Ja, alles zit erin. Whoehoe!!! Morgenavond gaan we de auto inpakken. Ik heb er zo een zin in. Zal straks even foto's plaatsen.
Jee 2 de leg is er klaar voor! Idd rustig mooi weer vakantie enz denk ik. Hier voel ik me crap dus gewoon weinig zin in gezellig doen hihi
Haha lachen 2de leg. Doet me denken aan vakantie met mijn ouders. Heerlijk! Veel plezier! Wendy veel succes met solliciteren. Hoe ver moet je reizen? Wanneer hoor je wat?
Gaat het teouwens al beter Paula? Slik nu alleen paracetamol? Lukt het een beetje met voeden? Dikke uuuh ik bedoel voorzichtige knuf!
Goedemorgen, Een voorzichtig juichje. Ze heeft doorgeslapen tot 5 uur. Sliep wel pas om 10 uur, maar dat geeft dan niet. Inpakken vind ik nooit erg. Meestal pak ik de dag vantevoren in (dat zou dan vandaag zijn) en dan heb ik al helemaal een vakantiegevoel. Eigenlijk begint het voor mijn gevoel dan al. Maar met een baby is het toch anders. Ik ben veel langer bezig geweest. Straks CB eens kijken of ze wel prikjes willen geven ivm de antibiotica die ze krijgt. Wat zouden jullie doen? Wel of niet prikjes?
Goedemorgen meiden Vandaag gaat het iets beter. Bedankt voor de (voorzichtige) knuffels. Nee de pijn was zo erg dat ik buiten mn paracetamol ook ibuprofen slik. Heb het opgezocht op de medicijnen lijst van bv.com en ze vallen in dezelfde categorie als paracetamol de mist schadelijke. Wel nam ik alles elke keer na een voeding in zodat de halfwaarde tijd dan begon er er het miste kans op resten in de bv is. Ga vandaag proberen op alleen paracetamol weer. 2de leg wow knap zeg alles erin de pret kan beginnen. Wat betreft prikken ik zou het uitstellen en lekker na jullie vakantie laten doen. Heeft ze er ook geen last van met de autorit.
Kahlan voeden ging erg moeizaam omdat zitten eigenlijk niet ging. Merkte ook dat mn voeding minder aangemaakt werd dus heb vaker en korter gevoed de afgelopen dagen. Hopelijk ben ik nu een dikke dip voor.
Zemelenbadje, je kan zemelenspul halen in de drogist.. dat doe je dan volgens mij in het badje (hahah zelf nooit gedaan) en dat zou erg goed werken bij uitslag....
Een zemelenbad maakt u door een handvol zemelen in een katoenen doek te doen, deze dicht te knopen en dan in water aan de kook te brengen. De doek kunt u dan als een soort spons gebruiken, wanneer u daarmee een lauw warm bad neemt maar je kan ooke en soort zemelenspul in de winkel kopen...
Oh Paula, ik hoop echt dat je snel opknapt. Na alles wat je hebt moeten doorstaan voor de bv is dit dipje natuurlijk balen!! Paprikaas, Ik ken het niet, maar als het na de vakantie nog niet weg is zal ik eens kijken. Kleine meid is weer APK goedgekeurd. 6381 gram en 62 cm. Prikjes uitgesteld ivm mijn eigen gevoel erbij. De antobiotica was geen reden, maar omdat ik zelf zo aan het twijfelen was zei ze je moet je eigen gevoel hierbij volgen en volgens mij lijkt me dat we het beter kunnen uitstellen. Ze had ook allemaal twijfels bij mijn draagdoek (omdat dat de enige plek is waar ze slaapt). Totdat ze hem kon voelen (had hem toevallig bij me, de nieuwe). Toen was ze om, oh wat zacht en lekker dun was de reactie.
Goed bezig geweest 2de leg! Kahlan, dat is een dagverblijf in Zeist. Daar heb ik 3 jaar gewerkt, ben daar weg gegaan omdat ik dichterbij iets kon vinden. Ik heb geen idee wanneer ik iets hoor, het is nog geen officiële vacature. Diegene gaat pas in december weg.
Idd 2 de leg hoop dat de dip niet te veel doorslaat nu. Merk dat het vandaag laag pitje is. Gelukkig is ml thuis gebleven en heeft de oudste in bed gedaan en de jongste mee op.pad genomen. Ze zijn samen een zwembad kopen hihi. Ml zei ik ben nog nooit met b alleen weg geweest wat leuk ik ga lekker alle winkels in met hem♡ Ik ff pauze dus heerlijk! Goed gegroeid he je meisje topper! Denk echt beter idd om ze uit te stellen eerst maar eens van die vervelende uitslag afkomen. Zemelbadje is.idd fijn heb het hier staan uit voorzorg. Kan het ook gebruiken als ze bijv waterpokken hebben.
Dat is goed te doen Wendy!! Ik moet 90km dat vind ik op zich niet erg... Alleen die files... Ik zal voor je duimen! Ook voor jou Paula! We krijgen de bv niet kado... Maar ben wel trots! Kun je er trouwens voor kiezen om na 6 masnden bijvoorbeeld alleen s morgens en s avonds bv te geven en de rest kv? Alweet ik niet hoeveel melk ze dan nog krijgen. Ik zou graag iets meer vrijheid willen, en kolven lukt niet. Dus dacht mischien kan ik helft helft doen ofzo.... Jeeej 2de leg, kleine groeit lekker he! Geniet kekker van je vakantie! Nu op weg naar huis, net op kraamvisite geweest bij viendin: wasdie van mij ook zo klein?? Dat weegt toch niks!!! Wat vergeet je dat snel! Ik denk dat ik het maar nog eens over moet doen! Haha over een jaar ofzo!!! Het is inderdaad rustig hier.... Zwaai zwaai Tiger, nog steeds die foto niet gekregen. Was dus die vriendin waar ik vandaag was. Ik hoop dat die vriebd van haar snel de moeite neemt om me een foto te sturen. Vind het een beetje flauw van hem....
Kahlan nee niet kado maar vind het nog steeds bijzonder en fijn. Met ups en downs maar net als nu wauw hij ligt tegen me aan te slapen na zn voeding en gaat zo zn bedje in. Moet hem wegleggen maar het genieten het luisteren naar zn ademhaling de kleine handjes ontspannen af en toe een beweging van zn vingers ♡♥♡ Weet trouwens niet of dat kan mss eens aan de lk vragen? Kun je ook niet kolven met neusspray of een handkolf? Vrijheid voor mij betekent het gewoon die heb ik niet en ik accepteer het en meest gaat dat goed. Net als volgende maand is er van ml zn werk een hele dag weg met de bus naar Amsterdam. Lunch op de rondvaartboot Heineken experiance wandeling over de jordaan en nog wat dingen. Daarna eten in hotel Breukelen jummie. Ik kan niet mee vanwege de bv en dat vind ik jammer maar so be it. Ml gaat op aandringen van mij alleen mee.
Hallo, Daar ben ik weer heb het zo druk gehad niet normaal. Jee Paula wat heftig van je rug zeg. Ik lees dat zitten lastig is, hoe gaat liggend voeden? Hier is de ontlasting nog steeds dik maar hij heeft nu een paar keer een vieze luier dus het komt er wel uit. Gelukkig! 2de leg goed bezig! Hoe gaat het met de luieruitslag? Fijn dat alles goed was bij het cb. Kahlan het is mogelijk hoor bv geven maar niet hele tijd. Je productie loopt wel terug. Ik merk dat ik soms erg weinig heb.
Lekker hoor even rust Paula! Hier gaat de kleine gewoon overal mee naar toe. Als is ingepakt. Zometeen de laatste was op vouwen. En dan kunnen we morgenvroeg gaan rijden. Luieruitslag lijkt gelijk te blijven nu. Dat is prima, want morgen is de laatste dag van de antibiotica. Dus daarna moet het beter worden lijkt me.