Wat kun je blij zijn met een poepbroek. Fijn dat het eruit is. Hoop voor jullie dat het zo blijft. Voedingsschema: 7.30 a 8.00 fles 200 ml water en 6 scheppen 10.30 a 11.00 fruit 12.00 fles 16.00 fles en soms broodkorst 18.00 groentehapje 20.30 fles met fijne granen Schrijf zo iets in de club. Grrrrrrr
Zo even bijgelezen .... Poepbroeken...praat me er niet over door haar nexium heeft ze hier ook erg last van verstoping. Regelmatig zelf een microlax gegeven. Olijfolie helpt hier niet ook al door de fles gedaan. We zitten inmiddels op 40 ml lactulose per dag. We hebben de nexium gehalveerd hopelijk komt het nu een beetje op gang. Schema: 07/07.30 fles met bv 180 cc 10.00 100/125 gram fruit 11.00/11.30 180 cc 15.00 180 cc 16.30 100/125 gram groente 19 uur 180 cc Paula: hoe gaat het nu met drinken? 2de leg: hopelijk nu minder last van verstopping. Gaf je de olijfolie voor de fles(bv) ..
Ja Limini, Eerst een lepeltje (zo een plastic lepeltje die we ook voor fruit enzo gebruiken) en direct daarna gevoed. was rond 8 uur, dus normaal komt daarna pas weer de nachtvoeding. Maar zaterdag, wegens het feestje, eentje extra om half 12 ofzo.
Limini het gaat met voeden stuk beter! Morgen komt de lactatiekundige op huisbezoek om nog eens te kijken naar de knippen tips om te strechen met de wonden (wat ik ook 3/4 keer per dag moet doen) En even zijn drinkgedrag te beoordelen fijn dus! Poep nog niet gesignaleerd helaas komt het vandaag niet geeft ik hem vanavond met de voeding van 19.00 olijfolie of zouden jullie een ander tijdstip aanraden bijv. in de ochtend?
O en natuurlijk moet ik ook al het goede nieuws met jullie delen niet alleen de vervelende dingen. Gisteren naar de inloop geweest van het cb op advies van de lk. Zo kunnen we zien wat hij groeit na de ingreep. En wat blijkt hij is de afgelopen weken enorm gegroeid!!! Was altijd moeizaam en met grammen zoals jullie weten. Nu was hij in 4 weken 570 gram gegroeid en 2 cm langer! Weegt nu 7570 en is 69 cm# trots♡
Paula, ik heb de olijfolie gewoon op ee lepeltje voor de voeding gegeven. De laatste voeding van de avond. Hopelijk werkt het bij jou net zo goed als hier. Geen gillen meer als ze aan het persen is. Goed er komt nog niks uit, maar zezal toch echt leeg zijn na gisteren.
Pfffff hier een kruipende baby die constant bij mama wil zijn..... Hij kan krijsen (alsof zijn been wordt afgehakt). Je denkt echt dat er heel wat aan de hand is dan. Maar er is niets. Doordat ze kruipen zijn ze zich bewust van afstanden enzo.... heel handig dus.... Ook trekt hij zich overal aan op. Vandaag voor het eerst mee in het winkelwagentje.
wat snel allemaal Lappie!! Dat krijsen herken ik overigens wel. Vanavond ga ik met een vriendin uit eten. Voor het eerst dat ze meerdere uren achter elkaar echt zonder mij is. Ik moet uiterlijk half 7 weg en verwacht niet voor 12en thuis te zijn. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Maar ja, volgende week ga ik ook een avond uit eten en dan moet ik nog eerder weg. En 2 weken daarna ga ik een hele dag weg. Vind het zelf wel erg spannend. Ze is nog nooit langer dan 3 uurtjes zonder mij geweest.
Ooh dat is handig Lappie!! :/ Lekker uit eten geweest 2de leg? Ik ga vandaag lekker bij een oud collega op bezoek, gezellig!!
Hoe was het 2de leg? Krijsen hier ook. Soms als hij in de box ligt of in de stoel zit, als we weglopen en als hij moet slapen.
Gezellig Wendy!! Eten was echt gezellig. En thuis ging ook alles goed. Ze heeft niet gehuild, beetje geprotesteerd. Maar meer niet. Ze lag zelfs te slapen in haar bedje toen ik om 11 uur thuis kwam. Het leek wel alsof ze me rook, want ze werd gelijk wakker en wou drinken. Zometeen eens richting het CB. Even tussendoor wegen. Ben wel erg benieuwd.
Hier wordt er gerold...jahhh..alleen ook een beetje snik! Ze MOET nu echt uit haar puckababy en alle pogingen tot nu toe was drama. Vanochtend een armpje eruit...was even onrustig maar na een paar keer speentje toch lekker gaan slapen. Even een paar dagen een armpje en de nacht wel gewoon ...en dan twee armpjes en dan de nacht ook eruit. Langzaam afbouwen want ze heeft/had het zo erg nodig die geborgenheid. We zullen zien.. Wel een beetje trots. Zo naar het CB voor controle bij de arts gelukkig geen prikjes... 2deleg wat leuk en fijn dat ze het zo goed gedaan heeft zonder haar mama. Dit geeft wel rust dat je eens weg kunt gaan. Maar ook lekker gegeten.. Paula: hoe gaat en wat goed gegroeid!!! Toppie.. Logo: hier eindelijk wat minder eenkennig. Maar goed volgens mij gaat dat op en neer! En hoe heb je het nu geregeld bij/die bruiloft die had?
2de leg wat heerlijk even eruit fijn! Sucses op het cb Limini jij ook sucses op het cb. Zal best lastig zijn dat afbouwen. Mss als hij helemaal vrij is lekker de deken en het laken goed instoppen? Lappie wat snel!! Hier helaas nog geen poepbroek hij perst ook niet ofzo maar merk dat hij onrustig is Rollen lukt bijna nu hij kan naar zn buik maar dan ligt bij met 2 armen aan 1 kant en weet niet verder te komen. Wel ligt hij vaak op zn zij te spelen.
Heb je gisteren de olijfolie gegeven?? Wij hadden zaterdag gegeven en maandag hadden we de dikke luiers. Dus misschien komt het dan nog wel.
En 2de leg, hoe was het op het cb? Wat goed limini. Lastig dat je het nu moet afbouwen maar wel nodig ja. Succes! Waarschijnlijk kan j slapen in het kamertje ernaast. We gaan er dan afwisselend bij zitten, ook m'n ouders. Wat zielig Paula. Hoop dat het snel komt. Hier is het best druk. J wil graag op de grond spelen. Hij rolt overal heen, hij probeert te kruipen maar dat lukt nog niet. Daar wordt hij boos om, haha