Hier was het 23.15 uur, 4.30 en 9.00 uur. Al weken hoor, de tijd verschilt tussen 4.00 uur en 5.30 uur en soms kan ik het rekken maar soms ook niet. Gisteren had ze trouwens weer een vreselijke huil dag zeg ppfff. En vannacht ook ineens moeilijk doen. Eens kijken wat vandaag brengt. Ze ligt nu in ieder geval naast me op de bank te slapen. Ik ben gister trouwens begonnen met 30 day shred. Ben benieuwd naar het resultaat over 30 dagen. Mijn zoon had vanochtend zijn eerst paasontbijt en ze mochten in pyjama naar school, zo schattig. Moet even spammen hoor...lekker ding! Bekijk bijlage 389149
Ja in principe wel. Merkte wel dat hij het maar gek vond hoor zn rubber tuut in zn mond. Hij heeft ook geen speen dus beetje onwennig. Wil gewoon met een gerust hard weg en dat ml hem goed een fles kan geven. Anders van het weekend of volgende week nog maar eens.
Dank je Paula. En goed zeg het kolven! Ik zou gewoon af en toe oefenen met kolven. Ja hier is mijn man ook al ziek geweest. En grote zus was niet lekker. En nu ben ik dus aan de beurt... Hopelijk wordt kleine zus niet ziek. Wendy wat een knap mannetje.
Knap van je Wendy!! Ik hield het 1 dag vol Misschien nogmaals beginnen. En wat een knap kereltje ook!! Tanden zijn weer gekeurd, zelf 2 gaatjes (1 kies was afgebroken) Kindjes helemaal goed. Haren ook weer geknipt. Was weer duidelijk dat een andere kapper een slecht idee is. Dl haar haar was helemaal verknipt, moest een flink stuk af. En ook mijn haar zit gewoon weer lekker als vanouds. Over 6 weken weer terug (afspraak staat al)!!
Wendy wat een knap kereltje rheb je!! Hier was het 22.00 - 06.30 ditmaal zonder wakker te worden! Jippie! Nog steeds telefoonloos, morgen komen ze hem ophalen. Vl ook zijn laatste werkdag, liet ie net weten dat ie laat is. Ze hadden de filters in de grond gezet, was er iets niet goed, dus moet alles opnieuw.. Balen..
Aah wat een leukerd Wendy! Nacontrole vk stelde idd niks voor. Even kleine man geshowd 😊 Hier vandaag een niet tevreden baby, enorm huilerig en hangerig vandaag.. Hopelijk morgen beter 😊
Leuk Wendy! Vandaag een vrij drukke dag gehad maar wel leuk. Ml heeft een week vrij, gezellig! Even naar de winkels en iemand die ik ken van yoga. Ik neb ook een pacapod luiertassen besteld. Ik ben benieuwd!
Phoe ik half uur verder na alles gelezen te hebben Het leven is toch best druk met 2 kindjes haha ook al zijn ze beide Heel makkelijk Hier gaat het dus heel goed! Kleine man slaapt al door tot 6.30 wat super is aangezien manlief er dan ook uit moet Wel hebben we hem nu op Friso extra voor hongerige baby's aangezien hij na 1/1,5 uur al weer kwam met echt honger Nu netjes om de 3 uur met 150cc Dinsdag eerste prikjes zie er als Een berg tegenop mja het zal vast allemaal wel meevallen Vanavond weer de sportschool in geweest en phoe wat valt dat dan even tegen hihi Logo welterusten alvast en ik ga nog even verder met lezen
Zo, ik lig ook al op bed. Helaas heeft de kleine meid er niet echt zin in. Ze ligt druk te spartelen in haar bedje. Over 2 weken terug naar de tandarts om mijn afgebroken kies te repareren. Verder alles goed. Wandelwagen onderstel vanmorgen naar de babyplanet in Drachten gebracht. En kon hem op de terugweg (vanavond) alweer ophalen. Rem gemaakt, banden even opgepompt en geheel even nagelopen. Schade 37,50 euro. Top service!!! Trouwens ook een grote kleding afdeling met veel voedingskleding. Dus nog even een longsleeve meegenomen. Hmmm, kleine meid blijft huilen, maar even bij pappa afgeven.
Logo welterusten meid! Inkie fijn dat alles goed gaat meid. Wij mogen dinsdag voor de tweede prik ronde Gelukkig.is het er nu maar 1. 2de leg wat een goede service valt idd erg mee. En een mooi shirt gescoord leuk! Hopelijk slaapt je meisje ondertussen? Ik ga ook lekker naar bed net B. gevoed en die ligt alweer in dromenland. Eens kijken of we 1of 2 voedingen gaan hebben deze nacht
Thanks ladys, de looks heeft ie van zijn vader hoor haha. Vanavond dag 2 van 20 day shred gedaan. Nu had ik gister na dat half uurtje sporten weer veel slijm maar nu met wat roze. Ik dacht eindelijk ongesteld te worden maar er kwam verder niets. Net na dit half uurtje ook ineens weer een lading slijm en nu weer meer roze dan gister. Wat is dit toch....kom op lijf! Wordt nu eens ongesteld of kap met die rare dingen!
Zo de laatste fles zit erin. J zit nu bij ml op schoot. Ik ben benieuwd hoe de nacht verloopt. Wendy heb je ook buikpijn? Vervelend joh.