Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Net weer een stuk verloren. Ik heb toch maar weer even 2 foto´s geplaatst in mijn topic (bij voorbaat excuses voor de onsmakelijkheid :)).

Ik had vanochtend de huisarts gebeld en kreeg een of andere nieuwe assistent, echt een doos zeg. Ik vroeg of ik de foto's mocht doorsturen maar hun email is niet voor patiënten. Zij zou het voorleggen aan de huisarts en/of ik moest tijdens spreekuur bellen, wat niet helemaal duidelijk, of ik langs moest komen met de foto's. Ik heb uiteindelijk niet gebeld want ik was de tijd vergeten. Ik heb dit stukje nu maar wel bewaard....

2. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy: dat is wel een flink stuk 'iets' dat je verloren hebt. Geen idee wat het kan zijn, ik heb daar geen ervaring mee. Ben ook nog niet ongi geweest na bevalling... Ga je morgen opnieuw contact opnemen met HA?
    @logo: hoe is het met je vermoeidheid? Afspraak gemaakt bij HA?
    @2e leg: wat ben je nog actief aan het forummen tijdens je vakantie, gezellig hoor. Hoe is het afgelopen met de luieruitslag van je dochter? Nog maïzena nodig gehad?

Gisteren zijn we 's ochtends naar de dierentuin geweest, was zo leuk! En vandaag weer relaxed thuis, dat krijg je als je geen baan hebt... Vanmiddag naar het speeltuintje vlakbij ons huis, leuk voor zl om zo vaak mogelijk van de glijbaan te gaan :)
    Dl krijgt inmiddels 's ochtends een fruithapje en als wij gaan avondeten krijgt ze een groentehapje. Beide ongeveer 100 gram en ze eet het met smaak op.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Verloskundige hier op het forum kon de eerste foto moeilijk beoordelen maar denkt na de 2e foto dat het gewoon een stuk vlies is nog van de bevalling en als ik verder geen klachten heb ik me niet druk hoeft te maken. Ik zit nu te twijfelen of ik de dokter morgen nog wel moet bellen...

4. logo

logo Niet meer actief

Even kort berichtje.
    Ben super moe dus ga zo slapen.

Gewoon ha bellen hoor. Gewoon voor de zekerheid.

Leuk elja!

Vandaag bloedgeprikt dus ben benieuwd wat eruit gaat komen. Even agwachten.

5. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hey dames,

forummen is een stukje ontspanning. Normaal lees ik veel, maar merk dat ik nog erg hormonaal ben (lees: concentratieboog van een goudvis heb).

Luieruitslag is helemaal over. Eigenlijk 2 dagen na de laatste antibiotica al. Niks verder gebruikt ervoor.

Wendy ik ga je foto opzoeken.

Hier vandaag 31 graden (verwacht 25). Woensdag wordt 32 verwacht, dus ben benieuwd wat het werkelijk wordt.
    Kleine meid slaapt trouwens super in de travel cot (iemand vroeg dat nog).
    Morgen lekker een dagje alleen met de kleine. Vl gaat met de oudste 2 kanoën.

Helaas komt de kleine wel 3x snachts hier. Ik denk nog steeds naweeën van de oorontsteking. Hopelijk neemt dat straks weer af.

Ik heb de vouwwagen even verbouwt. Ik heb zo een pijn in mijn alles van hrt matras (super dun met houten plank eronder). Ik heb nu het matras van het andere bed erbij op gelegd. Ben benieuwd of ik vannacht beter slaap.

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Zou wel even laten kijken, is toch niet echt normaal lijkt me, misschien zit er nog meer?

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hey meiden!

Wendy gewoon ff bellen voor de zekerheid is het niets weet je dat ook weer.

2 de leg oei dat is heet hier geven ze alleen vrijdag zo heet volgens mij.
    Zou lekker zijn dat de verbouwing helpt hihi.
    Mooi dat de vakantie zo genieten is.

Hier gaat het de laatste dagen weer wat kalmer.
    De nachten zijn weer op 1 voeding (wel een lange van 1 tot 1,5 uur)
    Hij krijgt om 22.30 dan komt hij tussen 02.30 en 03.00.
    Voorheen was hij dan weer om 05.00 wakker en ging ml naar beneden met hem.
    Nu slaapt hij toch tot 06.15 ongeveer.
    Ik ben tevreden zo hihi.
    Merk dat ik weer iets meer energie krijg zo.

Straks gezellig mn zp moppie op de koffie en voor de lunch @ heerlijke tijden.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bedankt voor de reactie dames.

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. Zij kon niet met zekerheid zeggen wat het was. Het kan restweefsel zijn, al vond ze dat vreemd zo laat en na een keizersnede waarbij je juist van binnen heel schoon wordt gemaakt. Het kon ook een miskraam zijn (nu heb ik daar geen ervaring mee maar dan moet je toch iets van een vruchtzakje zien ofzo?). Wel voor de procedure een test gedaan en die was negatief, maar dan nog kon ze het niet definitief uitsluiten want na een miskraam schijnt het HCG snel te kunnen dalen dat het niet meer zichtbaar is op de test. Maar het kan ook wat anders zijn. Dus ik moet na mijn ongi naar het ziekenhuis voor een echo.

9. logo

logo Niet meer actief

Joh wat een gedoe Wendy!

Je ziet bij miskramen niet altijd een vruchtje hoor, behalve als je al iets langere tijd zwanger bent.
    Bij mijn miskramen had ik veel stolsels en ook van die draden en stukken.
    Heb je veel krampen gehad?

10. logo

logo Niet meer actief

Oooo ik weet niet wat ik fout heb gedaan maar heb zo last van m'n rug. Ik zie er gewoon tegenop op j te pakken. :(
    Hoop dat het snel over is!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ai ai Logo, erdoorheen gegaan? Misschien even een paracetamol of iets.

Ik heb normaal met menstruatie juist heeeel erg krampen maar nu juist niet. Meer alleen wat steekjes. Bah, ik hou niet van rare dingen uit mijn lijf....

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Toen ik mijn miskraam had zag het er ook ongeveer zo uit!! En 2 dagen erna was al het HCG weg, dus het zou idd goed kunnen!

Balen Logo :( Sterkte!

Paula veel plezier!

Ik ga zo ff de auto uitmesten..

13. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Balen Logo. Hopelijk knap je snel op.

Paula Veel plezier!!!
    Hier vannacht ook een voeding overgeslagen. Nu kwam ze om half 12 en half 3 en pad weet om 9 uur.
    Verbouwing heeft geholpen, eindelijk lekker geslapen.

Bij mijn miskraam ben ik gecurriteerd, dus geen idee hoe dat eruit zag (was wel al 15 weken). Benieuwd wat er uit de echo komt Wendy.

Vandaag lekker dagje alleen met de baby. De rest is kanoën.

14. logo

logo Niet meer actief

Geen idee Wendy. Ik merk wel dat het weer iets minder pijnlijk is. Mogelijk weer m'n hypermobiliteit.

Lekker 2de leg, geniet ervan.

15. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @logo: sterkte met je rug, hopelijk gaat het inmiddels al iets beter.

Iemand vroeg pas naar activity centre. Wij hebben een activiteitenkubus van hema, die is echt leuk! Ik heb 'm gisteren bij dl neergelegd en ze ging er gelijk mee aan de slag. Zl vond 'm ook altijd heel leuk en heeft 'm nu weer herontdekt, haha. Daarnaast hebben we de babywalker van vtech, daar speelt dl nu ook een beetje mee. Op de voorkant van dat ding zit ook een heel activiteitenpaneel.

Dl draait nu ook in bed op haar buik, maar vervolgens rolt ze niet meer terug en gaat ze hard huilen...

16. logo

logo Niet meer actief

Ja het gaat gelukkig weer wat beter. Nog een beetje last maar niet zo erg meer. Alleen komt ml thuis en die is door z'n rug gegaan. Lekker handig twee met rugpijn.

Ik was het die het had gevraagd. We hebben er twee: een van nijntje en een ouderwetse fisher price.

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Oké, flubbertje van dag 2 heb ik dus bewaard en ligt nu 1,5 in het water. Het ziet er nu heel anders uit maar kan er nog steeds niets van maken hoor. Maar ja, om die foto nou ook te plaatsen in mijn topic waar toch niet gereageerd wordt. Had gehoopt dat meer mensen het zouden herkennen ofzo.

Ik zit ook al een tijdje te kijken naar zo´n activity center (waar ze in kan zitten) maar zie geen leuke die qua prijs ook aantrekkelijk is. Dus tips zijn welkom...

18. paula1984

Ff spammen b met zn vriendinnetje d van Reb♡

19. paula1984

Hier ook idd die loopkar met activity center oudste heeft daar echt heel lang mee gespeeld en als ik hem nu weer pak is hij nog uren zoet ermee haha.

Weer een goede nacht 1x voeding jee!
    Van 2 tot 3 en toen door tot 6 uur hoera!
    Oudste krijgt 2 kiezen onder erbij auwie nu nog 2 boven en dan is hij compleet.

20. logo

logo Niet meer actief

Fijn paula!
    Oei die kiezen zijn minder prettig.

Lieve foto!

Deel Deze Pagina