Ooo logo wat fantastisch!! En nu niet stiekem zin om het nog eens te proberen hihi Zo wij hebben er een prachtig katertje bij♡♡ Hij is nu 2 weken dus nog 11 weken geduld tot we hem halen mogen. Wat een dotje zet er zo een foto op. Het is een maine coon met polydactyl pootjes zooooo mooi lief en dapper. Krijgt de kleuren van zn opa.
Wat een lieffie!!! Nee ik ga het niet meer proberen. Eigenlijk had ik zal moeten stoppen op doktersadvies maar nu lukt het kolven nog.
Wat mooi logo! Ik werd er helemaal emotioneel van toen ik het las.. Je kunt dan zo veel liefde voor je kind voelen, heerlijk he? Goed paula dat je in het openbaar hebt gevoed! Sterkte met je rug. En wat een dottig poesje zeg! Wij hadden vandaag een relaxed dagje thuis. Vanmiddag hebben we het liedje 'we maken een kringetje...' tig keer gezongen met z'n viertjes. De kindjes vonden het allebei heel erg grappig. Zl deed natuurlijk de bewegingen mee en dl keek haar ogen uit
Leuk elja! J heeft weer zo'n buikpijn. Een groot deel van de avond moet hij heel hard huilen. Nu slaapt hij gelukkig.
Haha Elja, wat een lol kun je dan hebben he!!! Ze kijken zo prachtig verwonderd de wereld!!! Wanneer we voorlezen kijkt f. Ook altijd alsof ze het snapt, zooo lief! Wow Paula ik ben wel jaloers!!!! Ik wil ook wel een maine coon.... Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe duur ze zijn? Ik zou zo graag een oudere willen, maar dat zal wel moeilijk zijn....
Arme j... wat naar dat hij weer last heeft van z'n buik. Hopelijk slaapt hij desondanks gewoon door vannacht. Ik ben een spannend boek aan het lezen, maar ga nu toch maar slapen. Morgen weer alleen met de kindjes, dus wil wel fit zijn!
Kort berichtje Lig nu pas in bed. Net bij hap geweest. J was niet troostbaar en uren aan het huilen. Wilde niet eten. Komen we daar is hij rustig. Nog wel beetje piepen. Gaan we naar ha gaat hij lachen.... Niets aan de hand dus. Nu snel slapen
Hoi dames, veilig aangekomen in France. Dat is inderdaad het hoedje wat ik bedoelde Logo!! Hoe gaat het nu met J? Goed voor jou Paula in het openbaar voeden. Voor herhaling vatbaar hoor ik al!! Enjoy! Balen Kahlan dat je nog steeds zo moe bent. Ja leuk liedje Elja. Zingen we hier altijd met babyzwemmen. De reis was overigens prima. De overnachting wat minder. Wegens voetbal veeeeel te laat naar bed. Uiteindelijk maar drie uurtjes of korter geslapen. En ze wou niet in haar travel cot, dus bij mamma op bed. Net als afgelopen nacht. Tot 1 uur bezig geweest met een telkens weer huilende baby aks ik haar in de travel cot leg. Nu ligt ze er wel in te slapen. Gelukkig stond de vouwwagen voor het noodweer losbarstte. We wetwn nu wel zeker dat hij waterdicht is. Hahahaha
Elja wat klinkt dat gezellig zeg bij jullie! 2de leg fijn dat jullie goed zijn aangekomen hopelijk gaat je meisje nog wel in de cot straks. Geniet ervan! Kahlan nee ik denk niet dat er veel volwassen maine coo.ns te koop zijn. Zal eens aan de cattery vragen of zij tips heeft. Heb je pb over de prijzen gestuurd.
Volgens mij heb ik weer veel gemist hier, sorry dames. Zo druk. Mijn zoon is gister 5 jaar geworden dus was het zaterdag en gister feest. Ben kapot haha! Maar ben zo trots op mijn kindjes, heerlijk!
Tnx Paula voor de pb! Zal er nog ff op reageren morgen. Wat een muppie! Heb je intussen al een naam? Van harte Wendy! We gaan niet meer zo snel als eerst... F.loor vindt het trouwens nodig om de helw dag te staan. En trots dat ze is.... Kan iemand haar ff vertellen dat ze dat nog niet kan en nog lang niet hoeft!!!!! Als ik zitten memt haar oefen, strekt ze haar benen en poef staat ze...die moet toch schaatser worden met die dijbenen! Ghihihi
Gefeliciteerd wendy.. Fijne vakantie 2deleg Wat naar logo gelukkig was er verder niks aan de hand Gezellig elja Haha kahlan l. Doet dat ook al ruim een maand en springen zelf is hier ook al een tijdje in...dodelijk vermoeiend..zit ik met hrm in de trein gaat ie op mijn benen staan en springen en dan geluidjes maken en aandacht trekken van degene die tegenover ons zit en als die dan aandacht aan hem schenkt gaat ie heeel trots kijken en geluidjes maken... Pas liet ik hem met zijn handjes op de salontafel even zelf staan..4 sec stond ie zelf.. Hihi..
@ wendy ; nog gefeliciteerd! Hier gister mn eerste werkochtend gehad, ik vond het weer heerlijk. Even heel wat anders en bij thuiskomst een grote glimlach van mn mannetje, heerlijk gevoel! Vrijdagmiddag mag ik weer, deze week maar 2 dagdelen, kan ik er even mooi in komen. Ondertussen wel aan het soor solliciteren want dit is maar tijdelijk. De andere dames inmiddels al werk gevonden die nog druk op zoek waren?? Ik wil jullie nog even mijn prachtige ketting showen die ik bij tiger heb gewonnen door het raden van de voetbaluitslag laatst. Helemaal blij mee!! 😊 Afgelopen zondag hebben we een fotoshoot gedaan voor mn ma die bijna jarig is. Altijd leuk! Alleen wel heel lastig om 3 kindertjes tegelijk in de camera te laten kijken 😉 benieuwd naar het resultaat!
Ik krijg plaatsvervangende stress 3 kids op de foto haha, grapje nee maar het is altijd wel een heel karwei, gek genoeg werken de babies altijd het beste mee LOL Mooie ketting