Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Dames, balen dat jullie je zo klote voelen.. Dikke knuf voor jullie!
    Ik kan er niet over mee praten, ik was 1 van de gelukkige die na een week mn oude kleding weer aan kon. Maar tuurlijk dat buikje heb ik ook, en ook ik wil wel een paar kilo afvallen..
    Succes ermee dames! Het gaat jullie vast lukken!
    En respect voor de hardwerkende mamas die shred doen! Dat doe ik jullie niet na 😉👍

Hier heeft binkie van oma een babygym gekregen, hij vind hem enorm leuk! Hij heeft die van little tikes waren nu maar 25 euro bij de intertoys.

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik nog 3,5 kg voor een magische grens.

3. liefsvanmama

Handig!

4. liefsvanmama

Ik heb gewonnen! :D

5. logo

logo Niet meer actief

Zo laatste fles zit er weer in. Het was weer een drama. Een combinatie van gulzig drinken, verslikken, in slaap vallen en raar aan de speen zuigen. Pffff soms zo eng.
    Welterusten.

6. liefsvanmama

Kan het aan de speen of fles liggen?

7. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Gefeliciteerd! !!!

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd !

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames, ik kom weer even inchecken..

Het is alweer wat rustiger met de damiliecrisis. Ben vorige week een paar dagen bij mijn ouders geweest. Was ook wel lekker even eruit. Maar ik wilde ook wel snel terug, we waren beide jarig en ml miste ons natuurlijk!

Veder alles goed. F. Slaapt soms door, vanacht dus niet :)
    Ik ga niet teruglezen, dat lukt me niet. Ik hoop dat alles ok is met iedereen!

10. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames

Gefeliciteerd liefsvanmama! 👍
    Fijn dat je er weer bent en het weer wat rustiger is allemaal Kahlan!
    Hier heeft N de eerste fles weer gehad, leg hem zo weer terug in zn bedje. Even kijken wat mama gaat doen, eruit of toch nog net even blijven liggen 😊

Tot straks dames hopelijk hebben jullie een goeie nacht gehad

11. paula1984

Goedemorgen meiden!

Kahlan fijn dat je er weer bent meid!

Bibi lekker relex opstarten heerlijk!

@hier 22.00/ 03.45/ 06.30.
    Goede tijden maar ik word hier ondertussen stapelgek van het onrustige drinkgedrag van b.
    De afgelopen weken weet ik het aan zijn verstopte neus en keel maar dat is over en het gedrag niet.
    Vooral in de nacht en ochtend is het op zn ergst.
    Iemand die het herkend??
    Ook duren de voedingen nog steeds tergend lang minimaal een uur!
    Is dit normaal en moet ik me er maar bij neerleggen??

12. logo

logo Niet meer actief

Gefeliciteerd liefs van mama.

Nee het ligt niet aan speen of fles. De nacht is het probleem. :(

Kahlan fijn dat je weer terug bent. Ik hoop dat het beter blijft gaan.

Paula zoals je leest geven de voedingen hier ook wel problemen.
    Geef jij bv of fles?
    Voedingen van een uur is wel erg lang zeg.
    Hier 10 min tot 30 min.

13. logo

logo Niet meer actief

O ja hier goede nacht.
    Kwart voor 1 tot kwart over 7.
    Maar wel weer rare geluiden vannacht. Ik word gek van dat slijm. J ademt soms in als hij slijm heeft dus je hoort daarna slijm op de stembanden.
    Ik word er gewoon wakker van.

14. paula1984

Volledig live bv logo.
    Ik weet ook wel alles is normaal bij bv en hij is bijna 12 weken dus een sprong voor de deur.
    Denk dat ik gewoon ff te moe ben ofzo oudste vraagt zo ontzettend veel aandacht lees energie.
    Maandag mag hij beginnen op de psz ik kijk er naar uit haha

15. logo

logo Niet meer actief

Alles is idd normaal bij bv, maar de lactatiedeskundige zei wel tegen mij dat het niet langer moest duren dan 3 kwartier. Maar weet niet of dit op j gericht was hoor. Anders ben je alleen maar met voeden bezig.
    Is het een optie om soms een fles te geven?

16. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Jasper is snotverkouden terug gekomen van het kinderdagverblijf. Gisteren wat verhoging en hij klinkt als een varkentje met zijn geknor. Gelukkig lijkt hij zich er niet rot bij te voelen, maar het klinkt zo zielig...

Hebben jullie kleintjes al eens gelogeerd? Jasper is al een paar keer een nachtje bij beide opa's en oma's geweest. Niet altijd omdat er reden voor is, soms gewoon omdat ik de opa's en oma's dat plezier gewoon gun.
    Daarbij vind ik het fijn als ons mannetje zich daar op zijn gemak voelt, niet dat hij voor het eerst in een vreemd bed moet slapen als het eens wel écht nodig zou zijn.
    Daar had ik het gisteren op mijn werk met collega's over en die verklaarden me voor gek... Is het dan echt zo erg om je kindje af en toe af te geven?
    Ik heb er weinig moeite mee gehad, ook de eerste keer niet echt. Omdat hij bij familie is, bij mensen die ik vertrouw. De eerste keer kinderdagverblijf vond ik lastiger.
    Hoe gaan jullie hiermee om?

Verder.... Die kilo's. Ja, ik voel me er ook rot bij. Op zich kan ik mijn oude broeken wel weer aan, alleen hangt er dan zo'n oncharmante slappe buik over mijn broeksrand.
    Daarbij is mijn buik nog gevoelig door het litteken, dus ik kan niet alles weer verdragen. Ik loop dus ook steeds in een paar broeken die wel ok zijn. Of liefst nog een legging met een jurkje of tuniek.
    Buikspieroefeningen willen echt niet. Als ik plat op de grond ga liggen, kan ik hooguit mijn schouders wat optillen, verder kom ik gewoon niet. Ook niet na een maand oefenen... Maandag mag ik naar de fysio. Ben benieuwd...

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Paula 1 uur is wel lang maar de meiden dronken ook zo lang... Tja wat doe je eraan... Niet veel helaas...maar leuk is het niet.

Nyneave hier zou het niet eens kunnen ivm bv maar ik persoonlijk vindt het ook vroeg om met 3 maanden al ergens anders te gaan logeren, nee ik zou dat niet kunnen.

De meiden gingen met 1 jaar bij opa en oma slapen...
    Maar dat is ieder voor zich natuurlijk....

18. logo

logo Niet meer actief

J mag van mij nog niet zonder ons slapen. Hij mag bij opa en oma slapen, maar dan zijn wij erbij.
    Afgelopen weekend heeft hij ook bij opa en oma geslapen en wij dus ook. :)
    Maar ieder moet doen wat prettig is en wat bij je past.

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Lyam heeft al een paar keer gelogeerd hoor, niets aan het handje 😊

Oh en Lov, ik bedoel de Puckababy slaapzak 😊

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha Wendy is meer dat je als ouder je kind niet kan missen :D en niet dat jullie je kindje dan niet missen he ;) dat doet iedereen natuurlijk dan...

Oh die slaapzak:)

Deel Deze Pagina