Gefeliciteerd 2de leg! Paula, have fun! Het is dus niet dat ene bolletje wol geworden dat je stuurde?
Gefeliciteerd 2de leg! Mijn verjaardag in april ook niet gevierd.... Ik was dan ook stomverbaasd toen ml laatst zei dat ik 33 ben!! Geniet lekker van het op de kamer slapen zolang het kan! Hier gaat eigen kamer super!
Goedemorgen dames, bedankt voor de felicitaties, ben volgende week zaterdag pas echt jarig, maar dan zitten we de hele dag in de auto (op vakantie) Zometeen maar eens vertrekken. Net een lekkere smoothie weer gemaakt, nu met banaan ipv aardbei. Maandag zijn de kiwi's in de aanbieding, dus dan kan ik los met kiwi!!! Wendy, hoe was je vakantie?? Wij hebben trouwens besloten om de bak van de wandelwagen thuis te laten. We nemen wel het onderstel mee. In België hebben we de wandelwagen helemaal niet gebruikt, alleen de draagdoeken maar. Zijn er al dames die het zitgedeelte al in de wagen hebben?
Ooww leuk paula!! Zijn groeilijn buigt nu wel af en ja ook hier frustratie...mja dat werkt eigenlijk alleen maar averrchts Hier 21-6.30 mja hij had ook heeeel weinig geslapen overdag.. Hopelijk lukt het logo om het ritme weer terug te krijgen Alvast gefeliciteerd 2deleg
Nog gewoon in de bak 2de leg. Maar ga denk ik volgende maand over. Ze gaat steeds beter zitten en ze wordt zo lang dat de wagenbak bijna te klein is ofzo. Ze ligt helemaal bovenin met d'r hoofdje hahaha.
Ja hier ook nog prima in de wagenbak hij gaat ook altijd spugen in de maxi cosi. Nee reb dat bolletje had onbekende ouders en aangezien we al een poes hebben met ouders onbekend en de nodige probleempjes daardoor gaan we weer voor een raskat. In dit geval een maine coon xxl. Alleen nog niet uit of het een gewone xxl word of een polydactyl.
Mijj nichtje heeft een cattery met Main Coons. Persoonlijk vind ik ze niet mooi. Veel te groot. Maar ze zijn wel lief! Wij hebben altijd echte ras vuilnisbakkie gehad hier Zo nieuwe doek is binnen, een yammymammy en hij knoopt heerlijk.
Mooi he wendy wij zijn in lov! Hebben 2 vuilnisbakken nu en een ragdoll kater. We gaan nu voor een coon. Wel in een andere kleur dan op de foto. 2de leg hihi mss zijn we wel met haar in contact nu. De ene zit in Veenendaal de andere in Nijmegen. Je mag ook altijd pb voor die van je nichtje!
Hahaha Paula, ze zit aar heeft momenteel geen nestje. er zit wel iets in de planning, maar 1 van haar poezen moest eerst geopereerd worden. Dus dat had even prioriteit. Ik ga naar het dorpsfeest!!
Wendy er schijnt maar 1 fokker in Europa te zijn weet niet of dat nog zo is. Maar die was niet zo goed bezig begreep ik. Ze.zijn wel heel.erg mooi!
Ja ik kon ook niet duidelijk vinden of ze al te koop zijn in Nederland. Maar dat duurt zowieso nog lang hoor Pas als deze 3 er niet meer zijn..