@2de leg wat zegt jou cb hierover? B was ook zo weinig gegroeid afgelopen week iets meer 70 gr in 6 dagen.
Het was gren officiële controle, even tussendoor. Dan zeggen ze er niks van. Maar S is ook een klein dikkertje, dus het kan geen kwaad bij haar. Ze ligt trouwens al sinds half 2 in haar eigen bed te slapen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
@paula: b is dus nog niet goed aan het groeien? Balen joh....... Wat een rust hier in huis. Dl slaapt al vanaf 12.00u en zl lag er om 12.30u in. Ik heb even wc schoongemaakt, ovenschotel gemaakt voor vanavond en nu ben ik aan het kijken naar een vakantiebestemming voor de zomer, leuk! Hebben jullie nog vakantieplannen?
Vakantie hebben wij in december al geboekt. Wij gaan 3 weken naar de camping Les Charmilles in de Ardèche. Nu al zin in!!! Zaterdag 5 juli (mijn verjaardag) vertrekken we. Maar voor die tijd gaan we nog een midweekje naar België. Hier ook heerlijk rustig. Oudste is nog op school, jongste slaapt en middelste is skaten buiten. Oh en vl is een nieuwe wasmachine halen met sm. Even mamma tijd!!
@elja nee gaat nog niet super hij hikt tegen de ondergrens aan. Op zich niet erg als de groei er maar in blijft. Woensdag ga ik weer wegen is voor mezelf ook wel fijn al beoordeel ik b. nu op plas poep en humeur (wat altijd lachen gieren is met hem haha) @2de leg o zo ik snap het. Dat is bij b ook het struikelblok hij is best lang in verhouding. @mama met jongens b had vanmorgen een grote poepbroek alles over piemel en buik heen dus ik poetsen en doen. Blijkbaar beetje hard gegaan ergens want had ineens allemaal veegjes bloed aan het doekje. Ik zoeken is aan de onderkant van de piemel aanhecht bij de balletje een ieniemnie scheurtje. Bij de ha assistent even gevraagd wat te doen. Kreeg niet echt een oplossing maar mag vanmiddag evt. Als ik wil even naar het spreekuur. Het bloeden is iig gestopt hoor wat te doen? Gewoon schoon houden met water en mss sudo voor het bijten van de urine of even laten kijken?
Lekker vakantie meiden nee wij gaan niet weg vind op vakantie met zn mini echt 3x niks. Plus vanwege ml zn werk moeten we in de bouwvak met de hoogste prijzen nee bedankt hihi. Mss volgend jaar jan/feb een weekendje ofzo.
Kan een keer gebeuren Paula. Zou het even na laten kijken door de ha. Maar wrs krijg je dan de tip om goed droog te houden met bijvoorbeeld talkpoeder. Ik deed 's avonds talkpoeder erop en smorgens sudocreme. Was het met een dag of 2 helemaal over. En hij had nergens last van. Ze is wakker. Bijna een uur heeft ze op bed geslapen. Ik ben tevreden.
ja is ook zo vond het wel zielig. Nog even gebeld en de assistent zegt even komen dus 16.15 zijn we aan de beurt.
Jeeeeej mijn ring sling is binnen!!!! Echt een mooie kleur! F. Ligt te drinken bij me en ik zit te stuiteren!!! Ik wil hem proberen!!!! Wedden dat ze in slaapt valt😒 zoals ze normaal nooit doet... Hrb net een zwembadje gekocht. Kan toch best ff 10 min. Erin spelen toch? Van de kolf van mp nog niets gehoord.. Wel al betaald...
Veel plezier met je Ringsling Kahlan! Ooh 2de leg dat zou idd misschien die nachtvoeding en verklaren. Wat betreft mijn hand, het zou idd gestoten kunnen zijn.. vind het alleen vreemd dat ik er niets van heb gemerkt.. Ach het gaat vast wel weer over.. Iedereen een fijn zonnig weekend!!
Wendy kan het iets te naken hebben met he tekefoon of tablet vasrhouden? Dat heb ik weleens, is een soort overbelasting.. Foto van ringsling in de club geplaatst! Geeb nieuws over de kolf...
Wanneer heb je betaald dan Kahlan? Kan best een dag duren voordat je iets hoort natuurlijk. Die mensen hebben ook pinksterweekend (zijn misschien paar dagen weg?)
Ik ga ff de foto bekijken Kahlan! Hihi L.yam heeft weer een nieuw geluid ontdekt sinds een paar dagen.. ipv gillen die ie nu: Wraaaaaahhhh.. haha.. Het is net een kind dat een tijger ofzo nadoet. . Echt heel grappig, haha
Hier is ze volgens mij toe aan de eerste hapjes. Ze maakt van die hele schattige smak geluidjes. Alsof ze kusjes aan het geven is
Jee ik heb het vandaag gered en het ging best nog wel goed vandaag, maar nu wel moe hoor. We gebruiken al zoutwater neusdruppels (otrivin). We hebben zo'n uitzuig apparaat maar dat werkt niet het zit meer naar achteren. We kunnen hem dus niet echt helpen. Papa cadeau heb ik ook bij tiger besteld. Ben zo benieuwd! Wat raar Wendy van je hand. Hoe gast het nu? Leuk Kahlan dat je ringsling binnen is. Ik ben benieuwd! En wat zei de HA Paula?
Vervelend zeg! Bij L.yam zit het ook te diep. Maar sinds hij groente en fruit krijgt is het bijna over! Miss hier extra vitamine c? Het wisselt met mijn hand, ene moment gaat het beter dan het andere. Blijft vreemd. Gekke mensen, gekke dingen 😉
@logo goed sudo erop de komende dagen en even geen billendoekjes gebruiken kan wat irriteren dus wassen met water.
Meiden ik ben het kuiken van onze club wel eens zat weer hihi. Onze kuikens worden groter nog leuke ideeën voor wat nieuws?