Hopelijk heb je een goede nacht gehad Logo!!! Daar knap je ook altijd wat van op. Hier een super nacht. Laatste voeding half 9, gelijk op bed. 2x wakker geweest van wat gemiep, maar dacht ik kijk het even aan en ze viel weer in slaap. Nu net om 05.45 uur de eerste voeding. Oftewel heerlijk doorgeslapen. Nu nog even verder slapen.
Goedemorgen, Hier 24.00 laatste fles en nu net weer om 7.00. Erg fijn! Ik heb het nog steeds beetje warm, klein beetje buikpijn en nu beetje keelpijn (huh, nieuw?!) dus gaat steeds beter. Ml voelt zich weer oke. Jullie hebben ook goede nacht gehad zeg! Fijn hoor! O ja gisteren in een fles 175 en nu 180 gedaan en hij drinkt het op.
Goedemorgen meiden! 2de leg ik zal het gemist hebben sorry wat leuk dat jullie gaan trouwen gefeliciteerd! Logo fijn dat je weer opknapt en een goede nacht super! Lappie 1x voeding fijn scheelt weer een keer. @hier 22.00/ 02.15/ 06.15 dus geen klagen. Enigste is dat b. nog steeds snipverkouden is en reutelt . Hierdoor is het drinken erg onrustig de afgelopen 2 weken en duurt soms weer 1.5 uur *zucht* Hopelijk is hij wel goed gegroeid ondanks dit. Morgen cb we zullen het zien, ook krijgt hij voor de 2e keer zn enting gelukkig maar 1deze keer Jullie nog plannen vandaag met 2e paasdag? Ik niets ml is weg heel de dag naar ful.l spe.ed in Ros.malen. Alleen met de kids zonder auto in een dorp dan zijn je optie 0,0 vandaag hihi
@2de leg: idd niet hier geweest gisteren. Hele dag eieren wezen zoeken... Niets gevonden.... Lol geintje! Bij jou ook al derde dag doorslapen he? Hier ook 23:00 en 6:00 en om elf maar 60 gedronken... Onze meisjes zijn ongeveer even oud he? Wat weegt S. ? F.loor nu 5145 Goed Logo dat het beter gaat! Bevalt de fles fv? Hier gisteren gepumpt en dumpt en dus lekker een biertje gehad! Hmmm smaakte goed! Heb toch al 5 flesjes in de diepvries!
Even melden, ent de eerste dag van 30 dagen shred gedaan!! Ben best trots op mezelf (weet nu al dat ik spierpijn ga krijgen) Paula, ik had het eerst in de club gezet ivm meelezers. Ik heb hem gevraagd namelijk. Beetje lullig als hij a weet dat ik hem ga vragen namelijk. Kahlan, Ja, ongeveer even oud. Kleine meid woog hier afgelopen woensdag bij het CB 5191 gram en was toen bijna 57 cm lang. Ze is wel 2x waker geweest, maar toen ben ik er niet uit geweest. Ze lag te miepen en ik dacht eens aankijken, maar ze viel weer in slaap. Heerlijk hoor dat doorslapen. Komende woensdag krijgen we overigens eindelijk de uitslagen van mijn sm. Oh ja, als ze regelmatig drinkt dan kun je direct na een voeding best 1 wijntje of biertje drinken. Die is 3 uur later al uit je bloed namelijk (heb ik nagevraagd). Dus ik heb gisteren tijdens de lunch genoten van een heerlijk wit wijntje (direct na de voeding) in het zonnetje.
Leuk kahlan. Fles kv bevalt echt super. Hij slaapt er goed op. Zou het trouwens kunnen dat joris niet tegen ingevroren moedermelk kan? Ik heb hem dit 3x gegeven waarna hij meer ging spugen.
Ik heb altijd begrepen dat ze ingevroren moedermelk moeten leren drinken. Het smaakt namelijk anders dan live bv. De samenstelling blijft als het goed is hetzelfde, maar misschien drinkt hij live wel minder??
Ik heb gelezen dat ingevroren mm een nm een beetje "ranzig" kan smaken voor een baby. Het kan er met ondooien ook wat vreemd uitzien. Dit zou niets geen afbraak zijn aan voedingsstoffen enkel sommige kindjes moeten idd wennen zoals 2de leg zegt of weigeren het gewoon omdat ze het "vies" vinden.
Ik ga het nog een keer proberen en als hij meer spuugt gooi ik alles weg O ja een tijd geleden had ik deze link http://baby.zorger.com/baby.zorger.com.newborn.pdf geplaatst. Er was iemand die het ook ging uitproberen. Wie was dat? Ik heb deze ook gevonden: http://baby.zorger.com/baby.zorger.com.newborn.pdf Joris heeft er vandaag naar gekeken en vond het super!
Hee dames Hier ligt kleine man voor het eerst een nacht in zn eigen bedje op zn eigen kamer. Ik had gezegd zodra die door slaapt gaat die naar zn eigen kamer. Alleen niet verwacht dat dat al zo snel zou zijn, ik vond het wel gezellig nog lekker bij ons op de kamer 😊 voelt nu toch als een stukje loslaten 😉 andere meiden hier last van gehad? Slaap lekker dames en tot morgen!!
Nee, daar heb ik nog geen last van. Maar kan me zooo goed voorstellen. Het is hier ook het plan, als hij echt doorslaapt dan ga ik terug naar mijn eigen bed. Nou 'sterkte' Bibi, met je doorslapende baby.
Hier ook geen last van Bibi. Ze slaapt vabaf dag 1 al in haar eigen bedje op haar eigen kamertje. Hier een goede nacht gehad, 20.00 e n daarna 04.00 uur. Ik ben tevreden. oh ja, ik heb spierpijn
Hier 24.00 verschonen, fles en rechtop zitten (1.30 slapen ) en nu om 6.00 weer wakker. Kunnen rekken tot 6.30. Hopelijk slaapt hij zo nog!
Haha meiden jullie ukjes hebben een afspraak geloof ik! Bibi ik vond dat met de oudste ook echt niet leuk hoor die ging met 10 weken naar zn eigen kamer eigen bed lag hij sowieso al in. Jongste nog lekker bij me op de kamer in zn ledikant. Hier ook geen klagen 22.00/ 02.30/ 05.30. Straks wegen meten en prik hopelijk heeft hij er geen last van nu hij al zo snotterig is.
Pfff, ze wou niet weer slapen om 4 uur. Ik ben tot half 6 bezig geweest. En nu natuurlijk moe en spierpijn. Maar de dag begint gewoon. Dus shred en dan richting school.