Ben ik de enige wiens baby geen ritme heeft??? Moet ik het dan toch maar af gaan dwingen? Ik weet nog niet waar ik aan toe ben met mijn ouders...zou het wel etg vinden, maar het is nog ff afwachten...
Nee mop hier ook niet erg veel ritme overdag. Gelukkig in .de.avond en nacht wel. Denk dat het ook met de bv te maken heeft dat gaat natuurlijk behoorlijk op verzoek dus de slaapjes zullen daardoor ook iets wisselen. Althans dat is mijn theorie hoor
Ik ga vabavond rijstebloem in haar fles doen. Ik trek dit echt niet meer. Zit hier bijna te huilen van de moeiheid! Als iemand nog andere tips heeft, hoid ik me aanbevolen!
Hier ook een ritme. 😊 Erg fijn. Meneer slaapt hier in de snoozzzz. . Want hij gaat ook zijn bed Door. . En dat zou niet erg zijn als ie dan lekker slaapt. . Maar hij wordt er wakker van.. We moesten hem eerst laten wennen aan zonder de Puckababy te slapen en later gaan we langzaam de snoozzz afbouwen.. 😊 Hopelijk slaapt ze langer Door de rijstebloem kahlan! Hier wel in ieder geval! Succes! Morgen avond komen er iets van 17 man bij ons voetbal kijken.. gezellig en druk 😉 afgelopen vrijdag bij mijn broer in de tuin gedaan, maar daar waren de buren niet blij mee.. en hij woont er nog niet zo lang, dus dan toch maar hier.. Wij hebben geen buren 😆
Rijstebloem in bv dikt niet in. Proberen kun je natuurlijk altijd doen. Kan je man niet ergens een beetje bijspringen zodat jij kan slapen? Hoe.ziet je schema er nu ongeveer uit? O enne knuffel het is soms echt even geen roze maar een donderwolk
Zekrijgt nu in de avond al een fles kv met jbpm voor de reflux en om mij te ontlasten. Daar kan de rijstebloem dus in. @wendy: hoeveel doe je daar in? Ze krijgt 150+5 @Paula: ze klmt snachts ergens tussen 2:45 en 5:00 voor een voeding dan gaat ze snel weer slapen. Vervolgens komt ze tussen 6:30 en 10:00. Dat verschilt ook pet dag. Dan na 2 1,5 uur doet ze dutvan 1,5 uur ( vandaag dus niet)... En dan komt ze ze na het dutje weer. Daarna om de 2,5 uur. Soms slaapt ze nog ergens 3 kwartier. Laatste voeding kv ergens tissen 20:00 en 22:30. En dan ligt ze eigenlijk nooit voor 23:00 on bed, maakt niet uit hoe laat de voeding was.
Lyam krijgt 180+6 en dan 4 afgestreken schepjes rijstebloem. Die fles met je wel met een grote speen geven. Ik heb de dr Brown fles en gebruik dan de nr 4 speen. Anders krijgen ze het er niet uit.
Hier werkt het bij Lyam om hem echt wakker te maken voor zijn "laatste" fles. Want als hij dan nog wakker is lijkt het of hij die laatste fles mist.. Hij gaat rond 20.00 naar bed. Heeft dan rond 19.00 nog een fles gehad en dan maak ik hem rond 22.00 / 22.30 wakker voor zijn fles.
Lekker overzichtelijk he Paula!? Ghihihi lol Nee, snachts laat ze er veel tussen eerst 6/7 en dan 4/5 uur. Overdag komt ze dan om de 2 uur en kwartier. Smirgens soms 3 of 4 uur de eerste keer. Zit op totaal meestal 6 soms 7 voedingen.
Dit is echt supernormaal kahlan echt waar. Zeker omdat er in de avond/nacht meer tussen zit gaat ze in de ochtend meer vragen (doet b ook) om toch aan de cc te komen. Hier ook gemiddeld 7 voedingen soms 6 soms 9.
Jee Kahlan wat zwaar! Zou je er toch niet aan gaan denken om bv langzaam af te bouwen? Ik heb aan mezelf gemerkt dat ik iets meer energie krijg. Wat nu met jou gebeurt is natuurlijk niet goed. Ik snap dat het moeilijk is, want ik voel denk ik hetzelfde maar dit gaat echt niet hoor.
Het aantal voedingen is goed hoor Paula, wat zo uitputtend is, is dat ze nog steeds na 15:00 niet meer slaapt tot 23:00 en daarvoor ook bijna niet. En ze moet constant ge-entertained worden... Ik ben echt de hele sag met haar bezig... Heb nutrilon standaard, rijstebloem en drbrown nummer 4 spenen gehaald! Hopelijk slaapt ze dan tot 5 of 6...
@logo: ik wacht nog even de papfles en de bloeduitslagen af... Dan denk ik er nog eens over na! Blijft een lastige beslissing he!
Pff, kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt Kahlan. Hopelijk tpch wat beter slapen. Wanneer krijg je de uitslagen?
Groeit ze wel goed kahlan? Kijk nu word er geroepen stoppen met bv. Maar als dit de aard van het beestje is veranderd het soort voeding daar niets aan. Mijn oudste was ook zo en nog slaapt hij weinig en stuiterd heel de dag. Zolang ze goed groeit is voeding niet de oorzaak denk ik.
B slaapt ook maar tot 5 en dan heeft hij ook nog een nachtvoeding gehad om 02.30. Hier gaat ml dan met hem naar beneden kan ik nog een uurtje slapen is dat bij jou ook een optie?