Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Pfff vervelend 2de leg :(

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Kahlen is het geen idee om te kijken bij het moedermelk netwerk om het tekort wat jij heb straks aan te vullen?
    Gooi zomaar een balletje op hoor knuffel niet leuk :(

3. logo

logo Niet meer actief

Vervelend 2de leg!
    Wel fijn dat hij thuis komt.

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hij is al langs geweest bij sm. Geen gras gemaaid, alleen hier thuis een stuk.

Wasgoed alleen nog wat er nu nog buiten aan de molen hangt. Dat z II jn wel drie wassen en allemaal strijkgoed.

En dit weekend wordt dl alweer 9 jaar.

5. logo

logo Niet meer actief

Wat een was 2de leg!

Leuk gefeliciteerd!

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat gaat het hard hè 2de leg! Mijn stiefzoon wordt in oktober alweer 10. Hij was nog geen 3 toen ik een relatie met zijn vader kreeg. De tijd gaat echt snel. Nog 2 jaar en hij gaat naar de middelbare :|

Welterusten allemaal! 😴

7. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ik heb vanochtend vergeten fruit mee te geven naar de creche.. pff En ik ben van de vers maar nu krijgt ze een potje op de creche ben benieuwd wat ze ervan vindt. Heb nu peer ingevroren en morgen ga ik appel maken en banaan en mango als ik tijd heb.

Zo 2de leg wat een berg strijkgoed.. ik heb echt een hekel aan strijken.. gelukkig heb ik niet veel te strijken dus dat scheelt wel enorm.

Dames wanneer ging jullie Ukkie rollen? die van ons rolt nog niet. We leggen haar wel elke dag op haar buik.. en doen met haar de rolbewegingen maar hebben jullie tips en moet ik mij nu zorgen gaan maken dat ze nog niet rolt?

Logo: Hier spuugt F ook wel mondjes. Zij heeft ook reflux en medicatie daarvoor dus na de voeding op haar buik spelen is geen optie. Moet wel even wachten anders kan ik opnieuw beginnen haha..

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nee hoor geen zorgen maken!!! Komt vanzelf :) Ze moeten het toch zelf uitvinden. L.yam deed het met 16 weken. Maar de is er gewoon wat sneller mee dan de ander. Komt vanzelf, don't worry! :)

9. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, 2e leg, dat je dat allemaal gaat strijken... Wat een werk. Ik strijk alleen overhemden van ml, verder eigenlijk niets. En we lopen er best netjes bij allemaal :)

Vanochtend heeft zl lekker buiten gespeeld met stoepkrijt, dat was een groot succes. Dl genoot het samen liedjes zingen en is weer druk geweest met alles onderzoeken wat ze tegenkomt. Net bij de lunch heeft ze een halve boterham gegeten!

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Hier ook reflux (alleen zonder medicatie, wel veel minder sinds hij groente en fruit e.d. eet en borden pap ipv fles) en verschoon wel 3 keer per dag maar hij speelt op zijn buik, rug e.d. doet ie zelf dus heb ik ook weinig over te zeggen LOL

Wat wij hebben gedaan om te motiveren is spullen opzij zetten dan draaien ze hun hoofd en arm vaak opzij, maar is geen garantie natuurlijk..

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

kraanwater (ook gewoon warm water) en gewoon elke avond in de vaatwasser meer niet. Dat doe ik al vanaf dag 1 zo eigenlijk, de eerste paar weken af en toe eens uitgekookt in een pannetje maar snel mee gestopt (vaatwasser is toch 70 graden dus best heet.

12. logo

logo Niet meer actief

J is juist meer aan het spugen. :(
    Wrs omdat hij zo veel beweegt.

We zijn vandaag gestart met provoceren met standaard voeding. Ik ben benieuwd. Hoop dat pepti niet nodig is.

Bedankt voor jullie reacties!

13. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Spannend Logo. Zou fijn zijn als de pepti niet nodig is.

Hier is mevrouw tijdens de vakantie een paar keer op haar buik gerold (ze had wel de zwaartekracht mee). Maar dat vond ze niks, dus nu rolt ze naar haar zij en meer niet.
    Aankomende woensdag moeten we weer naar het CB.
    Krijgt ze ook eindelijk haar prikjes.
    Ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen.
    Mevrouw zit het liefst op schoot en dan gaat ze zitten wiegen.

14. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de flessen gebruik ik gewoon kraanwater. Ik doe een deel kokend water uit de quooker en dat vul ik aan met koud water. Ik was de flessen 's avonds in een heet sopje af en kook alles ongeveer 2x per week uit.

15. logo

logo Niet meer actief

O ja sinds kort rolt j op z'n buik en als hij echt wil ook al terug.

Ja 2de leg ik hoop het ook. Het zal ook veel geld schelen. Zo'n pak pepti kost 30 euro!!!

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Woow dat is duur!! 😵 Hopelijk gaat het goed!!

17. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Geen zorgen maken limill ze doen het op eigen tempo...en dan vaak zomaar ineens. L. Was dan wel extreem vroeg met 5 weken buik rug..en heb nog een filmpje van 2,5 week per ongeluk draaien..andersom ook al een tijdje...geloof met 3 maanden

Hier ook kraanwater.

Fijn logo apk goedgekeurd

L. Tijgert sinds 2 dagen..gebruikt zijn armen nog niet maar wel beentjes onder zijn kont en komt zo toch behoorlijk wat stukken vooruit... Plus het over het kleed rollen werkt ook..

Morgen osteopaat mss vind die iets..waarom l. Zo weinig aankomt...

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Goedemorgen,

Meneertje heeft bedacht dat ie na zijn eerste fles niet neer wilt slapen, dus nu maar vroeg uit de veren.
    Vanmiddag met mn ouders naar de Zomer braderie in Veenendaal 😊 Nog een weekje en dan heeft vl vakantie, heerlijk!!

Zo, nu eerst een bak koffie 😉

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier ook gewoon water uit de kraan, en elke avond en elke ochtend de flessen in de vaatwasser.
    Alleen in het begin gekookt water gebruikt en dagelijks gesteriliseerd.

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Goedemorgen,

Hier nog steeds 2 nachtvoedingen. om half 12 en half 4.

Ik ben gisteren weer begonnen met shred, giga spierpijn nu, +maar we zetten door.
    Door al het wit brood en stokbrood tijdens de vakantie ben ik wel 3 kilo aangekomen:$.
    Dat was dus niet de bedoeling.
    Dus ook weer even opletten wat ik eet, sowieso een stuk gezonder weer.

Dl heeft vandaag de laatste dag van haar ponykamp (een dagkamp, dus elke avond naar huis). Vanavond demo en afsluitend een bbq met alle ouders erbij.

Maar nu eerst shred dag 2!!

Deel Deze Pagina