Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan

    Kahlan Fanatiek lid

    18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow mooi Tiger!!

    Ik heb weer nachtdienst. Al anderhalf uur... Ze wil masr niet gaan slapen.. Ik kon wel janken... Hoe deed ik dit maandenlang????
     
  2. Kahlan

    Kahlan Fanatiek lid

    18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    ECHO Echo echo

    Ghihihi
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Haha hoi kahlan!
    Hier ook hoor dikke nachten voor 3 uur komt hij al 3 keer en daarna wil hij helemaal niet meer slapen.
     
  4. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    hoi hoi
    weer (te) lang weggeweest... sorry sorry sorry
    Hier ook heeel vermoeiende nachten. twee voedingen per nacht. en elke dag gaat mijn wekker om 6.30u.
    Overdag bijslapen lukt ook niet.
    Ik lees wel af en toe ff mee hoor!
    Vanuit hier even de groetjes voor iedereen! :)
     
  5. limili

    limili Bekend lid

    24 apr 2013
    604
    7
    18
    Hoi dames,

    Ben ik weer.. even terug gelezen... Hier was het weer rustig maar sinds begin van de week was het in de avond weer onrustig en weer veel en dan ook veel drinken. Een soort clusteren aan de fles. Maar als ze afgetankt is gaat ze pas slapen. Daarnaast had ik een enorme productiedip (achteraf eisprong en menstruatie) dus moest veel kolven. Maar gisteren het drink gedrag met de KA besproken het is wel veel wat ze drinkt. Ze moet pap nemen in de ochtend en avond ofzo om meer te verzadigen. Daarnaast moest ze echt minimaal een kwartier over de fles doen. Ze krijgt normaal met de medela calma speen de fles en in de ochtend met de avent ivm medicatie door de fles en dat gaat niet door de medela speen. Alleen de avent drinkt ze maar 10 leeg. Dan heb ik speen nr. 3. En met de medela doet ze wel langer maar niet super veel. Dus speen nummer twee erop gisteravond en dan deed ze er bijna 20 minuten over. Om gek van te worden. Moet ik dan weer een andere fles proberen dat is geen leuk grapje? want volgens mij is dat te lang denk ik. Maar ze ging wel lekker slapen gelijk .. dus vanavond een nieuwe poging. Kijken hoe het gaat want de pap vindt ze niet lekker. Ze wil niet drinken uit de papspeen omdat het gat te groot is en de nummer 4 krijgt ze niks uit. Ook kreeg ik te horen dat je na 6 maanden geen kleinere speen mag gebruiken ivm de mondmotoriek.. dus zo maar even een berichtje hier aan de lactatiekundige plaatsen want dat is wel balen. Verder groeit ze goed en poept ze ook weer goed. Ikzelf ben op een streng dieet voor haar en als ik niet genoeg heb staat er pepti in de kast. 25 november moeten we weer naar de kinderarts.. die vond mij apart eerst zeggen dan stoppen met de bv als het koemelk is. maar toch doorgaan.. ja ik kon er nog geen afscheid van nemen.. sorry ben een beetje wispelturig.

    De grote hoeveelheden en de onrust die ze had in de avond maakten mij wel onzeker en dat was een vreselijk naar gevoel. pffff..

    Vannacht weer twee keer een klein beetje voeding aan moeten bieden ze werd wakker en ik denk van de kou want ze trapt alle dekens af en dan gaat mevrouw pas slapen als ze een beetje voeding krijgt. Ach daarna gelijk weer stil. Voor vanavond maar een dikkere slaapzak aan doen en kijken of ze dan weer beter slaapt al is het 20 graden op haar kamertje (voelt wel frisser) heeft ze een pyjama aan en een zomerslaapzak met lange mouwen en een romper met lange mouwen en nog voelde ze koud aan vannacht. dus de teddy versie zal ik vanavond aan doen bij haar en hopelijk heeft ze het dan lekker warm.

    Tot snel dan zal ik ook even reageren op iedereen... En ik heb Logo een berichtje gestuurd! dat zal makkelijker en sneller reacties geven.

    Fijne dag!
     
  6. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Lang leve d'r Brown werkt perfect!! En juist betere techniek qua praten moet ik zeggen maar t scheelt dat ik vanaf 9/10 maanden fles af ga bouwen...
     
  7. Lilou83

    Lilou83 Bekend lid

    14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

    Hoe gaat het hier?
    Wat vliegt de tijd voorbij! Maar wat is het genieten zeg!

    Bijzondere foto's Tigermommy!
     
  8. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Hallo meiden! Hoe is het hier?
    Vraag me af of jullie me nog herkennen :p

    Ik heb vaker meegelezen maar ik wilde niet zomaar weer mee komen kletsen :D
     
  9. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

    Gewoon altijd gezellig mee kletsen hoor :)

    Ik denk dat ik je wel herken maar zal niet hardop zeggen hier (kan ik ook niet voor aap staan dat ik het fout heb haha)

    Alles goed, ik zie dat je nog steeds BV geeft, super hoor!!
     
  10. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Begint met een L :p

    Ja ik geef nog steeds bv, nog 2-3 keer per dag en hij krijgt ook Fv erbij. Zoals bij de boterham en voordat hij gaat slapen.
     

Deel Deze Pagina