Wat Lov zegt, maar je mag wel gewoon sporten hoor. (En als je dan afvalt is dat mooi meegenomen) Wel een hele goede sportbh aantrekken als je voor shred gaat. Anders doen je borsten echt pijn!!
Wat een goed groeiende baby's allemaal toppie meiden! Hier trouwens een lekker ervaring met de ka. Vraagt aan mij wat voor voeding krijgt B.? Ik zeg bv. O okee zegt ie hoeveel? Zn 8x per 24 uur soms 7. Vind je dat niet erg zwaar zegt hij met van die grote ogen. Tsja zeg ik hij krijgt gewoon waneer hij vraagt wat doe je eraan he. Zijn antwoord: kv gaan geven. Ik was helemaal sprakeloos!! Wat een achterlijk antwoord ik voed met plezier zat niet te klagen krijg je zn antwoord. B. groeit ontzettend goed en ontwikkeling gaat ook goed. Zelfs mn man was stomverbaasd toen ik het vertelde vanavond.
Wat antwoordde jij dan Paula? Moet zeggen dat ze op mijn cb altijd erg pro bv zijn. Als ik zeg dat de meiden ook 1 jaar bv hebben gekregen vinden ze dat altijd erg bijzonder
Wat een rare reactie van je ka inderdaad. Ka van zl reageerde juist het tegenover gestelde. En CB hier ook inderdaad. Vonden het super dat we zo een lekkere chubbie (koosnaampje) hebben op bv. Hele avond bezig geweest om kleine meid in bed slapend te krijgen. Vanaf 8 uur in ieder geval. Wil dat ze toch eerder naar bed gaat. Alles slaapt nu en ik val ook om. Morgen spannende dag, om 6 uur komt de arts met de uitslag van mijn sm. Maar eerst nog even shred en smiddags samen met dl bollen planten in de tuin (hebben er een 200 tal gehaald op de 150 die al in de grond zitten). Voor nu slaap lekker allemaal!! (Heb nog even een foto in de club geplaatst)
Ik geloof dat mijn kop op storm vloog haha. Hij keek me aan en zei: of je moet dat niet erg vinden natuurlijk. Ik gelijk nee ik heb daar geen enkel probleem mee. 2de leg wat spannend zeg morgen de uitslag hopelijk toch wat beter goed nieuws. Ga eens mn kaboutertje wakker maken truste alvast meiden xx
Maak je m nog wakker Paula? Ik doe dat nu niet meer want de tijden blijven hetzelfde..... Stomme kerel vast geen ervaring met bv
Oh, rare vent hoor. Ik maak ook niks meer wakker. Net even een paar kusjes gebracht en ze reageert niet eens Ben wel benieuwd hoe lang ze nu slaapt. Gisteren was van 8 tot 4 (andere keren van half 10 tot 6). Nu heeft ze voor 8en al haar laatste voeding gehad (zit dan op 6 vandaag).
Wat een raar antwoord van die ka. 2de leg, succes morgen. Wat een knappe kindjes zie ik voorbij komen. Ligt zeker aan de maand hihi. Hier is het de laatste dagen moeilijk om dl op bed te krijgen s´avonds. Het lijkt er maar op of ze niet in diepe slaap kan komen. Iedere keer 10 min en wordt ze weer wakker. Al vanaf 20.30 uur bezig en nu nog zo. Hopelijk alleen maar weer een fase want het zou fijn zijn als papa en mama ook weer eens wat aan hun avond hebben. Ze lacht nu wel veel en brabbelt nu ook wat af joh, geweldig! Soms wordt ik gewoon emo als ze zo tegen me klets. Ze heeft ook nog steeds wel haar huiluurtjes hoor maar wel minder. Jullie ook nog?
Hier maken we haar tussen 23.00/23.30 uur wakker (laatste fles daarvoor is 18.00 uur). En dan komt ze tussen 4.00 uur en 6.00 uur. Als ze om 4.00 uur komt probeer ik het nog uit te stellen. Overdag om de 4 uur. Ze krijgt nu trouwens 5x 180, dat is toch niet teveel? Ze had aan die 150 sinds een week echt niet meer genoeg en ging dan gelijk huilen.
Hmmm, 01.00 uur komt ze dus. Volgens mij als ik er niet uit gegaan was was ze gewoon weer in slaap gevallen. En ohhhh wat doen mijn benen zeer met traplopen zeg.
He dames ff betichtje; alles goed met kleine en mij, maar door familie omstandigheden zal ik ws ff nietveel schrijven. Weer dezelfde tijd 2de leg?
Helaas niet Kahlan, vannacht maakte ze er een potje van. Misschien merkt ze dat mamma toch wel zenuwen heeft voor de uitslag van haar Beppe. Tijden:19.45, 01.00, 04.00, 05.00 en 07.00. Het was een lange nacht en nu slaapt ze. Dus opstaan voor mij en shred!! (auwauwauw)
Goedemorgen meiden! @ lov ja ik maak hem wakker hij krijgt om 17.30 en na die voeding gaat hij knock out. Als ik die voeding dus niet doe dan komt hij om 23.00 meestal als ik dus net een uur slaap dan ben ik zo gaar. Moet zeggen dat het ook wel eens gebeurt dat ik boven kom om 22.00 en dat hij al wakker is (ligt stil te kijken♡ Soms is hij diep weg maar als ik hem dan wakker maak heeft hij wel reuze honger. Hier was het dus 22.00/ 03.45/ 07.00 dus erg goed gegaan zo! Kahlan sterkte met de omstandigheden meid. 2de leg hoe ging je shred?
Ja dan snap ik het wel dat jullie je kindjes wakker maken... Paula ik weet dat je op verzoek voedt maar zou het niet fijner zijn als je naar een laatste voeding kan gaan van 20-21 uur? Het zou natuurlijk super zijn als ze door gaan slapen en als je als laatst de voeding al rond 18 uur geeft wordt dat moeilijk niet? Hier probeer ik het toch wat te sturen allemaal... Maar om 17-18 uur krijgt hij een voeding en ook om 21 uur en dan gaat hij naar bed. Vannacht was minder... Nou ja... Om 2:30 kwam hij weer en toen ook weer om 4:55 ja ja ik ben precies hahaha... Maar nu las ik ook dat er regeldagen kunnen zijn rond 3 maanden.... Straks naar het zk met de middelste,.,ze krijgt een oogtest...