Nou manlief dachten ze aan hernia en hierdoor nu ook Ischias of iets, moest maar gewoon doorgaan met pijnstillers en als over twee weken nog was weer terugkomen ??!! jaja ik heb zelf even fysio geregeld morgen voor hem, misschien kan deze wat betekenen voor hem!
Ik zou even fotootje van armband met fotoslide showen maar het is een sleutelhanger geworden hihi Het zijn van dit soort armbanden (zie ander plaatje) kan je zelf helemaal samenstellen.
Ja ook zo irritant gaat mijn man een beetje "stoer" lopen doen bij de dokter dat zijn werk wel meevalt "maar" palen van 60 kilo e.d. ja doos stel je voor eens in je leven eens een beetje aan dan nemen ze het serieuzer haha Thuis kan ie amper lopen
Tiger vervelend van je man joh. Wel mooie armbanden! Net een vriendin op visite gehad. Ze had een super mooie taart gemaakt. Ik zet de foto vd taart zo in de club. De taart heeft giraffes en deze stonden op ons geboorte kaartjes. Ze lijken precies met uitzondering van de bovenste. Deze heeft een sterretje op z'n wang en dat sterretje is voor Daan*. Pffff nu ik dit typ moet ik huilen. Net eb ik het droog kunnen houden maar nu even niet. Zo lief van haar!
Hahaha Paula ik heb een parasol voor 7,95 gekocht dus de schade valt mee hoor hahahaha. Nee grapje hoor Logo aaaaaah lief ik ga eens spieken... Tiger ja mannen he... Hier kon hij niet meer lopen zitten niks meer... Naar het zk mriscan gemaakt .. Hernia...optie ...opereren of afwachten. Hun advies was echter operatie.. Maar hij wilde dit toch liever niet. Het is weggegaan gelukkig door veel te rusten en gelukkig kan hij zittend werken...want dat ging nog wel.
Zo ben er weer.... Bibi, misschien werkt jouw man wel bij hetzelfde bedrijf. Van ons clubje (secretaresses) moeten er landelijk 19 uit van de 101. Maar hoeveel dit per regio betreft en wie wordt pas later bekend. En 2 jaar geleden heeft er bij de ondersteunende groep ook al een reorganisatie plaatsgevonden waarbij er 30 uit gingen. Dit doen ze dan via een afspiegelingsmethode en dan zou ik niets te vrezen hebben want ik zit er het langst. Maar dat er ook voor mij wat gaat veranderen is een feit. Ik laat het maar weer over me heen komen. Verder vandaag ook nog even met mijn collega/vriendin gelunched en daarna even geshopt. Had ik alleen niet moeten doen op mijn hoge hakken. Ik heb me een paar grote blaren! Ik heb er ook een topic voor aangemaakt met foto (ja, ik weer met mijn foto's haha). Want ik heb de linker nu al 2x doorgeprikt maar hij zit nu weer vol vocht. Kan er niet op lopen...iemand tips?
@kleding ; ik shop graag bij de hema! 😊 ook weer bonnen van de hema gekregen dus ik kan weer even shoppen 😉 leuk leuk! @babygym ; die hebben wij nog niet. Welke hebben jullie?
Ik voel me zo'n slechte moeder op het moment. Ik heb kleintje op zn eigen kamer ik wil dat die went aan zn eigen bedje.. Hij huilt alleen maar! Hopelijk valt die snel in slaap want dit is niet leuk voor mama dan kan ik s avonds ook weer wat meer als hij lekker boven ligt.. Hoe hebben jullie dit ervaren?
Wat vervelend van je man Tiger.. En leuke armbanden!! 😄 Wendy, blaren... hmmmm.. ik had pas geleden ook 2 mega blaren op mn hakken (binnenkant van mn schoenen waren kapot😒 en ik heb er toen blarenpleisters opgeplakt en na 2/3 dagen eraf gehaald en nergens meer last van gehad.
Als heel vervelend ervaren.. Maar doorzetten werkt wel. De aanhouder wint en in ons geval was ik de aanhouder 😉 Succes meis, het heeft misschien even tijd nodig, maar uiteindelijk wennen ze eraan..
Welterusten logo. Leuke armbanden Tiger. Ik.ga zo b eens wakker maken voeden en dan ook slapen truste meiden!
Wauw, ben een dagje afwezig en moet 4 pagina's bijlezen. Zkh ging goed, vl zei wel dat ze daarna hartstikke beroerd was. Ze wou ook niet eten meer vandaag. Vl had avondeten gebracht, maar dat wou ze ook niet. Overleg ging goed. Morgen horen we hopelijk of het project doorgaat. Kleine meid gedroeg zich oper best. Iedereen was verliefd!! Tigermommy, top dat ze de traktatie leuk vonden en mooie armbanden! ! @kleding: fan van hema, maar vind die soms wel duur. Verder vaste klant can marktplaats! ! Heb er inmiddels oog voor en zelden een miskoop. @ babygym, groot succes hier. Tv kijken absoluut niet veel te jong nog. @blaren, krijg ik binnenkort last van. Ik heb nog een paar sleehakken en een paar st Olivers staan die nog ingelopen moeten worden. En nu lekker slapen!!!
Nou dames vsndaag een ok dag! Ben brnueuwd wat de nacht gaat brengen.., @paula ben extra terug gegaan om je bericht te lezen, maar na badje en flesje weer vergeten wat he schreef... Sorry morgen nieuwe pging... Ga nu proberen te slapen, terwijl ml naast me zit met dl om haar in slaap te krijgen.. Goede nachten iedereen En oh ja welkom nieuwe dame van wie ik de naam ook al kwijt ben!!