Limili nee nog geen poep gezien helaas vandaag dag 20 ga straks toch maar weer eens overleggen met de ha. Fijn dat jou meisje wel is geweest. Logo ik herken het van mijn oudste in die periode tot een maand of 9 heel erg. En hier is het nog steeds nu hij 2.5 is. Na een spannende dag zoals zwembad kinderboerderij of een uitje in de nacht gillend wakker. Ik denk verwerken/dromen over de gebeurtenissen hij is gewoon zeer gevoelig.
Nog steeds niet Paula! Wow lang zeg. Hoor veel om me heen dat het mogelijk dromen is idd. Hier heb ik tuitbekers geprobeerd maar vond het niets. We zijn overgestapt op de difrax neusuitsparingsbeker.
Goedemorgen meiden, Hier weer een voor ons doen een goede nacht 22.00/02.15/05.15 dus blij! Helaas nog steeds geen ontlasting ja een sporadische keutel gelukkig wel zachte klei zeg maar. Hier komen de eerste tanden eraan met heel veel gehuil de laatste dagen en niet gek het zijn zn grote bovenste tanden! Straks een bugs bunny hihi.
O ja die bekers heb ik ook staan zijn fijn. Heb er ook een gekocht toen van nutrilon lagen toen in een euromand bij de etos die hebben ook oren eraan was ook handig.
Vannacht eindelijk een goede nacht. Weinig gillen, wel soms in z'n slaap. Wel 1x om 24.00 maar toen ging ml naar bed en ik kon lekker doorslapen
Goed te horen Logo dat vannacht minder gillen. Hopelijk gaat het nu beter aankomende nachten. HIer was ze wel onrustig vannacht net alsof ze aan het dromen was. Af en toe een gilletje en daarna weer stil zo vreemd.. Misschien teveel prikkels gehad.. De tuitbeker vindt ze geweldig en drinkt ze dapper uit. Ik pakte hem af en toen werd ze gewoon boos dat ik hem weg had gepakt. Hopelijk helpt de appelspul voor de ontlasting. Paula.. wat vervelend en hoe is hij er zelf onder? geen pijn of onrustig door geen ontlasting. Hier vanmiddag een afspraak bij de KA ben benieuwd wat die nu nog als tip heeft. Heb inmiddels naar mijn gevoel alles al geprobeerd.
He dames, durf bijna niet meer te komen zolang ben ik weggeweest..... @paula en 2de leg.... Nog groter schaam ... De thee gaat vandaag op de bus.... Ik hoop wat bij te kunnen lezen.... Zal wel een klus worden. Hier gaat het iig wel. Je had gelijk Logo, F had vijfde ziekte en ik hrb het gevangen... Nou tot wanneer ik weer bijgelezen ben!
Zit op pagina 345... Jeej Paula dat klonk heftig die knipjes en al dat bloed. Ben benieuwd te lezen of het goed heeft geholpen. En of die van jou al wat meer slaapt tweede leg... Nou ga weer verder lezen... Leuke slsbbers wendy!
Welkom terug Kahlan, Geeft niks hoor van de thee!! Eerst maar lekker aan jezelf denken!! Hopelijk voelen jij en F zich al wat al beter. Slapen gaat hier inmiddels goed. Ze gaat rond 8en naar bed (soms om 12 uur nog een voeding) en komt dan rond 6 uur weer.
Jee, 8 maanden vandaag! Wat gaat het hard. Ze krijgt nu 's middags een soepstengel of rijstwafel met wat drinken.
Leuke slabben!!! Toch de 5e Kahlan. Die kun je vast van de lijst wegschrappen Vannacht nog minder gillen, zo fijn! Hij slaapt gewoon weer goed.
Ooooo wat worden de kleintjes groot. Net bij name it. Hij hoort niet meer bij newborn maar bij mini. Dag lieve leuke schattige zachte broekjes.
Proficiat wendy en Elja!!! Wat een gedoe met die poepjes!!!! Jeee Paula daar klm me straks een berg uit!!!! Benieuwd wat de ha ervan gaat zeggen Hier nu iedere dag fruit hap en middag eten en vandaag kwart bammetje waar ik rest van het fruithap op gesmeerd had.