Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

logo Niet meer actief

We zijn trouwens gestopt met doekjes en het ziet er nu al beter uit!

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Fijn logo dat je zo snel al resultaat ziet.

Ik heb nog wel iets geslapen. Gisteren een rare dag qua voedingen.
    18.00, toen 23.30 en vannacht om 05.00 uur.
    Vandaag maar weer een beetje ritme erin.

Ik heb totaal geen zin in shred vandaag. Eigenlijk heb ik totaal nergens zin in vandaag.
    Gelukkig lunchtrommels van de oudste 2 al gemaakt gisteren.
    Die moeten weer overblijven zodat ik naar het zkh kan.

Nu toch maar even opstaan.
    Straks eerst met een andere kip naar de da en daarna naar het zkh.

3. logo

logo Niet meer actief

O nee nog een kip met hetzelfde probleem? :(

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Nee, ander probleem.
    Nadeel met kippen is wel dat vaak als ze klachten krijgen is het al te laat.
    Tenzij het een windei is.
    Dit is nog een tiener, van december 2012.
    En qua eieren 1 van de productiefste.

Ik ga shred aanzetten, anders vind ik niet meer de motivatie vandaaf.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

2de leg heel veel sterkte meid knuffie

6. paula1984

Hier een goede nacht hij gaat nu voor xe tweede nacht langer slapen.
    22.00/ 03.30/ 07.30.
    Zelfs de oudste heeft voor het eerst sinds zijn geboorte uitgeslapen!
    Normaal altijd 6/6.30 wakker nu gewoon 8.15!

7. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Oh, heerlijk Paula!!

Ik heb shred er weer opzitten, voel nu vooral mijn kuiten en buik echt goes.
    Nu snel alles in de auto en een kip pakken.

8. logo

logo Niet meer actief

Haha en ik lig nog op bed :)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jeetje 2de leg, klinkt niet best van je sm.

Logo, luilak haha!

Hier gaat slapen ook steeds beter. S´avonds blijft ze nog best lang wakker tot 21.30 uur ofzo. Maar we maken haar rond 23.30 uur wakker voor de fles (dat is ook de enige die ze niet helemaal leegdrinkt), slaapt daarna gelijk en komt de afgelopen 3 dagen om 5.30 uur. Vanochtend ook en die heb ik gerekt en om 6.30 uur de fles gegeven.

Doekjes, wij hebben pampers sensitive. Ze reageerde op de zwitsal maar gelukkig goed op de sensitive.

Vandaag bericht van mijn vriendin/collega dat onze "oppermanager" weggaat. Joehoe! Er staat wel een hoop te gebeuren hoor want er moeten er landelijk ook iets van 560 uit. Maar ik hoop in positieve zin voor ons.

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Pfff ik mis echt veel nu mijn telefoon kapot is, hoop dat ie snel wordt gemaakt!!

Lyam heeft dinsdag een prikje gehad, maar sinds gisteren spuugt ie echt super veel. Hij spuugde al veel, maar nu zijn het echt hele golven.

Kunnen dat nog bijwerkingen zijn van de prik? Ik heb ook het idee dat ie dan wat misselijk is. Geen verhoging of iets dergelijks..

11. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames

Sterkte 2deleg en respect voor de shred! Gister een stukje gekeken maar lijkt me pittig genoeg!

Logo ; hier ook een langslaper hoor. Gisterochtend wakker geworden met enorme keelpijn, rest van de dag ging wel. Vanmorgen weer enorm last, en een koortsblaar! Dat word goed oppassen met de kleine. Vandaag maar een rustig dagje..

Fijne dag allemaal!

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    mn menneke en ik, wat word ie toch snel groot!!

13. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Lekker ventje Tigermommy!!!

Ik heb een bericht in de club geplaatst over mijn sm.

14. paula1984

Heerlijk ventje Tiger!

Ik ga lezen 2de leg.

15. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Aah lief Tiger! Prachtig ventje

16. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Hoi mama's!

Ik heb me al zo lang niet meer gemeld hier, sorry! Iedereen gefeliciteerd met jullie mooie kindjes!

Jasper is intussen alweer 3,5 maand, het gaat zo snel... Na zijn vroege geboorte in januari en een operatie in februari doet hij het nu prima. Volgens de dames bij het cb loopt zijn ontwikkeling nog wat achter, maar hij hoeft niet meer terug bij de kinderarts. Hij is nu 60cm lang en weegt ongeveer 5600 gram.

Ik ben deze week weer aan het werk gegaan en heb vandaag mijn eerste mamadag.
    Ben redelijk goed genezen van de ks, alleen veel last van mijn rug en buikspieren, dus binnenkort een intake bij de fysio...

Ik ben van plan om weer lekker mee te komen kletsen als jullie me nog terug willen tenminste :)

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Welkom terug! :)

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    hoi meid! ach we hebben allemaal veel te doen gehad (en nog) dus snappen het echt wel als je er even niet aan toekomt hoor!

19. paula1984

Hoi welkom weer wat fijn dat j.asper het zo goed doet toppertje!
    Wel balen dat jij nog fysiotherapie moet hopelijk helpt het.

Ooo hier heeft meneer echt een huil/drink dag pff.
    Vanaf vanmorgen 10 uur al in de weer hij wil alleen maar drinken en dan valt hij weg zodra ik hem dan weg leg in zn bed na 10 min brullen.
    Nu ook weer nou hij brult maar ff hoor heb er nog 1 die ff met mama wil spelen hihi.
    Alhoewel hij zn eigen nu helemaal staat te vermaken met zn auto's. :)

20. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik hoop ook dat fysio wat verbetering kan brengen. Mijn keizersnede was spoed en jasper lag dwars, zodat ze gekozen hebben voor een verticale snede. Mijn litteken loopt dus van mijn schaambeen tot in mijn navel en het ziet er niet bepaald mooi uit :)
    Dat is op zich nog niet zo'n ramp, hoor. Maar ik ben nog steeds behoorlijk beperkt in mijn functioneren. Het lijkt wel of ik nog zwanger ben! Ik kan nog steeds niet omhoog komen vanuit rugligging, eerst op mijn zij rollen. Trappen lopen is erg zwaar en met jasper in mijn armen kan ik haast niet opstaan. Mijn buikspieren hebben zich nog niet hersteld, helaas.
    Hopelijk kan fysio hierbij wel helpen en hoeft er niet geopereerd te worden...

Jasper slaapt sinds 1,5 week door. Van 9 uur 's avonds tot ergens tussen 6 en 7 in de ochtend. Heerlijk! Hij zit nu op 5 voedingen en mag binnenkort al wat fruit- of groentehapjes proberen.

Ik heb 7 weken borstvoeding geven en ben vanaf 6 weken geleidelijk flesvoeding bij gaan geven. Jasper was niet sterk genoeg om goed uit de borst te drinken, viel steeds in slaap en had dan na een uur of anderhalf uur alweer honger. Dat werd me te zwaar omdat ik zelf ook nog herstellende was en dag en nacht alleen maar aan het voeden was. Ik heb er 2 weken over getwijfeld, maar uiteindelijk zat ik er zo doorheen dat ik alleen nog maar kon huilen. Nu heb ik er vrede mee. De belangrijkste periode heeft hij wel gehad en nu doet hij het ook goed op kunstvoeding...

Ik heb wat terug gelezen, maar 3 maanden bij lezen is wat teveel, dus ik haak nu gewoon weer aan...

Deel Deze Pagina