Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Geen idee. Ze hadden het over een halve boterham. In het boekje van het voedingscentrum stond ook al zoiets. Dus dacht, ministukje. Haha

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hmm dat ze dat nu al aanraden Reb. Ik dacht dat ze granen enzo pas vanaf 6 maanden mochten.. Geef je dan een korstje of echt een stukje?

3. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een heel verhaal getypt... Alles weer weg! Grrr

Hier nog steeds kapot... Ijzertabletten werken nog niet echt. Kon vier weken duren...
    Stukje bijgelezen, maar alleen Paula is blijvrn hangen:

Dikke knuf Paula. Heb helaas geen advies. Jij hebt meer verstand van bv dsn ik heb! Voeden rond de vier maanden is sowieso lastig met al dat rondkijken. Zorg iig goed voor jezelf.
    Denk dat we alledrie af en toe aan die potten nutrilon denken. Hoelang waren jullie van plan bv te geven? Ik wilde 6 maanden en nu denk ik soms aan langer.... Alhoewel ik ook soms aan stoppen denk...
    Hoe denk je over een beetje bijvoeden Paula?

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    balen is dat he Kahlan, als je een heel stuk hebt getypt en het is weg.

Ik wil zelf eigenlijk pas met 6 maanden met bijvoeding beginnen.
    Sowieso pas in augustus als we terug komen van vakantie.
    Ik zit wel regelmatig te denken om de laatste voeding van half 9 te kolven en dan in de fles met pap te geven.
    Maar ik vind die voeding ook juist de leukste van de dag, lekker knus en helemaal schoon (fris ruikend naar zwitsal) even samen met z'n tweetjes. En je ziet haar tijdens de voeding langzaam in slaap zakken.
    En daar doe ik het uiteindelijk wel voor.

5. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Vind het zoiezo knap hoe jullie de bv volhouden!

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Thx! Ja de wereld is zeer interessant veel leuker dan eten.
    Bijvoeding wil ik echt mee wachten tot 6 maand het liefste.
    Plan voor hoelang? Ik heb de lat gelegd bij een jaar daarna zie ik wel.
    Lastig idd soms gaat het zo moeilijk dan wil ik idd stoppen maar gelijk denk ik dat ik het zonde vind van alle moeite hihi.
    Waar ik dus wel baat bij heb wat betreft productie is de borstvoedingsthee van weleda.
    Drink elke een kop rond 4 uur en dan knallen ze echt voor de volgende voeding van 18.30 terwijl dat juist de tijd was dat ze zo leeg waren.

7. paula1984

Kan dat zolang duren joh voordat het weer op pijl is?
    Jeetje dat is niet fijn:(
    Hoop wel dat je ergste vermoeidheid iig verdwijnt.

8. paula1984

Ja 2de leg herkenbaar zn heerlijk moment die voeding ♡

9. logo

logo Niet meer actief

Hèhè even pauze. Het is weer huisschoonmaakdag! Heb al weer wat wasjes gedraaid en de bovenverdieping is klaar. Nu nog beneden. Ahhhhhhhhhh! Het is een rommel.

Vanmorgen fruit in de babycook gemaakt. Peer is mislukt (te waterig) en banaan is heerlijk! Ml en ik hebben dus perensap vandaag. :)

Zo dat duurt lang Kahlan. Echt niet fijn.

Fles is nu ook zo lastig ja. J wil alles bekijken en wil niets missen. Nu ik dit typ komt het verslikken misschien wel hierdoor.

10. paula1984

Voordeel van de fles is dat je iig volgen kan naar het te bekijken object haha.
    Mn boob is niet zo lenig lol!

11. logo

logo Niet meer actief

Haha das waar. Je boobs moeten toch maar wat doen om leniger te worden. ;)

12. paula1984

Haha logo zal het er eens met ml over hebben mss kan hij er wat mee :-D

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Whaha Paula, succes ermee :p

Jammie!! Ik heb de Robijn Zwitsal geur wasmiddel en verzachter😆�r

14. logo

logo Niet meer actief

Is dat nieuw Wendy?

15. paula1984

Is het wat wendy ruikt hij echt zo lekker?

16. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Paula, dat wordt lastig om je borst zo lenig te maken :)
    Ik weet nog van mijn zoontje dat het weer een fase is. Ik heb hem 9 maanden gevoed en na een tijdje keek hij minder om zich heen en dronk rustiger.

Gisteravond even online geshopt voor de kleine meid, zo leuk! Dat had ik tot nu toe bijna nog niet gedaan, want we hadden zo veel kleding gekregen (2e hands en een paar nieuwe dingen). Ik heb 3 T-shirts gekocht, 2 shirtjes met lange mouwen en een tuniek met legging. Hopelijk is het in het echt net zo leuk als op de website!

17. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het zou nog langer gaan duren. 4 tot 6 weken voirdat je verschil merkt, maar echt aangevuld duurt wel een maand of drie...

Ik wilde nog wat zeggen over je flexi boobs Paula.... Maar ben het vergeten... :)

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja hij ruikt echt lekker!!! Je moet ze wel beide gebruiken, maar echt heerlijk!! Is idd nieuw logo :)

L.yam probeert echt heel erg zijn benen onder zijn kont te krijgen als hij op zijn buik ligt. Dat lukt hem ook, alleen krijgt ie dan zijn bovenlichaam nog niet omhoog.. hihi.. maar ziet er heel schattig uit 😍

19. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nu weet ik het weer! Goede tip van die thee Paula. In de avond loopt mijn productie ook wat terug!

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Zo, even lekker op de bank.

Al het wasgoed is weggewerkt (al zit er wel alweer een nieuwe in de machine:$)

Kleine meid ligt ook weer op tijd in haar bedje.

Morgen even langs de etos voor de Bibi spenen (zijn in de aanbieding), gelijk vochtige washandjes meenemen (ook in de aanbieding en handig op vakantie). En ook even een nieuw doosje borstvoedingsthee halen (die gebruik ik ook Paula).

Ze huilt nu wel telkens in haar slaap. 3 of 4 echte uithalen en dan is ze weer stil. Zo vreemd.

Deel Deze Pagina