Succes Paula! Ik mag volgende week woensdag weer met hem...ben benieuwd hoeveel hij nu weegt. Hier heeft J goed geslapen... 21 bv toen naar bed en pas om 4:00 kwam hij weer, heerlijk!
Goeiemorgen dames Succes Paula! @Logo ; heerlijk! Kleine man heeft vanacht heerlijk op zn eigen kamertje geslapen! Werd om 06:00 wakker. Heeft daarna nog lekker even bij me gelegen 😊 Succes Wendy met de Shred, lijkt me zwaar! Gaat t goed? Ik wil binnenkort ook weer beginnen met sporten, ik ben er weer klaar voor 😊 Fijne dag allemaal!
Dag 2 van shred zit erop. Inmiddels al naar het huis van mijn sm gelopen. Hier wat klusjes doen en dan weer naar huis lopen. Wendy, wordt de spierpijn ook beter?? Ik kon vanmorgen amper de kleine meid vasthouden tijdens het voeden. Mijn armen branden helemaal. (Benen ook trouwens)
Goed zeg sportieve dames! Hier net terug prik is uitgesteld omdat hij verhoging heeft dus dinsdag terug. Hij weegt nu 5600 gr en is 62 cm! Dus 2 kilo boven zn geboortegewicht en 10 cm langer wow!
hoi meiden! alles goed hier, we leven hier nog, leuk paasweekend gehad! Onze mini groeit als kool past nog net in de kinderwagenbak (gelukkig liggen ze vaak toch niet helemaal recht haha) wat een heerlijk weertje he?
Flink gegroeid! Ik heb geen idee hoe lang die van ons nu is, ik verwacht wel flink gegroeid want kan soms al 68 aan, 62 zit soms al vrij krapjes. Hij weegt 6 kilo (ben vanmorgen even samen met hem op de weegschaal gestapt) wij moeten pas 8 mei weer...
Super Paula! Hahaha tiger herkenbaar ... Hier ga ik eens kolven...heb een mega volle borst en J slaapt nog en dan kunnen we eens een flesje geven... De meiden mogen dat doen dalijk
Hé dames, ben er weer. Druk weekend gehad. 30 day shred gaat goed. Gister dag 5 gedaan. Ik heb alleen zondag overgeslagen want eer dat we thuis waren en alles rustig was, was het alweer 22.00 uur. Ik heb eigenlijk het meeste last van mijn bovenbenen. Buikspieren mochten van mij wel wat meer maar misschien komt dat bij de volgende levels wel hihi. 2de leg, heb jij ook voorfoto´s gemaakt? Vanochtend bij de huisarts geweest voor dat slijm. Ik had vorige week 3 dagen achter elkaar na het sporten ladingen en dan ook met bloed erbij. De afgelopen 2 sessies niet trouwens. Er is weer een kweek afgenomen en nu ook een uitstrijkje.
pfff teveel om terug te lezen allemaal!! Ik zie in ieder geval goed gegroeide baby's! Hier ook weer naar het CB geweest. Hij is nu 6800 gram en 63,5 cm Ook weer een prikje gehad, arme jongen. Nu gelukkig maar 1tje
Flinke kerel al Wendy, netjes hoor. Andere Wendy, ik heb vooral last van mijn bovenbenen en bovenarmen. Buikspieren zijn genoeg voor mij. Ik krijg alleen de push ups niet voor elkaar. Helemaal recht lukt niet en met de knieën op de grond is geen optie voor mij. Dus daar wil ik een alternatief voor zoeken. Ik heb geen voorfoto's gemaakt. Ga ook niet meten ofzo. Ik merk het wel aan mijn kleding en de weegschaal of het resultaat heeft.
2de leg, die bovenbenen idd....die branden haha. Ik doe de push ups ook op mijn knieën alleen moet ik daar wel mee oppassen omdat ik zwakke knieën heb. Je kunt ze ook tegen de muur doen. Schuin tegen de muur aan staan en jezelf tegen de muur opdrukken.