Hallo dames!! Ah vervelend Logo, hopelijk vandaag niet weer zo vroeg. Gisteren met ml naar museum vd volkenkunde geweest, even wat tijd samen. Was erg leuk! Vandaag nog gezellig wen dagje met z'n drietjes, Jeeeeej! Jullie plannen vandaag? Het wordt weer een zweterige dag!
Mijn liefje kan af en toe wel zitten. Dit stoeltje is wel handig, maar gebruik het nu nog maar (hooguit) 10minuutjes per dag... Vrolijke donder
Goedemorgen meiden Wat een heerlijk weer he! Hier een heerlijke nacht achter de rug 22.00/02.00/06.30. Hij ging na een uurtje voeden weer fijn slapen tot 05.45 ipv net iets langer heerlijk. Ml heeft hem mee naar beneden genomen zodat ik nog ff kon dommelen. Hij had in die tijd beneden precies gepoept haha alles eronder dus ml moest aan de bak (zn eerste sinds de geboorte) Resultaat heel zn slaapzak eronder haha ach ja wasmachine draait toch wel. Straks lekker naar de pinkstermarkt en vanmiddag niets meer en lekker ontspannen in de.tuin. Allemaal en mooie dag!
Hahahahahahaha jammer dat je geen filmpje hebt van je vent en de poepluier. Zou denk ik hilarisch zijn
Grrrrrrrrr nu heb ik het gehad. Wij sliepen met z'n allen zo lekker en toen dacht iemand om half 8 laat ik eens gaan boren. Leuk Wendy Pinkpop. Ging je voor een bepaalde band? Ik schrijf ging want ik ga ervanuit dat je dit past leest na Pinkpop. Kahlan dat meen je niet van die vingers!!! Dat kan echt niet. En heb je of je man iets gezegd? Dragen wordt toch afgeraden met dit warme weer? Of was het niet zo warm bij jullie? Haha weer een man met poepluiers. Reb wat een geweldige foto! Hoop nog even weg te dommelen (boren is even gestopt). Gisteren zijn we trouwens pannenkoeken wezen eten. Dat is traditie op onze trouwdag, haha. Onze trouwdag was een aantal dagen geleden. J heeft het super goed gedaan. Ik ben helemaal trots.
Oh balen Logo. Dat is toch ook geen tijdstip, sorry hoor. Leuk Reb, handig die stoeltjes inderdaad. Wendy hoe waren The Rolling Stones??? Kleine meid heeft hier doorgeslapen tot half 7. Wel gisteren tot half 12 meegelopen omdat ze telkens begon te brullen als we haar neerlegde. Dragen wordt afgeraden boven de 30 graden, maar dat hebben wij echt niet gered hier.
Pfffffff logo lekker irritant. Hier hoop ik dat het wk snel afgelopen is. Dat terwijl ik een fanatiek voetbalfan ben. de buren hebben vanaf de zolder naar beneden vlaggenlijnen gespannen. Leuk hoor, maar wij slapen op zolder en met dit weer is het slapen met het raam open wel zo fijn. Bij elk windvlaagje lijkt het alsof er bakken hagel uit de hemel vallen. Grrrr
Erg he! Hoe al die geluiden je nu dubbel irriteren! We zijn al zo blij met ieder uurtje slaap! @Logo jeee balen zeg! Dan zak je echt door de grond! Zit hier ook pinkpop te kijken op tv! Goeie bands dit jaar! Heb zelf maar wat tegen sv gezegd! Ml valt zoiets niet op schijnbaar!? Hoe hebbe jullie de kleintjes in bed liggen. Hier alleen romper en lakentje. Het is zooo warm op haar kamertje... Vanmorgen natuurlijk geen lakentje meer op, toen dacht ik wel dat het misschien te koud was voor de berntjes? Maar ja wat doe je eraan?
Hier vond ik het te koud in alleen romper.. Heb een dun broekje aangedaan oiver een romper met korte mouwen. Ze trappen allebei laken van zich af.
Slaapzak met romper. Met dit weer zet ik de airco in haar kamer aan, wanneer ze naar bed gaat is het dan lekker afgekoeld en dan zet ik hem uit Kijk naar jezelf zou ik zeggen.... Ik lig ook met laken en word wakker zonder. Die kleintjes krijgen het niet heel snel koud.
Hier was het vrij warm op zijn kamer. Hij heeft geslapen in een romper zonder mouwen en een kort, lekker zittend broekje.
Waren de eerste twee maanden erg zwaar, intensief, veel huilen, krampjes, onrust, lichte reflux, hazenslaapjes.... Nu is dat als een blad aan een boom omgeslagen. Het is een superblije baby, die veel lacht. Als ie moppert heb ik zo weer een lacht op zijn gezicht getoverd. Slaapt heel goed overdag. Het is ondertussen een echt buikslaper geworden hihi. Kortom, we genieten zo intens van hem!!
Oh wat heerlijk Lappie!! Hier slaapt ze met een romper met lange mouwen en dan onder haar deken (met laken). Ik merk als we minder doen dat ze het toch koud krijgt. En dan zet ze het op een brullen. Hier een onwijze beginnersfout gemaakt. Schutting en overig hout halen, luiertas vergeten. 2 dikke spuitluiers, pffff. Eerst een spuugdoekje eromheem, daarna shirt van zl. Gelukkig zijn we op de terugweg en slaapt ze na lekker te hebben gegeten.
Hé dames, wat een warmte hé. En het zou hier einde middag en avond helemaal los gaan, al is het nu al grijs.....ben benieuwd. Met mij gaat het ff wat minder want ik ben een beetje ziek. Ik denk een beetje te veel hooi op mijn vork genomen de laatste tijd. En zoonlief is ook al ruim 4 weken aan het hoesten. Ondertussen bloed laten prikken waar niets uit kwam en nu een week lang een puffer proberen. Tis echt niet normaal dat hoesten. Maar met de kleine meid gaat het super. Gister hebben we haar 1e hapje gegeven. Alsof ze nooit anders heeft gegeten haha. Heerlijk meisje! Ik zal zo de foto in de club plaatsen.
O jee Wendy beterschap! He bah 2de leg dat is balen. Ik hoop dat jullie niet te ver weg waren. Wat fijn Lappie! Hier slaap j in een romper (korte mouw) en een dun slaapzakje. Vanmorgen heb ik die wel opengeritst wat het was wel erg warm.
Oei Wendy, wel goed voor jezelf zorgen hoor!! Logo, was een half uurtje rijden, maar we waren er net. Het was half 11 en we waren om half 1 thuis. Nu liggen er overal luiers verstopt in de auto Hier valt het nog mee qua temperatuur. Kleine meid ligt heerlijk in de draagdoek te slapen (in een rompertje). Al het hout is binnen. Hopelijk heeft de buurman van de week een uurtje tijd om samen de schutting te zetten. Dan kunnen wij de volière verder wel zelf doen.
Oh even trots melden. Kleine meid ligt al ruim 2 uur in de draagdoek in diepe rust!!! we hebben eindelijk ontdekt hoe ze wil slapen overdag (gewoon zo strak mogelijk tegen mamma aan)