Klussen in huis gaan we van het weekend doen @limili: ik had sinds april dit jaar een bedrijf in fotosieraden opgezet en had het echt superdruk (verl te druk) verkocht ongeveer 40000 euro per maand aan fotosieraden en dat met de kids gewoon thuis Facebookpagina met meer dan 8000 likers enzo liep echt super! Ik heb het verkocht en nu lekker rust terug!
Ben benieuwd naar je nieuwe project Tiger! (Ik dacht dat je rust wou😜 Kahlan, balen van de nachten. Limili, hopelijk wordt het gauw beter! En nee, helaas nog niets gehoord. Maar goed, ze zei dat ze verder met mij wou , maar dag ze eerst op akkoord moet wachten van 3 personen. Dus dat zal misschien de reden zijn dag het zo lang duurt..
Oh en weekend plannen. Zaterdag wordt mijn stiefzoon 10 jaar. Maar vanwege familiefeest vieren we het morgen!! Dus druk druk druk 😉 Feestje vieren en slabben maken 😉☺
Allemaal maar druk met onze bedrijfjes! Wendy, fijne verjaardag zaterdag! Tigermommy, veel plezier met klussen! Limili, het komt vast allemaal wel goed. Laat even wetwn hoe het gegaan is vandaag! Ik heb een 2dehands kledingwinkeltje samen met een vriendin in Lelystad. In de Waterwijk, erg gezellig het is een echte volksbuurt. Het heet Mixed-up. We zitten ook op fb. En zaterdag ga ik naar de musical dreamgirls en daarna uit eten. Eerste keer dat de kleine meid een hele dag zonder mamma is. Ze weigert de fles, dus we hebben zo een oefenbeker, dat gaat prima. Maar vind het wel spannend.
Sorry dames ik heb niet zo veel tijd om te reageren en terug te lezen, want j heeft mega diarree! Maar Wendy jeeeeeeeeeeeee! Gefeliciteerd!
Ik ga vandaag naar Dreamgirls en daarna uit eten. Vind het super spannend. Eerste keer dat de kleine meid een hele dag zonder mij is. Ik hoop zo dat het goed gaat, ook omdat ze dus echt die fles weigert. Gelukkig gaat drinken uit de oefenbeker best wel goed. Ik neem de kolf mee zodat ik tussendoor kan kolven. Anders springen mijn boobies aan het einde van de dag. Nu nog even lekker samen knuffelen op bed. Of haar variant: veel kletsen en herrie maken en mamma wakker houden, oh we hebben ook iets dat snachts op onze kippen jaagt. Het hele hok is beveiligd met gaas onder de grond behalve een klein gangetje. Nu heeft een dier daar dus een gat in gegraven en al 3 nachten op rij kuikens gejat. Aangezien de kuikens al 4 maanden zijn, zijn ze al best groot. Vl vond een hoofd en een vleugel terug. Dus hij gaat kijken of hij de gang ook kan beveiligen.
He getsie 2de leg En veel plezier vandaag! !! Aah balen Logo Op een kinderdagverblijf Kahlan!😊😊
Gang is weg, vl heeft het nachthok verplaatst. Nu kan er niks meer in via graven of wat dan ook. Dreamgirls was echt super leuk! Daarna in Utrecht aan het water heerlijk gegeten. En thuis ging ook alles helemaal goed. Nu lekker slapen!
Oh wat leuk Wendy!!!! Mag jouw kindje dan ook in jouw groep? Oh wat zielig tweede leg, hopelijk komt dat beest er nu niet meer in. Wel fijn dat je een leuke dag had en dat alles goed ging thuis. Hoe is het met J. Logo? Diaree al minder? Wij zijn gisteren al terug gekomen van het familie weekend. Het ging echt niet met slapen. Na twee nachten was ze echt uitgeput en wij ook.... Verder was het wel leuk!