@lov dat zal vanzelf vast nog wel gaan schuiven. "Probleem" hier is dat hij erg veel slaapt als ik voeding ga rekken dus laat huilen een poosje is hij zo uitgeput daarvan dat hij na een paar minuten drinken helemaal diep weg valt. Gisteren was bijv. 8.30/11.00/14.00/17.30/22.00. Na een voeding gaat hij namelijk standaard gewoon weer terug naar bed en slaapt. In de box is hier nog steeds zeldzaam. Vaak is hij zo tussen 15.30 en 17.30 wakker en in de box maar om 17.00 is hij al doodmoe en dan rek ik nog iets want we moeten warm eten en dan vlot voeden. Soms is het al tever dan drinkt hij even en valt helemaal weg. Ik ga dan onder de douche dan slaapt hij even 30 min word dan wakker voor de rest van zn voeding. Hij heeft dan echt een dutje nodig om te kunnen drinken.
Paula, dag 3 zit erop. Telkens halverwege krijg ik het echt zwaar. Ik moet echt even over dat punt heen en dan gaat het wel. Ik merk dat mijn armen nog steeds slap zijn, die oefeningen zijn dan ook echt het zwaartse. Benen hou ik aardig vol en de cardio ook wel. Vandaag de push ups tegen de muur gedaan, ging super. Geen zere knietjes. En de kleine meid lag te kijken en mamma uit te lachen
Ja hij slaapt veel he.... Hier speelt hij altijd even na een voeding en gaat dan ook slapen ... Snap dat het allemaal wel losloopt maar zoals vandaag ... Ik moet naar het zk en dan zorg ik wel dat hij van te voren gegeten heeft... Z stuur ik het soms wel een beetje. Volledig op verzoek doe ik opzich wel maar soms een beetje sturen
Meiden, even een vraagje. Morgen heb ik een soort 'babyshower' waar we met drie baby's komen. De ene moeder neemt taart mee, de andere moeder neemt soesjes met muisjes mee. Nu zou ik drinken meenemen, maar dit blijkt niet nodig. Nu wil ik toch graag iets meenemen. Wie heeft er ideeen? Het gaat dus niet om iets voor bij de koffie, maar meer een hartig hapje ofzo.
Lov en 2de leg bedankt voor jullie antwoorden. Ik dacht iets met zweten en zuur in bv ofzo. Maar dat zal dan wel niet. Wat een bijzondere reactie trouwens van die ka! Had het zeker niet vetwacht, maar dat het zwaar is heeft hij natuurlijk wel gelijk in. Mijn het is wel vreemd. He wendy onze kinderen hebben bijna hetzelfde nachtschema. J krijgt om 24.00 en daarna tussen 6 en 7.00. Helaas vanmorgen 5.45 Vannacht had j ineens een knuffel nodig ofzo... ineens hard huilen om ongeveer half 4. Ik hem eruit gehaald, direct stil. 2 sec knuffel, terug in bed en slapen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Sterkte kahlan! Ik zet nog even een kort bericht in de club. Ben zenuwachtig...
Ik stuur de voedingen ook een beetje hoor. Vandaag bijvoorbeeld. Die arts komt om 6 uur, etenstijd. Dus ze krijgt elke voeding iets later had ik gepland. Nu slaapt ze echter nog en kwam ze vanmorgen om 7 uur. Dus komt mooi uit. Krijgt ze straks om 10 uur en dan volgt ze haar eigen ritme van om de 3 uur wel. Anders had ik haar gewoon om 9 uur gevoed.
2De leg leuke foto! Sterkte vandaag met uitslagen. Babyshower: sandwich, quiche, gevulde wraps, zo iets?
Jeej, mijn meisje is vandaag al weer 3 maanden oud! Het gaat supergoed met haar en we hebben een lekker ritme. Voeding om 7.30/10.30/14.30/18.00/22.30. Voor de avondvoeding maak ik haar wakker, ze drinkt dan lekker door en valt daarna als een blok in slaap tot de volgende ochtend. Dat shred klinkt interessant, ik ga ook eens kijken! Tip voor hartig hapje: opgerolde wrap met een lekkere vulling. Dit kun je dan in stukjes snijden. Sterkte 2e leg voor je sm!
Ik zit te denken aan wrap, ijsbergsla, kruidenkaas, zalm. Maar wanneer zal ik het dan maken? Vanmiddag al of kan het echt pas morgenochtend? Het is voor morgen 15.00u.
Ik ben met vis altijd voorzichtig. Zou dat niet een dag eerder maken. Ben ook bang dat je wrap helemaal slof/vochtig wordt.
Goeiemorgen dames Hier ons schema : 7:00/10:00/13:00/16:00/19:00/22:00 de laatste fles en dan is het maar net hoe laat die wakker word. Vanmorgen werd die 5uur al wakker en kon ook niet rekken. Ik meende dat het vandaag zulk mooi weer zou worden? Hier regent het! Lijkt me best pittig dames dat Shred! Daar moet je wel zelf discipline voor hebben. Ben bang dat ik dat niet red 😉 Even een foto spammen van ons binkie. Zo lief dat gelach en gebrabbel! ❤️
Hij slaapt idd nog best veel. Dat sturen doe ik ook wel idd. Gisteren bijv. Cb dan van tevoren even zodat hij daar niet hoeft. Of als we even op visite gaan en ik daar liever niet voeden wil.
Heerlijke foto Bibi. Vind dat shirt ook echt gaaf!! Shred is even de drempel van de eerste keer voergaan. Ik merk, ondanks de spierpijn, dat ik nu al meer energie heb. Gisteren zelfs na het eten even met de kinderen gewandeld naar de tulpen. Toch een wandeling van 1.35 km. En het ging me makkelijker af dan vorige week. Vanmiddag ga ik met dl bollen in de tuin zetten (nee, nog geen tulpen). En zl gaat met zijn begeleider fietsen. Hier is het overigens strak blauw en lekker warm. Ik ga zo inpakken en dan wandel ik een rondje dorp, even langs de ha, kuurtje halen voor zl (ze hebben toch een parasiet gevonden in zijn stoelgang zei de ka), dan kindjes van school halen en lekker broodje eten.
Super dat shirt! ! En wat een heerlijk mannetje bibi. Mss moet ik ook maar eens de moed verzamelen voor shred... Ben enkel bang dat mn gewrichten het niet zo grappig vinden. Maar goed daar kom je pas achter met proberen he. Al uitslag 2de over je sm? Is die parasiet trouwens de bedoeling boosdoener voor je zoon zn gewicht?
Gewrichten valt heel erg mee. Ik heb een zeer zwakke onderrug en zwakke enkels, maar zelfs ik hou het vol. Uitslag komt vanavond om 6 uur pas. En laatste vraag, nee, niet de oorzaak. Maar geeft wel buikpijn en daardoor at hij ineens heel slecht. :xHeb ik net mijn tuinkloffie aangetrokken en de bloembollen op maat gesorteerd, betrekt het ineens helemaal.:x