Ooh Wendy wat een moppie!!! Gefeliciteerd!!! Sammy, wat vervelend meid. L.yam heeft ook een aantal dagen zo ontzettend dicht gezeten. Ook inderdaad slijm/melk spugen. Gelukkig dronk hij gewoon volle flessen leeg. Heb je geen neusspray (zoutoplossing) en zo'n snotzuigertje voor haar? Dat heeft bij L.yam wel goed geholpen. En met haar gaan douchen? Lekker stomen.
Gefeliciteerd Wendy! En hebben ze een tummytub in het zk? Dat is fijn he zo'n ding! J vindt het ook heerlijk in dat ding. Hoe voel jij je?
Hier vind de beeb het niets hij wil languit kunnen drijven haha hik gooit meteen voeten over rand tummy tub heen, vind het zelf ook nog niets...
Hihi Tigermommy, L.yam vond er ook niets aan. Die wou re htop staan, hihi. Hij ligt ook liever languit in bad Net als zn moeder
Lov ml is nu 26 ik 29 we denken er serieus over na... Pil valt af we willen geen hormonen. Koperspiraal geeft bijwerkingen waar ik niet op zit te wachten. Tsja condooms... voorlopig maar goed ik ken onszelf hihi. Wauw dat gaat goed lov! Hier ook zn lekkere humpie dag 5 was hij over zn geboortegewicht en vandaag woog hij 3700! Geboortegewicht was 3585.
Condooms zijn ook niks idd... Hier willen we niks definitiefs je weet maar nooit hoe het leven loopt.... Fijn he als ze het zo goed doen op mama's melk
Even een vieze vraag: kan het zijn dat mijn slijmprop hekemaal bruin is van oud bloed omdat ze me gisteren 3 x getoucheerd hebben. Het was lang draaderig en stug, maar wel echt bruin van oud bloed.... Sorry!
Zou volgens mij best kunnen Kahlan, hoort wel op een slijmprop. Hier voel ik me ineens niet fit, beetje grieperig, ik duik lekker mn bed in! Slaap lekker allemaal! Miss morgen babynieuws Kahlan?
Ik heb er geen hoop in... Ach maakt me ook niet uit als het lang duurt Zolang ze me maar niet voor nuets gaan inleiden. Dank voor he antwoord! Jij lekker onder de wol en voel je snel beter!! (Of zou het een teken zijn??? )
Kahlan als het iets is wat je nog nooit gezien hebt is het vast je slijmprop! Je kan ook eens googlen
Hmmm dan weet ik het niet. Het ziet hetzelfde uit qua structuur alleen was die van mij helemaal bruin...
Truste kalan spannend! Volgens mij kan je slijmprop wel bruin zijn hoor van oud bloed denk ik. Hier was hij bij de eerste wit bruin rood na het strippen. Hoop voor je dat er wat aan de gang is!
Goeiemorgen dames, En kahlan? Is er ook wat in gang gezet? Hier alweer aardig opgeknapt gelukkig, vandaag maar lekker niksen. Vandaag is het volle maan, ze zeggen dat er dan veel baby's worden geboren zou leuk zijn!
Jullie houden anders de spanning er ook goed in dames. Hier een eerste bijna slapeloze nacht achter de rug. Dametje heeft liggen spoken tot 4 uur, Toen hebben we haar voor de voeding in ons bed gelegd en toen hebben pappa en dl kunnen slapen (Ik ben alleen geen fan van baby's in bed, dus ik lag wakker). BV gaat echt super goed. Ze drinkt op aanvraag en poept en plast ook al lekker. Al met al een heerlijk klein meisje!!!
Fijn 2de leg dat ze het zo goed doet!!! Dat moet goed doen na zo'n heftige periode. Hier niets, dus hopelijk helpt de volle maan Bibi!!! Zou mooi zijn. Hele verhaal in club gezet, maar ff kort: met uitleg vk ben ik tevreden dus maandag weer primen. En dan us het afgankelijk van effect en bloeddruk....
Fijn om te horen dat het zo goed gaat 2deleg! Kan misschien nog vanzelf op gang komen Kahlan. We moeten idd maar hopen dat de volle maan hier iets aan kan bijdragen zou wel leuk zijn! Volgens mij zijn jij en ik nog de enigsten hier die moeten bevallen? Of zijn er nog meer? Word wel weer tijd voor babynieuws hoor