Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee nog niet:(
    Ik heb gewoon geen half uur non stop voor mezelf.
    Net als nu ben alweer sinds 13.00 uur met voeding bezig wordt er gestoord van op het moment.
    Zat dat Australië album door te kijken vanmorgen en de knop ging om!
    Baal gewoon ff helemaal van mezelf voel me echt alleen maar een melkkoe momenteel:x

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo spannend, mijn nichtje is aan het bevallen. Ze heeft nu 4 cm en haar vliezen zijn net gebroken.

3. paula1984

Leuk wendy spannend!

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Spannend Wendy!!

Dat kan ik me voorstellen Paula.
    Hier valt ze na de eerste voeding altijd weer in slaap.
    Dan heb ik een half uur voor mezelf.
    Is soms wel om half 7 smorgens al.

5. paula1984

B ook maar dan is J ook wakker die word wakker tijdens de eerste voeding.
    En die kan nog niets zelf.
    Dan zou ik het moeten doen in de avond maar dan ben ik zo gesloopt van de dag en kan ik eindelijk ff zitten zonder kinderen.
    Gewoon ff een baaldag geloof ik.

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Woow Lov! Flinke jongen :D

Wendy, dubbelop spannend vandaag dus!

Hihi Logo, spannend! Wij hebben ook een kast vol slaapzakken, alle soorten en maten, haha! Alleen jammer dat meneer weer een speciale slaapzak nodig heeft :p

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend Wendy!!!

Paula ik snap je meid, ben ook ongelukkig op dit moment... En als ik naar foto's van vroeger kijk wordt ik nog ongelukkiger :(
    Ik ben altijd een actief persoon geweest, mijn grootste hobby was dansen en dat deed ik al vanaf mijn 5de. En toen kreeg ik een ongeval en sindsdien nooit meer kunnen dansen.,,en tja het gewicht kwam er vanzelf aan door minder beweging.

Nu wil ik heel graag maar ben ook beperkt in wat ik kan. De kindjes zorgen al voor genoeg pijn in mijn lijf... Maaaaaaaaar ik ga toch proberen te dansen weer... Ik mis het zo.

Hier ook van die heerlijke vakantie foto's... En ja ergens moeten we wel relativeren :p toen waren we ook nog wat jonger of niet? :D

Maa komt goed we moete gewoon er iets aan gaan doen... Als ik nu bij je in de buurt woonde gingen we samen de strijd aan :D

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Paul, hopelijk voel je je gauw weer wat beter in je vel :)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja Wendy hij wordt basketballer he ;) ..:p
    Maat wat bedoel je met een speciale slaapzak?

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Paula, ik doe met je mee. Hier baal ik ook. Kan helemaal nog niet mijn eigen kleren aan. Had een tijdje terug even twee goedkopere broeken gekocht van de V&D en daar loop ik dus al weeeeeeken in.
    Af en toe probeer ik een spijkerbroek te passen, maar word daar dan heel depressief van. Voel me heel dik op het moment.
    Voor de zwangerschap was ik 9kg afgevallen, twee miskramen gehad, 9kg er weer aan gegeten, toen zwanger van de jongste en daar is ook nog eens genoeg van blijven hangen... :(
    Ik denk dat ik toch echt wel minstens zo'n 15kg wil afvallen. En het lukt gewoon nog totaal niet tot nu toe. Balen! Kan er ook wel verdrietig om worden.

11. paula1984

Ik geloof dat ik een teer punt bij meerdere heb geraakt...
    Lov lijkt me ontzettend moeilijk als je op moet geven waar je passie ligt.
    Ja het is 4 jaar geleden en voor de zwangerschappen.
    Mn buik zal nooit meer zo zijn en dat hoeft ook niet heb er 2 kinderen mee gedragen.

Lappie ja herkenbaar dat stuk van je broeken:(
    Hier moet er gewoon weer 35 kilo af heb het 10 jaar geleden al eens gedaan en het moet gewoon weer lukken.

12. paula1984

Lov wat is je mannetje hard gegroeid! Wauw slagroom!

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hier moet er totaal 37 kg af, maar 10 kg ben ik al kwijt. Het was nog meer, maar helaas ook weer aangekomen. Ben vorige week begonnen met weight watchers.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel meiden.... En dan heb ik ook nog alleen van die vrouwen om me heen die het kind op de wereld zetten en je denkt...waar zat dat kind?!

Of bij de zwemles van de oudste.... Daarna is het babyzwemmen en jeetje als je daartussen kijkt ... Zo'n mooie meiden!

Maar ik doe er nu ook niet echt iets aan dus ik moet niet zeuren denk ik dan. Maar soms zou ik ook wel zo willen zijn, vrouwen die nooit dik worden ...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja niet normaal:D

Maar dat is ook weer zoiets... Als je bv geeft sla je vet op ... Soms vallen vrouwen veel af als ze bv geven en hier dus helaas niet het geval.

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hier hetzelfde verhaal. Ik moet nu nog 12 kilo voor mijn streef gewicht.
    Maar momenteel zou ik al blij zijn als ik er 2 af krijg.
    Dan zit ik onder de 80 kilo. Toch weer een soort magische grens.
    Overigens ben ik deze x wel al het baby gewicht al kwijt.

17. logo

logo Niet meer actief

Geen idee. Ik heb 3 zakken vol gekregen van iemand. Handig! :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leeftijd speelt ook wel een rol bij aankomen en afvallen... Vroeger ging het veel makkelijker dat afvallen hoor :)

19. logo

logo Niet meer actief

O hier moet nog zo veel kilo af. Ik pas sommige zwangerschapsbroeken nog niet eens. Het is vervelend maar het is niet anders.
    Ik heb drie (zwangerschaps)broeken die ik nu pas.

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Fijn dat je er blij mee bent, ik verwaarloos jullie allemaal zwaar maar heb het gewoon echt te druk haha

Deel Deze Pagina