Zo ben aan het kolven. Was net echt heeeeeel diep in slaap gevallen. Ml heeft Joris verschoond, getempt en eten gegeven. Ga zo naar boven, welterusten!
Hier nu ook net dl wakker gemaakt en de laatste fles aan het geven. Wij waren ook op de bank in slaap gevallen haha. Gister trouwens super. 23.30 uur laatste fles, toen hoorde ik haar om 6.15 en heeft ze 20 min wat onrustig gedaan, is toch verder gaan slapen, ik ondertussen uit bed en toen kwam ze om 7.30 uur!
Goedemorgen meiden! En wat een goede is het! 22.00/04.30/ ?? Want hij slaapt weer ♡♡ Hij gaat steeds verder naar de ochtend slapen. Alleen alleen was kleddernat in bed want mn (.)(.) waren natuurlijk ontploft Wie heeft er leuke plannen voor de koningsdag??
Goeiemorgen dames Wat goed wendy! Aah fijn Paula! Kleine toppertjes! Hier zoals altijd 22:00/07:00. Meneer heeft net de fles op. Leg hem zo weer lkkr terug in zn bedje. Vandaag nog geen plannen, maar kijken wat de dag brengt. Ook maar net hoe het weer is natuurlijk. Jullie wel plannen Paula?
Goedemorgen, Het gaat ook goed bij jullie zeg. Hier 23.00 en toen 6.00 (uitgesteld tot 6.30). Maar de flessen van 23.00 of 24.00 lopen niet fijn. Hij is te moe om te drinken. We gaan proberen dat hij om 18.00 de een na laatste krijgt en dan om 23.00 of 24.00 weer. Het is zo zoeken. Als jullie tips hebben horen we het graag. Vandaag krijgen we gewoon kraamvisite. De visite blijft maar komen. Bij jullie ook?
Goedemorgrn dames, hier iets andere tijden weer: 22.15, 03.45 en nu is ze wakker en kijkt wat om zich heen. Ze heeft wel echt meer honger, want drinkt toch regelmatig 2 borsten ipv 1. De oudste 2 hebben een streetdance uitvoering in de feesttent. Ze moeten om 10 uur al in de dansschool zijn. Dus zometeen shred en snel opstaan.
Goedemorgen dames... Logo dat is nog laat zeg ... Hier zouden ook nog wat mensen moeten komen maar volgens mij komen ze niet meer 2deleg ah wat leuk... Veel,plezier met kijken straks! Hier gaan de tijden ook beter nu... Om 21 uur bv en dan naar bed. Dan komt hij om 1:30 wel vermoeiend omdat je dan eigenlijk net een 2 uurtjes slaapt of zo, maar daarna komt hij pas 7/8 uur de laatste paar dagen .... Super dus!
Hoe ziet zijn zijn schema er nu uit logo? Bibi nee weinig wil straks nog even richting winkel wandelen als hij wakker word. Wat een stralende dag hopelijk bij iedereen mooi weer! Lov dat is idd een bagger tijd als je net ligt. Was ook erg blij toen hij die tijd afschafte.
@Logo ; ja hoor wij krijgen volgende week ook nog gewoon visite. En dan verwacht ik nog wel een paar eigenlijk. Eigenlijk ben ik er wel helemaal klaar mee 😉 haha. Het is hier wel redelijk weer. Bewolkt maar zo nu en dan zie ik het zonnetje 😊 Wij gaan er zo even lekker op uit. Iedereen een fijne dag!!
Hier toevallig mn lieve tantetje geweest voor de jongens had eigenlijk een afspraak al in de kraamweek maar een andere tante kwam zeer slecht te liggen waar alle broers en zussen bijgeroepen zijn en er gewaakt moest worden dus uitgesteld. Ze is altijd er druk met kerk vrijwilligers erk baan en vakanties dus nu gelukkig tijd. Noem dit trouwens gewoon visite hoor echt geen kraambezoek meer. Heb ook allang geen beschuit meer in huis hihi.
Wij genieten heerlijk van het zonnetje. Net live gevoed en nu slaapt ze alweer. Voor de oudste 2 gaan we nu even over de kermis lopen. Het optreden ging hartstikke goed.
Wat leuk 2de leg dat het optreden goed is gegaan! Veel plezier op de Kermis! Hier net een poepbroek van 3 dagen niet geweest haha zat tot halverwege zn rug!
Wij zijn hier ook nog weleens zoekende voor wat betreft de voedingstijden. Jasper slaapt al flink wat uurtjes achter elkaar. Als hij tegen 9en zijn laatste fles krijgt, slaapt hij daarna tot een uur of 5 a 6 door. Al hartstikke fijn, al zou het fijn zijn als we dat iets kunnen opschuiven. Maar als we hem om 12 uur wakker maken voor een fles, dan drinkt hij heel slecht en is hij even goed weer om 6 uur wakker. Is dat herkenbaar voor jullie? Wij laten het nu maar even zo, in de hoop dat we straks wat meer kunnen schuiven als hij hapjes gaat eten. Jasper krijgt nu 5, heel soms 6 voedingen per dag. Deze week ben ik begonnen met werken, dus Jasper moet erg wennen aan zijn nieuwe dagindeling. Tot nu toe waren we lekker samen thuis en nu gaat hij 3 dagen per week buiten de deur (1x kdv en beide oma's een dag) Hij is best van slag, wisselt hele slaperige dagen af met mopperdagen, dan slaapthij overdag juist weinig en huilt wat meer. Hopelijk went hij snel aan zijn nieuwe ritme...
Het bubbelbad vond hij leuk, en de douche ook. Dat kent hij van thuis. Maar die pierenbadjes vind ik nog niks met zo'n kleintje. Dat is pas leuk als ze zelf kunnen zitten denk ik. zijn jullie al eens gaan zwemmen?
Met b nog niet maar die kan zn hoofd ook nog helemaal niet stabiel houden of omhoog dus wachten tot hij wat sterker word. Met de oudste pas naar het echte zwembad met 10 mnd eerder was het er gewoon niet van gekomen.
Ik begin komende maandag met babyzwemmen. Gewone zwembad vind ik haar nog veel te klein voor. Het is daar toch vaak wat kouder.