Ah oké dan begreep ik je totaal verkeerd Ja dat kan ik ook wel begrijpen dat je dan even zenuwachtig wordt...
Wat fijn bibi! Beterschap elja. Terug vd ha. Zo grappig de assistenten kwamen uit hun hokje gerend om Joris weer te bekijken. De dokter vond hem ook geweldig. Ik ben helemaal trots! Eindelijk hebben we een laxeermiddel voor Joris. Nu maar hopen dat het snel en goed werkt.
Kan ik me goed voorstellen hoor lappie dat er allerlei gedachten door je hoofd schieten en je emoties met je op.de.loop gaan. Maar fijn dat je duidelijk de verschillen wel kunt zien. Logo daar word je altijd blij van he al die complimenten voor je kindje! Wat heb je gekregen van de ha?
Oooooo ik ben trots! !!!! B. Kan zn hoofd steeds beter ophoog doen met hulp Maar sinds deze ochtend is hij reuze druk om te proberen om te rollen!! Het lukt natuurlijk nog niet maar hij is er zoet mee♡♡♡
Hier ook een actief mannetje Paula ... Grappig hij heeft van zijn buik naar zijn rug gedraaid en probeert heel erg van zijn rug naar zijn buik te draaien... Logo leuk he
Logo, wat fijn. Hoop dat het helpt. Paula, goed zeg. Hier een lui dametje. Kletst en lacht de oren van je hoofd, raakt speeltje bewust aan...maar op haar buik enzo ho maar. Nou, het is wéér bij die veeg bruin/bloed gebleven...pppfff wordt er gek van.
Wat goed, Paula! Hier nog geen rolpogingen gezien. Wel wil Jasper héél graag zitten en hij doet daar ook echt zijn best voor Jasper is vanmorgen met mijn moeder bij mijn demente oma geweest. Normaal onthoudt ze niet eens dat ik zwanger ben, of intussen al mama geworden. Maar toen mijn moeder zei dat dit Jasper was, wist ze opeens wél dat hij van mij is Oma was ontzettend in de war, ze dacht dat er iemand had ingebroken en was ervan overtuigd dat haar medicijnen gestolen waren. Dat was natuurlijk niet zo, ze onthoudt gewoon niet meer waar haar spullen liggen. Normaal wordt ze dan erg boos en opstandig, maar de aanwezigheid van Jasper leidde haar meteen af en kalmeerde haar weer. Een kwartiertje knuffelen met onze kleine man en ze was haar boze bui helemaal vergeten. De verpleging was blij met het bezoekje, want mijn oma is echt onhandelbaar in zo'n bui. Gelukkig was ze nu weer vrolijk toen mijn moeder weg ging Jasper doet het beter dan een kalmeringsmiddeltje! Zó fijn om te horen! Best moeilijk om te zien dat mijn oma af en toe helemaal niets meer van de wereld begrijpt...
Nyneave is ook moeilijk.... Maar wat mooi dat Jasper zo'n effect heeft! Wendy balen... Hier ook nog geen ongi en wel vaak het idee het te worden,
Ik ben alweer 2x ongesteld geweest intussen. Tenminste, al 2x een dag of 5 wat bruinverlies. Denk dat dat gewoon weer menstruatie is...
Ik lees voorlopig wel alles mee, maar reageren zal ik iets minder doen. Het hele gebeuren met mijn sm vreet echt aan me. Ik ben helemaal kapot. De zorg van drie kinderen (oudste 2 hebben nog een week vakantie), mijn huishouden, mijn sm huishouden (totdat de alfa hulp ooit eens komt) en de zorgen, zorgen er momenteel voor dat mijn voeding drastisch terug loopt. Vanavond even met vl om de tafel, want ik wil niet hierdoor moeten stoppen met bv, maar merk echt dat ze niet genoeg heeft. Ipv eentje krijgt ze al 2 en dan wil ze na 2 uur alweer.
Vervelend 2de leg. Doe rustig aan. Mooi dat Jasper dat effect heeft op oma, maar het lijkt me zo lastig. Vandaag een canvas en een fotoboek van Joris opgehaald. Het fotoboek van de fotoshoot is zo mooi! Verder veel boodschappen gehaald.
Knuffel 2; de leg erg zwaar klinkt het nu. Er zitten ook regeldagen ronde de 3 maand dat kan ook nog meespelen mss?
Ik hoop dat dat het ook is eerlijk gezegd, want dit is heel frustrerend. Ze wordt gewoon boos op mijn tepel omdat er niks uit komt. En dat is ze natuurlijk niet gewend. Maar ik heb een heel erg goed gesprek gehad met mijn vriend en hij gaat bij zijn moeder wel aangeven dat ik niet elke 3 tot 4 uur bij haar kan zijn. Ik heb ook gezegd ik ben nu zo moe, dat er in ons huis niks gebeurd, maar in die van mijn sm ook niet. Zijn reactie dan doe ik dat in het weekend toch. De lieverd, hele week hard werken en dan in het weekend nog de badkamer en wc's van 2 huizen staan te soppen. En ik moest beter voor mezelf zorgen, meer eten en zeker meer drinken. (vandaag net aan een halve liter water gehad en thats it.
Ja 2deleg je kan er natuurlijk zijn voor je sm maar je eigen gezin gaat voor meid... Gewoon vaker aanleggen als zij dat wilt dan gaat je productie weer omhoog. Stress kan ook een slechte werking hebben op je bv en goed eten en drinken...
Oh niet elke 3 tot 4 uur, maar elke dag 3 tot 4 uur bedoel ik natuurlijk. Ik denk dat het komt door stress en slecht eten en drinken Lov. Dus ga morgen even heel streng zijn.
Yeah, net weer genoeg voeding. Lag ze eigenlijk alweer te slapen toen ik beneden kwam heb ik haar toch even wakker gemaakt. En gelukkig weer aan 1 borst voldoende. Nu nog even paar uurtjes bijslapen. Vandaag ga ik eens flink een schoonmaakactie door het huis doen. Maar straks eerst shred!! En voor nu slaap lekker.
Pfff... Raar nachtje hier. Jasper was gisteren niet wakker te krijgen voor zijn voeding van 8u, dus heb hem tot kwart voor 10 laten liggen. Zijn fles goed gedronken en daarna terug naar bed gebracht. Komt ie vannacht opeens weer om half 3 en net om half 7. Denk omdat hij nou vroeg in de avond al zijn fles uitgesteld had. Voorheen maakte ik hem dan wakker, maar dan is hij zó slaperig dat hij weinig drinkt en na een paar uurtjes wéér komt. Hij ligt nu weer terug in bed, lekker te kletsen tegen zijn muziekje. Klinkt zó lief! Eens kijken of ik nog 1 of 2 uurtjes kan slapen...
Fijn 2de leg dat je productie weer omhoog komt! Nyneave zo schattig he dat geklets tegen speelgoed. Hier een rustige nacht 22.00/03.00/ 06.00. Was deze ronde een uurtje Ben er wel achter in e nacht moet ik hem op dn duur gewoon wakker weg leggen want hij blijft gewoon kletsen en lachen haha, heel leuk maar we moeten slapen. Hij miept echt heel even en daarna hoor ik hem niet meer. Straks lekker aan de poets en een wasje draaien. Daarna ronde mp rijden hihi. Heb een roll en swing bal gekocht en 2 babygyms voor een leuke prijs beide in dorpjes verderop.