Ik wou dat het kon 2 de leg maar discreet voeden lukt me gewoon echt niet ik zou werkelijk niet weten hoe met mn 80 i momenteel Fijn dat alles op zn plek zit en jullie er klaar voor zijn lekker genieten!
Misschien is dat het Paula. Mijn borsten zijn nu kleiner dan tijdens mijn zwangerschap! Ik produceer volgens mij geen druppel dan zij nodig heeft. Daarom gaat kolven zo lastig. Heb haar vandaag 1kv gegeven rond 17:00 ivm bezoekje. Thuis heb ik toen gekolft: 140. Dat is echt super veel voor mij. Maar die kv die ze als laatste voeding krijgt, heb ik in het begin niet grkolft. De ka van het cb zei dat dat niet hoefde. Nu doe ik dat wel, maar heb die productie nooit meer kunnen opschroeven! Snapt iemand dit nog? Ik vind het ook nog steeds heerlijk! Moet nu zo lachen als ze alles probeert te zien terwijl ze drinkt! Tijd voor flexiboobs! @logo: geef je nog mamamelk? Of heb je de knoop al doorgehakt?
Ik kreeg van de week iets super handigs van de buurvrouw, Paula. Een hoedje voor de kleine meid. Met zo een brede (flexibele) rand dat die over je borsten heen valt. Speciaal voor borstvoeding geven in het openbaar. Ik doe er zelf altijd een doek overheen. Maat ik ben heel makkelijk en trek overal de boel over en dan rustig een doek erover heen. Ik vraag het wel altijd als er mensen om me heen zitten/staan. Ik heb nog nooit gehoord van iemand liever niet.
Ik ga douchen en slapen. Morgen om 05.45 uur gaat de wekker. Dames, ik ben sowieso 2 dagen offline (wrs wel langer). Paula, hopelijk voel je je de komende dagen een stuk beter. Dikke, zachte, knuffel!
2de leg snap helemaal wat je bedoeld. Wel fijn dat je meisje ook kv accepteerd zeg. Is dat hoedje speciaal voor bv of gewoon een zonnehoedje? Dank voor de support en de knuf! Een hele fijne vakantie hoop dat jullie het super gaan hebben!
Veel plezier 2de leg!!! Ik ben nog steeds aan het kolven 1 keer per dag en soms 2 om productie op gang te houden, Kahlan. Ik merk wel dat ik het soms bijna vergeet hoor. Gelukkig helpt ml mij eraan herinneren. Ik ga max door tot 5,5 a 6 mnd. Kahlan je productie is veranderd bij 3 mnd heb ik gehoord van iemand die lange tijd bv heeft gegeven. Eerst werd de melk opgeslagen en van tevoren geproduceerd. Nu wordt de melk direct aangemaakt. Misschien dat je dat merkt? Mijn borsten zijn nu ook anders hoor. Ben benieuwd hoe het straks is als ik stop. Misschien bedoeld 2de leg zo iets MoBoleez zonnehoedjes voor borstvoeding in privacy | Babystuf
Thnx Logo voor de uitleg! Wat leuk die hoedjes!!! Super handig! Lief dat je het vraagt. Ik voel me eigenlijk geen haar beter . In het begin wel, maar dat was ws meer opluchting dat ik er iets aan kon doen. Het zou zeker nog twee weken gaan duren voordat ik verschil ging merken. Ben het wel echt goed zat, ik haal het eind van de dag nauwelijks... Lig nu ook ff in bed... Maar ja, het wordt iig beter! En jij? Volledig hersteld van de borstonsteking? En hoe gaat het met J. zijn hapjes!?
Oooooo ik kom ff binnen stuiven haha Ben zo trots op mezelf en b! We zijn naar de ha.vendagen geweest hier in het dorp hartstikke leuk groot evenement 1 keer in de 2 jaar. Lopen ging redelijk in mn eigen tempo. Sz en zwager mee met het n kids. B kreeg honger na een poosje logisch normaal had ik dan maar richting huis gegaan. Maar sz zei a joh gaan gewoon achter dit gebouw zitten lekker gras en in de schaduw. Win gaan een beetje om je heen zitten en de wagen ervoor hoppa. Zo gezegd zo gedaan ik heb buiten in de haven op een grasveldje zitten voeden. Was zo heerlijk en b genoot ook! Weinig rare blikken alleen van een paar puber jongens die hoorde ik zeggen kijk daar haha.
Balen kahlan dat je nog steeds zo moe ben. Wat een leuke hoedjes zeg! Wel duur en ik kon geen nl site vinden jullie?
Ja gelukkig is de borstontsteking over. Wat was dat verschrikkelijk zeg! J doet het super goed met hapjes. Hij doet z'n mond al open als hij het eten ziet aankomen. Hij begint soms ook te lachen als hij het eten ziet. Haha! Echt een vreetzakje. Wat goed Paula! Fijn dat dat kan zeg. Vandaag weer kleren voor j gekocht bij zeeman en name it. Name it vind ik zo leuk! Verder nog een activity board. Jammer dat ze zo'n bord van fisher price niet meer hebben. Welke hebben jullie/ gaan jullie kopen?
Thumbs up Paula!!!! Goed zeg! En die pubers... Ach die pubers hebben wat last van hormonen, die waren allang blij dat ze echte tietjes konden zien! Ghaha lol Fijn logo dat J zo goed eet! Ga erns kijken wat z'on activity board is!
Sweet hebben nu deze gekocht http://www.toysxl.nl/is-bin/intershop.static/WFS/toysxl-Shop-Site/toysxl/nl_NL/Zoom/308434_z_1.jpg
Haha kahlan idd lachen! Deze hebben wij is geen bord hihi. Hij speelt er nu al mee voornamelijk met de bal aan zn staart.
Paula wat was het voor jou weer vroeg zeg. Ben zo moe, want heb super slecht geslapen. Gewoon te laat naar bed en uit m'n ritme. Gelukkig heeft J tot half 8 geslapen dus ml voelt zich helemaal oke. Ik mag lekker in bed blijven. Ik hoop dat innovatie even slaap.
Zo nog even geslapen. Ml kwam met J boven toen ik wakker was. We hebben heerlijk op bed gespeeld. Hij heeft nog heel kort bv (live!!!!) gehad. Hij kon er gewoon nog iets uitkrijgen nooit verwacht. Hij hapte redelijk aan en toen de borst uit z'n mond ging moest hij huilen, dus hij dronk echt. Ik in tranen natuurlijk. Daarna bleef hij me heel lang aankijken. Ik ben helemaal verliefd en happy!