Goedemorgen dames. Ritme, tja, ongeveer: 03.00 BV 07.00 BV 09.00 opstaan en BV 12.00 BV 15.00 BV 17.30 avondeten (niet elke avond, maar als we groente eten, eet ze mee). Beperkt tot 3 schijven courgette tot nu toe. 18.00 BV 20.00 in bad, BV en in bed. Slapen doet ze van 20.30 tot 09.00 uur. En als we geluk hebben overdag ook nog een uurtje. Oh vannacht weer een kuiken uit een ei gekropen en gisteren ook nog. En weer eentje aangetikt!!
Zal vandaag eens een foto maken. Helaas hebben 2 kuikentjes het niet gered. Eentje was ziek (en daarom aangevallen en kaalgeplukt door de rest) en gisterenmiddag kwam er nog eentje uit het ei en ook deze was niet goed, pootjes werkten niet. De nachtvoedingen gaan langzaam beter hier. Gisteren om half 10 laatste voeding, toen 01.15 en daarna pas om 07.45 uur. Ze begint het weer een beetje te begrijpen. Mijn aanvulling op mijn tattoo begint ook lekker te jeuken. Hopelijk duurt dat niet zo lang. Ik ga nog lekker even slapen.
we hebben nu toch al een dikke week een goed schema te pakken; 7/8 uur FV - 210+7 10/11 Fruithap 13/14 FV 210+7 OF bord pap met wat melk erbij (soms stukje brood erbij) 16/17 groentehap 18.30/19.00 laatste fles (210+7) Tussendoor als drinken, water, thee, diksap goed aangelengd.
huh krijgt ze BV slapend dan om 3 en 7 uur ? Als ze slaapt waarom laat je ze niet gewoon slapen dan of begrijp ik hem verkeerd haha
Nee, ze wordt wel wakker om te eten, maar ik kan haar na 10 minuten ook gelijk alweer slapend wegleggen. Dat bedoelde ik ermee. Al ging het vannacht dus beter, maar 1 voeding om 01.15 uur.
Hier ook een fijn schema Ben benieuwd naar de kuikens 2de leg!! Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders. Moeders is jarig En morgenochtend mijn stiefzoon weer ophalen na 4 weken!! En dan naar Antwerpen voor een nachtje Fijne dag iedereen!
Gaan jullie kleintjes ook minder goed de fles drinken? Ik had laatst gehoord dat dat in deze periode gebeurt en nu gebeurt dat ook steeds. Hoeveel vocht moeten ze hebben?
Bij deze een foto van de kuikens die nog binnen zaten. Inmiddels zit er nog maar eentje binnen, want die wordt door de mamma's gepikt. Ik wil iets maken waardoor ik zulke kuikentjes gewoon buiten kan houden in de buurt van de rest, maar wel afgeschermd. En met warmtelamp uiteraard.
Aah lief zeg!!! Hier nog niet gemerkt Logo, maar L.yam is dan ook wel erg gek op zijn flesjes 😉
Wat lief 2de leg! J was ook gek op z'n fles. Misschien heeft het er ook mee te maken dat standaard voeding zwaarder is dan pepti.
Dames, even een vraagje. Na deze bus voeding mag onze dame over op nr 2. Moet je dat eerst nog mengen of kan dat gelijk?
Ik heb ergensfelezen dat 2 onzin is en je gewoon 1 kunt blijven geven. Weet niet of dat waar is??? F. Heeft ook moeite met de fles, ze vind dat ze wel betere dingen te doen heeft! Lieve kippies!!!
Helaas geen ervaring met 1 of 2. Toen mijn oudste 2 overgingen op de fles kregen ze gelijk 2. Ze waren toen resp. 6,5 en 5,5 maand. Mijn oudste kreeg gelijk vreselijke eczeem, dus die kreeg hypoallergeen. De kleine meid krijgt gewoon BV. Vandaag en morgen dagje helpen in de nieuwe winkel van een vriendin.
Hier stapte ik met de oudste ook gew over nooit gemengd of problemen gehad maakte mn 1 op en ging over op 2 en later 3/4/5 (lang bezig geweest voordat hij gewoon koemelk luste )
Hier nooit geen probleem met eten, wel merk ik dat ie liever echt eten krijgt dan flesvoeding, dus maak er gewoon een bord pap van Ik ga zo'n avent beker halen en dan over 1-2 maandjes eens geven (zo snel mogelijk af van die domme fles, slecht voor tanden, gewoonte etc.. Nu had ik mooi beker gezien dus ga ik halen... Philips AVENT SCF782/07 SCF782/07 drinkbeker12m+ (260ml)? Bestel nu bij wehkamp.nl