Oh heerlijk 2e leg zo'n nacht!! Je hebt dus even lekker bij kunnen slapen. Broodkorstjes doe ik eigenlijk ook niet. Ze krijgt gewoon stukjes brood die ik in haar mond stop. Dat gaat prima. En in bed ligt ze in een slaapzak. De ene keer met een romper met lange mouwen en anders met een romper met korte mouw en pyjamashirtje aan.
Absoluut, duurde een uur voordat ik haar op bed had, maar ze ligt erin en slaapt. Nu afwachten voor hoe lang!!
Nou ik heb er verschillende dingen over gezien. De een geeft eerst een broodkorst en daarna pas stukjes en de andere doet meteen stukjes.
Helaas, doorslapen was een tijdelijk iets. Ze kwam weer braaf om 1 uur en 5 uur. Je bent niet alleen hoor Logo. Hier krijgt ze gewoon de hele boterham, dus ook de korsten. Ik smeer er alleen nog niks op. Zou trouwens fijn zijn als ze leert terug draaien van buik naar rug. Als je haar nu neerlegt draait ze gelijk op haar buik, maar na een halve minuut begint ze piepen dat ze terug wil.
Hoi, hier wel met broodkorstjes begonnen. Ging wel goed eigenlijk. Maar steeds had hij dan een stukje in zijn vuistje en kon er dan niet meer bij. Vond het niet zo handig. Vrij snel met stukjes brood begonnen. Ik smeer er heel weinig halvarine op en smeerkaas of jam (heel weinig!!) Ik geef het met een vorkje, doet hij heel goed. (hoe gaat het bij jou, Logo?) Hier gaat alles goed..... maar die nachten!!!! Pffffff echt, ik heb al 7 maanden een erg druk nachtleven. Hij wil gewoon om de 3,5 uur eten.... doe er niks aan.... maar ben soms helemaal gebroken!!!
Gisteravond om 23.30u een fles, om 3.00u een fles. Daarna huilen... wat ik ook deed. Getroost, 100 x speentje gegeven, er maar even uit gehaald om het te doorbreken, zelfs nog beneden geweest met hem, luier verschoond.... ik wist het niet meer. Ondertussen was het al 5.00u.... pfffff Toen heeft hij liggen huilen af en aan. Dan was hij weer stil, dan weer huilen. Volgens mij viel hij om 5.30u pas weer in slaap.... pfffffffff wat een nacht...
Pffff, niet leuk Lappie. Heeft hij niet last van tandjes ofzo? Hier gaat het toch weer een stapje beter. Wel netjes om 1 uur voor een voeding, maar die van 4 uur had ze verplaatst naar 6 uur. Dus gelijk aankleden en daarna voeden op bed. Valt ze lekker nog even in slaap. Kon ik rustig alles voor de andere 2 in orde maken.
Zelf denk ik momenteel dat hij last van zijn buik had en moeite had/heeft met poepen. Vanochtend heeeeeel klein beetje ontlasting in zijn luier. Dus het echte werk moet nog komen. Hij is vanochtend in ieder geval gewoon goed gehumeurd zoals altijd. Dus het zal wel met zijn voeding te maken hebben gehad.
Joepie!! De eerste is gelukt! ! 😆 Dus wie er nog slabbers nodig heeft Uiteraard ook andere kleurtjes etc..
Hahaha ja prijs vind ik altijd lastig te berekenen.. ff kijken hoeveel ik uit de stoffen kan halen.. 😆