Bedankt voor jullie reactie. Grrrr even wat frustratie kwijt.....buren echt zo niet leuk!!!! Kan me buurvrouw wel wat aan doen.
De buurvrouw kan ik een boek over schrijven. In het kort Maar ze hebben elke dag ruzie en al meerdere keren wat van gezegd. Nu heeft ze gisteren ineens uit het niks een pakket geweigerd. Ik haar een apj sturen en kreeg ik allerlei verwijten waar ik niks mee kan. Dus ben maar even wezen praten .... Maar stelletje .....hopelijk is het nu ook rustiger.
Pfffff j zit helemaal niet goed in z'n vel. Hij is naast continue verkouden, een beetje verhoging/begin koorts, zichzelf aan het slaan tijdens de fles en aan het grommen als hij iets niet fijn vind (eigenlijk hele dag). Net cb gebeld en die gaven aan dat ik nu naar huisarts moet en over een tijdje naar de kinderarts. Gisteren zijn we overgestapt op de pepti voeding. Met de hoop dat dit iets goed oplevert. Zijn pukkels in z'n gezicht zijn wel iets minder.
Jeetje wat vervelend Logo Hopelijk levert de huisarts en de pepti voeding wat op! Knuffel voor J. en jullie!
Niet leuk Logo. Hopelijk helpt de pepti voldoende. Jullie zijn nog op vakantie toch? Kan het ook niet daar een beetje van komen? Andere omgeving, ander ritme misschien (al is het maar een hele kleine afwijking). Het 2dehands winkeltje loopt echt leuk. Vandaag 2 vuilniszakken babykleding uitzoeken en morgen rekken halen. Ik ben helemaal enthousiast.
Gefeliciteerd 2de leg kleine meid 6 maanden! Kleertjes leuk!! Ff weinig kunnen schrijven druk druk pfieuw haha. Kleine man is langzaam aan het meeeten hier. Heeft tot nu toe paar dagen banaan op en nu 2 keer appel. Ook eet hij elke morgen een kwart boterham vind hij om te smullen. En als wij warm eten krijgt hij een korst. Vanmiddag ga ik broccoli proberen. Maandag nog even bij het bureau geweest omdat hij zo extreem flexibel is en losjes. Voor nu geen probleem en ook geen achterstand hij loopt nu met een paar puntjes zelfs iets voor # trots!♡ Ook nog even gewogen hij weegt nu precies 7000 gr en is 67 cm. Hij gaat keurig op zn lijn en groeit prima ben zo blij en trots dat ik ondanks tegenslagen advies 2x te stoppen enz alles in de wind het gegooit en doorgeknokt heb samen met b om bv te blijven geven! Cb heeft zelfs gezegd dat ze het bij bijzonder knap vonden en zeer sterk van me. 6 maanden is een feit op naar het jaar! Zo nu ff bijlezen hihi.
Hahaha, zie het nu pas dat ze 6 maanden is. Pfff wat gaat de tijd toch snel zeg. Hier ook langzaam begonnen met wat eten. Koud eten vind ze maar niks, maar warm eten gaat er graag in!!
Haha herkenbaar 2 de leg hier ging banaan niet zo. Appel was gisteren vers gemaakt dus nog wat lauw dat ging veel beter. Echt afhappen van de lepel doet hij nog niet dus beetje in zn mond smeren voor nu. Komt vanzelf goed. Hoe slaapt je meisje trouwens alweer wat meer rust in de nacht?
De lepel vind ze hier ook maar wat bijzonder. Meestal doe ik gewoon een klein stukje in haar mond (maar van de week uit nood een fruitpotje gehaald). Slapen gaat al een stuk beter. Ze komt nog 1x snachts, meestal rond 1 a 2 uur. En dan slaapt ze weer door tot 6 uur. Helaas maakt ze er nu in de avond een feestje van. Ik krijg haar alleen diep slapend in bed. Maar ben wel blij dat ze niet meer zo vaak snachts komt. Ook overdag lijkt ze meer te slapen. Toch gauw 2 a 3 uurtjes. en in 2 eer (dus geen hazenslaapjes meer van 10 minuutjes)
Top 2de leg beetje idem aan hier. Afgelopen weken wel heel erg gespookt tot wel 3x per nacht en dan meer dan een uur in de weer. Sinds afgelopen zondag gaat het weer beter hij komt rond 01.00 enbdan meestal weer om 04.00/04.30 dan heeft hij vaak zn broek vol poep(handige tijd haha) De avonden zijn hier vanaf zn geboorte gelukkig rustig hij gaat er om 19.00 in soms slapend na en voeding soms wakker en dan valt hij zelf weg. Wel nog steeds om 22.00 maar goed die is zo klaar gelukkig. Gisteren trouwens lekker bezig geweest fb opgeschoon iedereen die altijd maar negatief loopt te zeuren over vermoeidheid ziekte of de scheten die dwaszitten bijhun kroost eraf gemikt werd het met de dag meer beu haha. Ook ben ik 5 kilo afgevallen de afgelopen 2 weken zijn hier op de gezonde toer ml en ik.
Gefeliciteerd Paula!!!! Het is ook een hele prestatie!!! Jij en 2de leg zijn twee echte toppers. Ik ben een beetje jaloers op jullie, ik heb mog maar twee voedingen bv... Vooral als mensen zo negatief beginnen te doen over bv is moeilijk doorzetten, maar jij hebt het gedaan!
Thx kahlan ben ook stiekem best trots hihi. En jij doet het toch nog steeds super niet jezelf tekort doen hoor gekkie! Ondanks alle vermoeidheid ga ook jij nog steeds door! Topper! Hoe is het trouwens? Merk je dat je iets meer energie krijgt nu je minder voedingen heb?
dat wou ik net ook zeggen. Ik heb ook Pfeiffer gehad (examenjaar, joepie feest). Dus ik weet hoe vreselijk vermoeiend het is. En dan ook nog BV en kolven erbij. Ik vind dat veel knapper hoor!!! Opgeven is voor mij geen optie, zolang het loopt, loopt het. Vond afgelopen weken wel spannend, want bij DL liep de BV terug in deze periode. Ik at heel ongezond en dronk te weinig (maar ja dat is achteraf). En netjes Paula!! Ik moet ook maar weer even gezonder gaan eten. Nog 2 kilo van de vakantie (was er 3,5 bijgekomen). Ze ging hier wel altijd prima naar bed, maar ineens sinds een dag of 3 wil ze niet meer. Maar ik hou vol en de aanhouder wint. Overigens lag ze gisteren wat te miepen in haar bedje ging vl er boven hangen (zo van: ach klein meisje ga maar lekker slapen) en toen.....juist brullen dus en ik ermee lopen tot 11 uur:x
Mooi gezegd 2de leg! Ooo wat handig van je vriend grr dat is niet fijn. Idd zolang het loopt ga ik ook door mn streven is een jaar alles daarna zie ik wel zolang hij bij me wil drinken mag hij!
Mijn bericht van gisteravond was niet geplaatst: Wow goed afgevallen zeg! Haha 2de leg ik kom altijd aan in de vakantie. Ml valt altijd af. Het is niet eerlijk, haha Handige tijd Paula voor een poepbroek. We hebben trouwens antibiotica gekregen van de HA ivm luchtweginfectie. Moeten het even aankijken. Het weekend moet het beter gaan en anders terug voor eventueel een pufje. Even een vraag: zijn er meer baby's die zichzelf voor het hoofd slaan?
Jep b is behoorlijk zichzelf aan het meppen vooral met rechts. Volgens mij ontdekken ze gewoon hun lichaam hij huilt er ook niet om ofzo zal wel weer over gaan.