Hier een voedende mamma in bed. Kleine meid wel al aangekleed. Wij hebben prima geslapen, vl moest werken dus die heeft de oudste 2 richting school gestuurd. @koningsdag, de oudste geven in Emmeloord een voorstelling van streetdance. Daar moeten we om 10 uur al zijn. Vanmiddag even ol p jacht naar laarzen voor zl, die gaat maandag vissen met opa. En als het droog blijft vandaag gaan toch de bollen de grond in. Nu even sportkleding aan en shred gaan doen, maar eerst boertje laten.
Je houdt het goed vol zeg 2de leg. Kijk ik net naast me heeft j zn deken helemaal weggetrappelt. Ik hoop niet dat hij dat s nachts ook gaat doen. Gebruiken jullie al een slaapzak?
Toen hrt nog koud was gebruikte ik een slaapzak. Nu is het al te warm, ze is dan smorgens helemaal bezweet. Tja, je moet wat over hebben voor die bikini. Nee hoor, we hebben 18 mei een fotoshoot met mijn zussen, ouders en aanhang. Vorige keer (2012) woog ik 92 kilo. Ik vond die foto's dus ook niet mooi. Nu weeg ik 82 (scheelt toch alweer 10 kilo) en heb ik nog echt een grote buik. Als ik die nog iets kan verminderen ben ik al dik tevreden.
Ik gebruik hem nog niet maar ga hem binnenkort wel halen. Nick presteert het om zich helemaal onder de dekens naar boven te trappelen. Wat is handiger 1met lange mouwen of korte mouw?
Hier weer hopeloos net lekkerbad gedaan gevoed hij blijft gewoon brullen zo ontevreden. Slaapzak heb ze af en toe al gebruikt toen het erg koud was. Hij presteert het af en toe ook om op de deken te komen haha. Nu niet hoor. Hier is het weer echt super word gewoon al warm en ik hoorde de luidsprekers dus denk dat het zwembad open zal gaan vanmiddag.
Zijn dat geen koningspelen Paula die je hoort?? Zo, dag 5 van shred ook gehaald. Mijn kuiten branden inmiddels, ik ga even lekker douchen. Daarna rondje wandelen, het is hier ook al heel erg lekker weer. Gelijk even bij de koningsspelen kijken en langs het cb om even te wegen. Ben toch wel erg benieuwd. Vl gaat vanmiddag bij zijn mams langs.
Hahaha, zo erg??? Ik had ze nog van de andere 2 liggen en heb er eentje bijgekregen met lange mouwen (die had ik namelijk niet) Ik zat trouwens even in de kledingkast te neuzen. Maar ik heb dus serieus 25 pakjes (allemaal lange mouwen) in maatje 68 en wel 2 in maatje 62, pffff. Ze zit echt nog in maatje 56 (hema shirtjes maatje 62 zitten ook goed, alleen mouwen iets te lang). Tegen die tijd dat ze die pakjes aankan in maatje 68 is het zomer en is alles te warm.
Wow 2deleg dat zijn er nog al wat! Maar idd als ze in 68 zit is het hartje zomer denk ik. Hier hetzelfde verhaal. Nick zit nu nog in 56 en sommige pakjes van 62 die al passen als ik de mouwen om vouw. Ik had veel kleertjes 56 van schoonzus gekregen, ideaal 😊 Uiteraard zelf ook nog genoeg bij gekocht 😉
Ik heb echt alleen maar maatje 68 gekregen. Ik had zelf 3 jurkjes in die maat en dacht de rest komt wel, afhankelijk ook wat het weer doet. Maar ik heb dus allemaal winterkleertjes gekregen. Ik vind het zo zonde, zitten echt hele dure pakjes van gymp (stuk of 4) tussen. De broekjes kan ze straks wel aan, maar de shirtjes zijn vrij dik allemaal. Gelukkig ook gewoon een paar jurkjes (zonder mouwen) met vestjes. Die kunnen wel straks. De tamtam doet ook zijn werk, ik kan amper door het dorp heenlopen of ik wordt aangesproken over mijn sm. Iedereen bied zijn hulp aan en wenst ons sterkte.
Ja volgens mij 3 grote zakken vol Wel fijn dat iedereen je wil helpen. Heb je al iets van je sm gehoord?
Hahaha, handig zoveel. Kun je elke dag een schone aan doen. Vl is vandaag bij sm geweest. Haar eerste kuur is vandaag begonnen. Morgen ga ik zelf weer langs. En maandag komt ze weer thuis.
Leuke foto wendy! Wow logo, wat knap! @slaapzak: ik gebruik nu een zomerslaapzak zonder mouwen van de hema en eentje van Ikea (uit een collectie van een paar jaar terug, is een gekregen exemplaar). Die zijn allebei dun en ze slaapt er prima mee. Zoonlief slaapt ook nog steeds in een slaapzak, bevalt goed!
Wendy wat een schatje echt lief! Logo wat knap zeg! Hier net lekker naar de kapper geweest heerlijk! Zo mini eens uit zn bed vissen voeden en slapen truste alvast!