Nou ik vind niet dat je het zo ff doet.. Ik vind t soms al irritant om weeeeer een fles te geven en ik heb er met 2 kids 8 pd. Dus snap wel dat je moe bent en helemaal omdat je toch een soort van onder druk staat of hij wel gegroeid is.. Bang dat je moet stoppen. Heb heel veel respect voor je dat je toch doorzet en doorgaat voor je kleintje! Heel erg knap! Maar denk ook een beetje aan jezelf meissie! Dikke knuffel!!!
Oh ja reb, voor ik het vergeet: ik heb zo'n kinderzitje en dat is echt een fijn ding. Stevig, stabiel, makkelijke riempjes, mijn zoontje vind het fantastisch om er in te zitten.
Ja, dat windscherm is ook prima. Kan ook tegen een stootje (lees: zoon probeert het soms opzij te vouwen om bijvoorbeeld een paard nog beter te kunnen zien).
Nee Reb zondag. Als we hadden verloren was het zaterdag en bij gelijkspel of winst zondag. Dus we moeten zondag om 18.00 uur tegen de 2e uit groep A. Dat kan dus Brazilië, Kroatië of Mexico nog worden. Alleen Kameroen ligt er nog definief uit in die groep.
Afkloppen, maar de derde avond op rij dat ze er om half 9 inligt en slaapt. Terug naar hoe ik het deed toen vl nog in Zeeland aan het werk was helpt dus toch echt. Net wel gevoed (ze had honger) en nu ligt ze niet zo diep meer te slapen. Ik lig ook al lekker op bed, dus ik hoop dat het goed gaat! Hier ook niet meer liken. Misschien was het iets tijdelijks?? Oh morgenochtend met vl naar de primark wat dingetjes ruilen. Daarna naar Groningen, mijn tattoo wordt aangevuld. Zoveel zin in! En daarna gezellig met een vriendin uit eten. (Die past ook op de kleine meid als ze de tattoo gaan zetten)
Even een kort berichtje want ben spullen aan het ruimen en dan ga ik m'n bedje in. Ben zo moe. Veluwe was super! Eerste nacht sliep j bij ons. Het ging wel goed maar het was erg koud. Midden in de nacht temp opgemeten en hij had 36.5 dus nog wat kleren aangedaan. Tweede nacht toch maar bij m'n ouders in de caravan. Dat was beter. J heeft ook gezwommen en dat was ook erg leuk. Verder natuurlijk gerelaxt. Nu weer verder opruimen. Leuke foto's zag ik weer. Ik ga ook kijken op de site voor die kaarten. En bv moeders jullie doen het super!!! Kv ook hoor
Fijn dat jullie een leuke week hebben gehad Logo! ! Zometeen in de rust de kleine man even zijn fles geven.. Zondag wordt het weer druk bij ons. Er komen ongeveer 30 man (inclusief 6 kinderen, variërend van 5 maanden tot 15 😵 's Middags om 15u komt iedereen al.. Dan bij ons eten ( broodje hamburger, frikadel etc) en maar hopen op een mooie wedstrijd!! 2de Leg, fijn dat ze nu beter slaapt ' s avonds, ik hoop voor je dat de nachtvoedingen ook gauw minder worden. Alvast welterusten iedereen!!
Mexico it is. Gelukkig hebben we jou Wendy, zo blijven we op de hoogte. Lekker Logo, beetje bij getankt?? Gisteren beetje miepen, maar half 11 was het toch echt stil en sliep ik zelf ook. Voeding vannacht om 02.15 en nu net om 04.45 uur. Nu ligt ze wat te draaien mer haar hoofd, maar ze is stil. Ik had het even nagekeken, maar gisteren zat ze op 9 voedingen. Zou dit graag weer terug willen hebben naar de 6. Maar goed, dromen mag altijd. Vandaag op de planning: primark met vl en tattoo met vriendin.
Veel plezier 2de leg! @ wk wendy! Leuk hoor zn hele ploeg gezellig! Logo klinkt heerlijk lekker genieten. @ mama's met oudere kinderen even jullie mening/ideeën: De oudste is uit het niets al 2 dagen helemaal over de pepernoot papa en mama mogen niet weg kan niet naar boven want hij moet mee. Aangezien de trap open is kan ik het risico niet nemen. De nachten zijn het ergste nu al voor de tweede op rij gillen krijsen in bed huilen enz. Op bed doen gaat net als anders maar zo rond 2 uur begint het vanmorgen om 6! Uur eindelijk in slaap gevallen en nu gelukkig nog. Wat is dit toch? Verlatingsangst ofzo? Hij heeft daar echt nog nooit last van gehad. En bijv op de psz heeft hij het niet daar kan ik hem gedag zeggen hij zwaait en klaar.
O en de like knop was ids een test anders had ik jullie allemaal ge liked met die lieve berichtjes! Gisterenavond even met mn vriendinnetje op de app gezeten was heel fijn!
Goedemorgen, Vervelend zeg. Hoe oud is de oudste ook alweer Paula? Veel plezier 2de leg! O Wendy wat gezellig! Hier weer een redelijke nacht achter de rug. Alleen was j heel even wakker en dacht ik dat er in de schuur ingebroken werd. Ik hoorde wat gerommel en zag iets wat op licht van een zaklamp leek. Gelukkig was het de buurjongen. Ik ga even huis opruimen en straks naar een vriendin.
Klinkt niet als verlatingsangst, want dan had hij het ook wel als je hem naar het psz brengt. Het is moeilijk te zeggen wat het dan wel is. Misschien wel gewoon aandacht vragen. Ik zou zeggen strak vast houden aan je normale rituelen. Dan houdt het vanzelf wel op (kan even een paar dagen/weken duren)
Haha Wendy. Ik had een speelschema gekregen en die klopt gewoon niet! Logo, fijn dat je zo'n goed weekend had. Maar 36.5 voor de nachttemperatuur is toch gewoon prima lijkt me? Paula, zit ook weer lekker mee he... Ik weet niet of er een verband zit tussen de psz en het krijsen 's nachts.. Ik ga me vanavond even inlezen Lang leve m'n psychologie boeken. Door laten krijsen is een optie, maar met J zijn temperament?? Die zou waarschijnlijk de hele nacht (en elke nacht daarna) door krijsen) ofniet? Dikke knuffel voor jou en we appen vanavond