Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    07.00/08.00 fles 180+6
    +-10.00 fruit
    12.00/13.00 fles 180+6
    15.00/15.30 groente
    16.30/17.00 fles
    19.30/20.00 fles + rijstebloem

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik zal blij zijn als de school weer begint dan hebben we automatisch weer meer ritme , zeker voor Cooper (al geeft ie er niet echt om haha)

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nee als hij het ook niet gewend is scheelt dat ook al!

Lyam geeft gewoon heel duidelijk aan wanneer hij honger heeft of moe is.
    Nu is ie volgens mij niet helemaal lekker :(
    Heel hard huilen.. zijn ondertandje is ook aan het doorkomen. Hij heeft geen koorts, maar ook snotverkouden.
    Ik heb m net maar een zetpil gegeven, naar mijn idee had ie echt ergens last van. Nu slaapt ie even.

4. logo

logo Niet meer actief

Klinkt goed tiger!

5. logo

logo Niet meer actief

Wat zielig Wendy :(

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Schijnt vaak samen te gaan (tanden, last van holtes, oren e.d.) hij hadden de oudere kids ALTIJD last van hun oren bij doorkomen tanden..

Kunnen ze best last van hebben inderdaad! knuffie!

Ja ik volg ook gewoon Cooper, CB zei dat ie perse 4 flessen moest hebben maar hij geeft zelf supergoed aan en hij groeit als kool dus zal wel goed gaan... :p

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ooh dat wist ik niet dat dat vaak samen ging. Ik dacht dat ie gewoon de pech had dat hij het tegelijk had ;) Nu zag ik net dat zijn hoektand ook doorkomt en aan de andere kant ook bijna. Dus is ook wel allemaal tegelijk. Arme jongen. Gelukkig voelde hij zich na zijn slaapje en zetpil stukken beter :)

8. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Mijn kleine meid is morgen 5 maanden zijn net gestart met de groente hapjes ik vind het zlleen erg lastig in te plannen want ze is een echt slaapkop max anderhalf uur wakker en dan echt weer 2,5 uur slapen. En zij heeft nog 5 flessen. Hoe wisten jullie dat de laaste fles eraf kon? Xij drinkt hem nog dapper helemaal leeg elke avond.

9. logo

logo Niet meer actief

Wij merkten aan j dat hij bijna niet wakker te krijgen was.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hihi mijn moppie heeft sinds vanavond een jumperoo...

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat is dat Wendy?

Tot vorige week dronk hij hem nog gewoon om 22.00 uur.. maar Door omstandigheden, 3e fles eerder gehad en toen niet willen slapen om 20.00 uur . Laatste optie was laatste fles al geven en kijken hoe de nacht verloopt, geslapen tot 07.00uur :) Dus toen volgehouden. :)

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  13. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hoi dames,

Kahlan dat is best veel gewicht. Ik was 10 kilo kwijt, ben nu ook moe. Maar goed vandaag al 12 voedingen gehad. Begin langzaam te twijfelen aan de melk. Maar aan de andere kant ze drinkt ook niet goed door. Veel, heel veel afgeleid en alles willen zien.
    Wat het eten beteeft, ik begij de ochtend met een smoothie van amandelmelk, kokosmelk, spinazie en iets van fruit (aardbei, kiwi, banaan, meloen) net wat ik in huis heb.

Vanavond weer proberen in de travel cot, want naast mij liggen helpt dus niet echt mss.

Morgen ga ik een ochtendje met zl (en baby uiteraard) naar Aubenas. Even winkelen, ijsje halen enzo. Even 1 op 1 tijd (al is de baby er wel bij).

14. logo

logo Niet meer actief

Wat veel voedingen 2de leg en veel kilo!!!
    Is je ontbijt voldoende? Als je denkt aan energie? Wel erg gezond!
    Veel plezier vamdaag.

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oooh wat een leuk ding Wendy!!!

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ziet er leuk uit, onze oudste had daar nu al in gezeten (nouja soort loopding dan) maar onze Cooper is wat langzamer (hij luistert naar zijn mama en blijft nog even lekker baby haha)

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik heb ook een luiwammes eerste klas hoor haha. Ze heeft maar een paar keer van buik naar rug gedraaid, 1x van rug naar buik en dan heeft ze zoiets van `zo, ik kan het dus nu hoeft het niet meer` haha. Ben blij dat ik met dat ding nu iets heb waarbij ze niet op haar hoofdje steunt. En ze vindt het geweldig om overeind om zich heen te kunnen kijken zeg maar.

18. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Gaag ding Wendy! Maar is dat niet heel slecht voor de heupjes?
    Wij hebben zo een loopding, maar ik lees en hoor overal dat het afgeraden wordt.
    Het zou er juist voor zorgen dat ze pas later gaan lopen (stagneert de natuurlijke ontwikkeling zeg maar). Zei de ka tenminste. Dus ik heb hem weer opgeruimd.

Hier eindelijk een goede nacht, ipv elke 2 uur kwam ze maar 3x. Heerlijk geslapen.
    De vele voedingen komen hier echt van de nacht. Ze komt soms wel 6 a 7 x.

Logo, ik doe altijd iets van tarwevlokken ofzo door de smoothie. Goed voor de darmen en ook qua energie. En kokosmelk is een gezonde vette melk. En spinazie voor extra ijzer.
    Heel gezond dus en energie zat. (Even snel uitgerekend zit je met banaan al snel op 350 kcal voor 1 smoothie).

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Tuurlijk is te lang slecht voor hun heupjes. 3x per dag max 10 minuten is geen probleem. Daar hou ik me dan ook echt aan. Je wilt niet weten hoe mijn woonkamer eruit ziet. Box, schommelstoel, kinderstoel, groot speelkleed op de vloer met zo´n speelrek en nu dus een jumperoo. Maar ik vind het anders zo saai voor haar. Herkennen jullie dat?

20. logo

logo Niet meer actief

Misschien moet ik ook zo iets gaan doen.
    Zit nu steeds aan m'n yoghurt met muesli. Ook een beetje saai!
    Heb je nog meer recepten?

Deel Deze Pagina