga je nooit meer terug, je hoeft soms zelfs niet te boeren, ze krijgen amper lucht binnen, dus geen krampjes, ze drinken langzamer (dat is beter) Echt ideaal, infacol kan je bv bij krampjes gebruiken dat is zonder gewenning cinababy en dolphin heb je gewenning en worden darmpjes lui Verder lijkt het qua drinken heel veel op BV dus ideaal om te switchen (bij meeste flesjes moeten ze minder moeite doen dus worden ze "lui" van)
Hier alles okay, alles draait prima, ik sta versteld van mezelf, ik moet echt wel om 19 ofzo naar bed maar vind ik niet erg.. Ons manneke was gisteren om 19.30-22.30-03.15 en toen kwam ie pas weer om 8 uur, ik had hem zelf om half 8 maar wakker gemaakt, hij was wel een beetje onrustiger aan het slapen dus wakker gemaakt, omgekleed (want er was flink gepoeperd haha) en toen flesje erin (ging wel 100 cc in) hij was echt flink hongerig haha Zo meteen weer aan de borst (volgende voeding) en dan zien we wel weer wat de dag brengt!
Thanks tiger, heb in het clubje ook al wat gezet! Ik lig op 1! Vind ik wel fijn, was de eerste kamer die ik kende, dus zat ook zo in mijn hoofd!
Enjoy welkom!! Kahlan ; spannend meid, nog even en jullie kunnen jullie wondertje in jullie armen sluiten! Wendy ; lijkt me best spannend zo'n eerste nachtje! Zo te horen is het goed gegaan Hier een goeie nacht gehad, slaap de laatste nachten toch best wel goed. Ga alleen wel steeds met t idee slapen van miss gebeurt het vanacht wel herkenbaar??
Het was inderdaad wel even spannend! Gelukkig hoor je veel bij ons en natuurlijk de babyfoon naast mn bed.. ik heb zelf ook beter geslapen. Wat rustiger
Kahlen sucses! Hier hadden we een wiegje heb het na twee dagen op laten ruimen hij wilde er niet in slapen. Nu ledikant op onze slaapkamer en hij gaat als een trein heerlijk! Het is zn tevreden mannetje ongelooflijk wat een verschil met zn broer hoop zo dat dit blijft hihi.
Khalan succes!! Help meiden ik weet niet hoe ik d'r Brown moet uitkoken of iets?? Tiger doe je dat iedere dag? En hoelang? Ik doe het gewoon on de pan iedere dag? Hop toch😊😊 snel op antwoord kan ik Densley zo zijn fles geven😉😊
Iemand nog tips voor na het primen? Zit nu lekker in badje....ghihihi heel vreemd, viel me opeens veeeel relaxer! Dat klinkt goed Paula! Fijn dat hij zijn nestje heeft gevonden! Trouwens Inkie, die sounddock 2 voir ml besteld, kreeg ik bericht dat ze hem niet hadden... Kon upgraden naar de 3, maar ja daar post onze ipod niet op.... Heb het maar gezegd, kan hij zelf f kijken. Hij was zo blij als een klein kind!!! Dank je wek ( en vl) voor de tip!!!
Ff voor je gegoogled troy, kan niets concreets vinden sorry! Was vergeten staat alleen in de club: ben thuis, 2x primen geen zin gehad. Zaterdag controle, maandag weer primen .... Pffff
Troy er zit een beschrijving in t doosje daar staat t op.. Ik spoel de flessen na iedere voeding goed om en doe het elke dag in een sterrilisator.. Je kan ze ook gewoon in de pan uitkoken.
Mmm wat betreft flessen ik heb ze natuurlijk niet nodig maar dr. Brown zijn jullie allemaal erg enthousiast over. Is difrax helemaal uit de gratie? Daar was iedereen helemaal gek van toen jason is geboren!
Ik doe eerste keer even paar minuten koken in pan en de rest elke dag in de vaatwasser hihi ik haal hem even uit elkaar elke voeding doe ik h ook zo met wa water afspoelen...
Balen Kahlan! Hopelijk komt het 1dezer dagen op eigen kracht op gang. Hier echt met vlagen rugpijn, zo maar lekker onder de warme douche
Ik heb zo'n magnetron sterilisator ding Daar stop ik m iedere dag in.. en na elke fles haal ik m helemaal uit elkaar spoel m goed om en zet 'm dan in de koelkast. Ik vind 'm tot nu toe wel fijn! Eerst liet ie veel windjes, nu heb ik het idee dat dat minder is. En hij doet nu wat langer over zijn fles
Het ontwerp van de fles is zo gemaakt dat je zo min mogelijk lucht kan inslikken... Volgens mij bijna nihil
Panther, als ik de verpakking moet geloven is het tegen krampjes, windjes en spugen. En ze drinken er langzamer door, zodat de buik het beter kan verwerken. En ik moet zeggen, hij liet veel windjes en dat is nu wel minder! Weltrusten dames, eens kijken hoe de kleine man het vannacht doet