Ik zie mijne dat voorlopig nog niet doen hoor Tiger. Vannacht heeft ie de eerste hele nacht in zijn eigen bedje geslapen. Met zijn mozesmandje in zijn ledikantje dus. Ik lig met matras in de babykamer en we beginnen de nacht altijd met hem in zijn eigen bedje. Maar ergens in de nacht heeft hij zooo vaak zijn speentje nodig dat ik hem met mandje en al naast mij zet, dan hoef ik er niet steeds uit. Maar vannacht heb ik het mandje dus kunnen laten staan. Weer een stapje verder...
Ben jaloers op de doorslapers hoor ... Hier om 3 en om 6 ... Gister wilde hij niet slapen, hij had ook veel last van krampjes.., Straks even vit k kopen..zo irritant hoe ze die flesjes maken...je haalt het nooit die 3 maanden
Zo een lange nacht wil ik ook wel Tigermommy. Lekker Logo dat langer slapen!! En voor de rest, komt vanzelf! Hier ook ineens weer een nachtvoeding (voorheen sliep ze van 10 tot 6) Ik mocht 'uitslapen' vanmorgen tot half 9. Belt vl om 8 uur, ben je al wakker?? Vergeten hem een appje te sturen dat de kinderen vrij zijn vandaag. Maar goed, kleine meid is aangekleed en gevoed. Zelf even aankleden en dan richting CB!! Zie wel op tegen die prikjes. Andere 2 waren echt goed ziek telkens.
Trekken jullie iets aparts/speciaals aan voor het cb. Met name met de prikjes?? Ik heb nu een zacht broekje (maar eigenlijk draagt ze die altijd), maar verder niks bijzonders.
Ik doe meestal makkelijke kleertjes aan (vaak een maatje groter even) die heel makkelijk aan en uit gaan. Dat gefriemel daar heeft ie een hekel aan. Succes straks met de prikjes.
Wat fijn Logo! Dames, succes met de prikjes! Hier is mijn telefoon, althans mijn batterij (denk ik), overleden Nu nieuwe batterij besteld, hopelijk lost dat het probleem op. Hij laadt namelijk niet meer op.. En anders vanmiddag maar even langs de Hi winkel. Hier was het 22.30 en 07.30 uur Tussendoor 1x wakker om 05.30 door verstopte neus
Goeiemorgen dames Succes met de prikjes 2deleg! Ook ik kijk er tegen aan hoor.. Hier werd meneer 04:00 uur wakker, verschoond, speentje gegeven en kunnen rekken tot 05:00. Toch maar fles voor hem gemaakt. Half 9 werd die wakker, lekker gebadderd en nu pas aan de 2e fles, dat doet die dan weer goed! Ik ben al verwend dus niet meet gewend om er s nachts uit te moeten 😉 zo zie je het kan zomaar veranderen! Vandaag mooi weer, vanmiddag de stad maar ff in met mijn moeder en de kleine. Is inmiddels al een gewoonte geworden 😊
2De leg ik hoop dat je geen ziek meisje hebt aankomende periode. Ik doe altijd normale kleren aan naar het cb. J had na een week weer een mega poepbroek. Hij had zn kleren onder gepoept en moest gewoon in bad.
Hier een wat slechtere nacht, ze heeft veel liggen miepen en ineens behoefte aan haar speentje.....maar goed, ze wordt tegenwoordig zo wakker. Heerlijk!!!! Bekijk bijlage 388978
Eindelijk bericht over het project ontvangen. Het gaat allemaal niet door. Voelt een beetje dubbel. Kan ik gelukkig thuis blijven, maar het geld was ook mooi meegenomen geweest.
Dubbel 2de leg. Wat nu verder solliciteren op een project? Heb net de fotos vd fotoshoot binnengekregen. Daarvoor heb ik fotos van Daan bekeken omdat ik een foto daarvan op wil sturen om in het boek te verwerken. Dus afgelopen half uur alleen maar gehuild. De fotos van joris zijn ook mooi. Pffff ben helemaal emotioneel.
Kan me heeel goed voorstellen Logo. Moet heel moeilijk zijn en emotioneel. Wel een heel mooi idee om hem ook een plaatsje in het boek te geven.
Hey meiden Zag een hele mooie foto voorbij komen wat een schattig meisje zeg! 2deleg wat dubbel idd. En nu toch verder zoeken? Dames met prikjes vandaag sucses hopelijk hebben ze niet teveel last. Logo knuffel meis lijkt me zo ontzettend zwaar wat jij meegemaakt heb. Wel een mooi idee om Daan te verwerken in het boek. Hier weer 2 nachtvoedingen 22.00/ 01.00/ 04.00 Pff zou je net zien als ik helemaal niet fit ben. Vanmorgen mn kolf maar eens voorbereid en geprobeerd lukte nog niet moet weer opnieuw leren denk ik morgen maar weer een poging.
Mooi idee logo. Snap dat het emotioneel is. Ik heb gelukkig de luxe positue dat ik niet hoef te werken. Het is niet super breed, maar we kunnen gewoon doorleven. Als ze iets hebben dan bellen ze mij en anders niet. bibi heb jij al iets gehoord??
Helaas, heb de baan niet gekregen! Was ook eigenlijk een interne vacature dus was al heel blij dat ik mocht komen op gesprek. Wel balen, had het zo gehoopt! Wij kunnen rond komen van ml zijn loon maar daar is het dan ook mee gezegd. Dus eigenlijk wel noodzaak dat ik weer werk vind. We zoeken verder, hopelijk is er snel weer wat! Wat een lief meisje zag ik voorbij komen. Heerlijk om zo wakker te worden! Vind het een heerlijk gevoel als ze naar je lachen, daar kan niks tegenop! 😊 2deleg ; jammer dat het project niet doorgaat. Hopen op de volgende x meer geluk!
Jammer bibi, hier helaas ook nog geen werk Wendy wat een lieve foto! 2de leg jammer dat het niet doorgaat. Logo, kan het me voorstellen dat het allemaal heel dubbel is *knuffel* Hier nog steeds geen telefoon, postbode komt om 1 of andere reden niet op woensdag :S GRRRRR.. Ik wou L.yam net zijn fles geven, maar hij viel in zo'n diepe slaap dat ik er echt geen druppel in kreeg. Dus hij ligt nu op bed. Gelukkig heefr ie wel wat reserves Hopelijk is ie met zijn laatste fles niet te moe