Inderdaad Logo echt verschrikkelijk! !! Kahlan ik heb het toen nagevraagd op het cb omdat l.yam niet meer wou liggen, maar zij zei dat het geen probleem was. Dus gewoon doen Vanmiddag nog maar weer even bij mn ouders in het bad! Pfff dit is ons laatste drukke weekend.. vanavond verjaardag.. morgen heeft vl mannenuitje; paintballen en bbq-en en wij vrouwen uitje; heerlijk uit eten aan het water En dan zondag nog de verjaardag van mijn schoonzus en dan hebben er even geen verplicht ingen meer
Nou 6 maanden is wel een beloning waard inderdaad, alle BV mama's mogen trots zijn op zichzelf (ja de FV mama's natuurlijk ook maar het is soms echt een opgave geweest dus super gedaan!!)
hier al een tijdje eruit gegroeid hihi Hij vind het ook leuker om wat te zien.. Hier eet meneer al een halve baan in kleine stukjes gewoon, van de week zijn eerste (stukje) koek gehad, bij de zwemles krijgt ie stukje van koffiekoekje (nou wat een gezicht erbij haha) Ik zit soms op 4 flessen, meestal op 3 (ik ga hem niet savonds wakker maken om perse aan die 4 flessen te komen, soms geef ik een halve bij het avondeten, ligt een beetje aan de dag, ik mis echt totaal enige vorm van schema op het moment haha (heb zoveel afspraken staan in de vakantie met wegbrengen / halen / zwemlessen / andere afspraken, we go with the flow op het moment..
Zoooooo wat een hitte! Ik weet niet wat m'n ijzerwaarde was maar wel dat er een nabepaling moet komen en dat ze niet genoeg bloed hadden hiervoor. Ik merk wel dat m'n vermoeidheid steeds heftiger wordt. Het is zo erg dat ik gisteren gestopt ben met kolven. j heeft vandaag nog heel even de borst gehad en dat was een mooie afsluiting. Maar het doet wel een beetje pijn. De live bv was zo fijn! Wat leuk zeg al die eters! Leuke foto ook weer zeg! Ik heb me afgelopen dagen nog verder verdiept in rapley en ik wil hier nog niet mee beginnen. Vanaf 8 a 9 mnd wil ik pas stukjes aan gaan bieden. O ja met de ruggen gaat het hier weer beter! Ik lees leuke dingen die jullie gaan doen. Veel plezier!
Rapley houd ik niet van haha ik houd niet van rotzooien met eten. ik kan niet goed tegen rotzooi en echt alles zit onder dan haha (dat kan mijn hart niet aan) maar probeer wel zo grof mogelijk te geven ipv alleen moes zeg maar, Cooper doet steeds een auto na als ie moes krijgt (en dan zit nog alles onder) dus win-win situatie als ik iets grover geef... Zwaar voor je logo het is niet niets, ik hoop dat ze je snel kunnen helpen met ijzer / bloedarmoede
Haha rommel, dat wordt het zeker met rapley. Ik sta er wel achter maar ik vind dat een kindje bij deze leeftijd er mondmotorisch nog niet aan toe is. Maar dat is ieder voor zich hoor. Ik respecteer iedere mening. Ik hoop het ook tiger. Het gaat nu echt niet.
Hier is het over de 40 graden. We zijn vandaag bij een watertje wezen zwemmen. Heerlijk verkoelend. Kleine meid even met de voetjes erin (verder echt veel te koud) Nu ligt ze heerlijk in mijn armen te slapen. Ook hier krijgen we de vliegramp mee. 189 nederlanders inmidd e ls. Heftig hoor. Net even het 6 uur journaal gekeken. Kleine meid heeft trouwens berg (gelige vettige korsten op haar hoofd). Thuis maar aan de slag om dat eraf te halen. Meerdere hier last van???
Pfff heet 2de leg! L.yam heeft echt een inimini beetje gehad, bijna niet zichtbaar. En is ook alweer weg gelukkig Dus weinig ervaring ermee.
Hier ook een heel klein beetje berg. Gelukkig niet zo erg. Sinds een maand ongeveer. Wow 2de leg, daar is het warm!
B heeft ook al berg vanaf zn geboorte doe er niets aan en was zijn haar alleen met water het is al een stuk minder gaat vanzelf weg.
Mijn oudste had het ook. En dat ging niet vanzelf weg. Hij had dikke vieze gele korsten op zijn hoofd. En de kleine meid is hard op weg om te volgen. Nu is het heerlijk koel hier. Dus wij gaan lekker slapen.
Wat een doffe ellende! 32 graden op de kamer van F. De hele nacht!!! Wie had er hier een airco, wat voor eentje en werkt dat goed?
Ja warm he. Wij hebben een airco en we gaan hem soms even aan zetten zodat het niet te warm wordt. Maar gisteravond lAt had j weer gewoon 36,6, dus die leek geen last vd warmte te hebben. We hebben hem toen een heel dun slaapzakje aangedaan (en alleen een luier).
Kahlan het is een eurom en vorig jaar bij de mediamarkt gekocht. Ml heeft iets voor het raam gemaakt zodat dat afgesloten kan worden. Ik zal zo even foto plaatsen van wat hij heeft gemaakt.
Buiten: een grote plaat voor het raam met afvoer (normale grijze afvoerbuis) en twee luikjes voor het raam te sluiten of te openen.